Dat had ik zondag ook en daarna niks meer. Bij mij op 6dpo. Heeft verder nog niet doorgezet. Ik weet nog niet wat dat kleine beetje bloed bij mij was.
Nou wat een teleurstellende berichten allemaal... Minimee klinkt ook hoopgevend! Helaas wil een dip op bloeding niet altijd ook resulteren in een zwangerschap maar er gebeurt iig wel wat!! Zou toch wel leuk zijn als op zn minst 2/3 roze kleurt aan het eind van deze NOD-week....
Dames op rood, dikke knuffel voor jullie! Hoop dat t de volgende ronde raak is maar ik zeg altijd > Beter ongesteld dan een te lange cyclus. Dat wachten maakt ook gek.. Vanochtend getest met kv2v5 > Negatief. Had gisteren 36.5 getempt, en vandaag 36.9. Voorderest heb ik niet eerder getempt dus weet niet of het goed nieuws is haha heb ook nog geen ongiekrampjes gehad. En als ik dat niet heb zou t goed moeten zijn toch? (hoop ik!) nou afwachten maar.
Hmm ok.. nouja we wachten "rustig" af..hoe zag t er bij jou uit dan whuz? Hier was t echt minimaal en alleen bij t afvegen.. niet slijmerig oid. Duimen dat t niet doorzet!
Dames op rood, superboel balen zeg. Houd moed alsjullieblieft!!! Ik weet even niet wie het vroeg, maar volgens mij kan een innesteling bloeding alle kanten op qua kleur, van licht roze tot zwart. Als het maar weinig is en maar een paar dagen hooguit. Max 4 dagen heb ik gelezen. Hier weer een temp stijging naar 37,1. Ik temp voor het eerst dus weer niet wat het zegt, maar zolang het niet zakt houd ik hoop. Heb steken in m'n onderbuik, vooral met tillen op het werk, voel me een beetje weeïg, niet echt misselijk dus dat probeer ik te negeren. Onderrugpijn nog aanwezig maar minder heftig. Pffff nog een paar laaaaange dagen. Maar heb nog het gevoel dat m'n nod pas over 2 weken is of zo, besef nog niet dat het nog een paar dagen is. En nu hup dames, op roze!!!!!
Hier zit volgens mijn een dikke griep aan te komen😤Pfff zo geen zin in! Toch al 2 dames op roze! Fijn om te zien dat het begin er is!! Hopelijk komt er nog een hoop roze bij! Dames op Rood... *#^÷£×¥ blijft een rot moment! Dikke knuffel
Ik had ook alleen bij afvegen en ik zou zeggen lichtrood en zonder slijm. Beetje als opgedroogde waterverf - beetje doorzichtig haast. Verder niks meer gezien. Spierwitte inlegkruisjes al weer ruim 2 dagen. Ik had zondag ook gigabuikpijn, heb zelfs een pijnstiller genomen, en dat is nu ook weer helemaal verdwenen. Gisteren had ik nog wat steken rechtsonderin. Vandaag voel ik weer helemaal niks. Geen idee of het een innestelingsbloeding was of niet. Voor mijn ongesteldheid zou het echt heel vroeg zijn. En die begint over het algemeen gewoon gelijk in volle vaart zonder bloedingen vooraf. Afwachten maar....
O wat belen voor iedereen op rood!! Denk aan jullie!! Het voelt elke keer weer klote!! Zelf alleen hele zere borsten en oprispingen!! En ook helaas winderigheid!! Alleen het lopen doet al zeer aan mijn borsten!! Het zou zo fijn zijn als het na 18 rondes toch eens zo mag zijn!! Het is inmiddels alweer acht jaar geleden dat ik zwanger was van de jongste....dus de kwalen toen, weet ik niet meer zo!
♡ NOD lijst 17 t/m 24 november 2015 ♡ 17. (9) Another, 25 jaar, ronde 12, 1e kindje Gio89, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Appelboompje, 32 jaar, ronde 24 (3e ronde na bbz/mk), 1e kindje MoederWensje, 22 jaar, ronde 9, 1e kindje Nodje, 30 jaar, ronde 3, 2de kindje Noekieb, 38 jaar, ronde 3, 3e kindje Blackie, 27 jaar, ronde 4, 2e kindje. Marrieb, 29 jaar, ronde 1 na MK: partiele mola in Juni, 2e kindje Dora26, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje 18. (5) Bella28, 28 jaar, ronde 10, 2e kindje Mirte85, 30 jaar, ronde 18 (2e ronde clomid), 1e kindje Lala90, 25 jaar, ronde 4 (na pauze wegens MA), 1e kindje 6ok11, 29 jaar, ronde 3, 3e kindje Adinka, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje 19. (9) Queeniev87, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Ri1987, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje Nath91, 24 jaar, ronde 10, 1e kindje Stefanenlaura, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje Pluis, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje Veertje13, 33 jaar, ronde 6 (4e na MA), 2e kindje Trutje89, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje Water27, 29 jaar, ronde 6, 2e kindje Lientjelief , 35 jaar, ronde 4, 2de kindje 20. (6) Bitterrose, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje Puppy28, 30 jaar, ronde 11, 1e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Dubbeltje, ???, ronde 10 (7e na mk), 3e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 9, 1e kindje Nobely, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje 21. (4) Blue Lady, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Mariekje28, 32 jaar, ronde 6, 1e kindje Miessemuis, 23 jaar, ronde 1, 3e kindje Sassieka,28 jaar, ronde 2, 2e kindje 22. (10) Inge1984, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje Betula, 34 jaar, ronde 5, 2e kindje Emma79, 36 jaar, ronde 8, 2e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 16, 1e kindje maimarni, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Starry, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje Lauren02, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Tabbey, 31 jaar, ronde 2, 1e kindje Safoura, 31 jaar, ronde 5 na mk, 1e kindje hanna, 32 jaar, ronde 19 (ronde 8 bbz), 1e kindje 23. (3) Rain, 32 jaar, ronde 9, 2e kindje Rosa887, 26 jaar, ronde 8, 1e kindje K005, 32 jaar, ronde 19, 1e kindje samen 24. (4) Whuz, ? jaar, ronde 2, 2e kindje Hapje35, 35 jaar, ronde 5, 1e kindje MamavanHayden, 26 jaar, ronde ?, 2e kindje Minimee, 28 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos. (1) Melissa53, 22 jaar, ronde 2, 1e kindje Buiten de lijst. (1) Vaya2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Totaal: 52 Wachtbankje (38), Zwanger (2), Ongesteld (5), MMM (3), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik sta op bovenstaande lijst al op rood zie ik, maar heb nog geen druppel bloed gezien. Meestal daalt mijn temperatuur een dag voor mijn menstruatie, dus ik laat het nu maar gewoon zo staan, maar verwacht mijn menstruatie dus morgen pas!
Oh meiden, ik durf het haast niet te zeggen en zelf te geloven maar ik mag op ROZE! Ik heb net een test gedaan, en er zijn duidelijk 2 streepjes te zien! Kan het nauwelijks geloven... Ben heel blij maar ook verdrietig, door afgelopen maanden die heel heftig geweest zijn. Vandaag jarig, zo'n cadeau moet wel goed aflopen toch? Het spijt me zo voor iedereen die weer teleurgesteld is! Ik hoop zo voor jullie dat de 100% pink snel waarheid mag worden!!! Knuffel voor jullie allemaal!
En lala, aangezien wij een test-date hadden vandaag, hoop ik zo voor jou dat het toch nog positief is!!!
Toch vind ik mijn testje weer een klein stukje donkerder dan de test van twee dagen geleden (hoefde deze foto ook niet te bewerken o.i.d.), maar ik denk niet dat ik nog hoop mag hebben met zo'n temperatuur-dip (wat denken jullie?). Sterkte voor iedereen op rood. Niet fijn hè ❤.
Marrieb, gefeliciteerd lieve dame! Heel erg verdiend! Geniet ervan 😊. Zeker een mooi verjaardagscadeau en daarmee overigens ook proficiat! Geniet-Geniet-Geniet!!!!
Bedankt! Wil heel graag blij zijn, en dat ben ik ook wel, maar een stemmetje zegt: eerst zien en dan geloven! Zie bij jou wel een klein lijntje... Sloop je dat ding uit elkaar?
Hij kan donkerder, maar dat gebeurd ook wel hoor, de komende dagen. Het is een hele mooie test voor op je NOD! Het is een z&k-cassette die ik inderdaad voor de foto even open maak!
@marrieb gefeliciteerd meid !! Mooie test hoor is je nod vandaag ? @lala90 ik zie ook een streep ! Van tempraturen geen verstand helaas daar kan ik je niet mee helpen ! X x