Pfff hier echt een hele drukke dag. Was om 13.00 al moe dat ik wel een dutje kon doen maar ben net pas thuis van het werk. Voel ik wat? Geen idee, ben wat moe al een paar dagen, op en af hoofdpijn en licht verkouden. zal allemaal wel gewoon pms zijn maarja wie zegt het…
Spannend cupmix93! Vanavond kon ik me niet inhouden en een early action gedaan maar echt omo wit. Heb woensdag 4 september een smiley clearblue gehad, dus ga er vanuit donderdag ongesteld te worden. Ik stelde me erop in ongesteld te worden, maar ik merk dat ik het er vanavond even wat lastiger mee heb. Voor de mk was ik gewoon zonder nadenken gelijk al zwanger en na de mk is het allemaal anders. Merk dat ik dat nog heel moeilijk vindt. Misschien dat ik er minder mee bezig moet gaan zijn...
Thanks! ik heb nog niet gevonden hoe je ergens minder mee bezig kunt zijn als je iets graag wilt. Gelukkig geen ervaring met een mk, kan me ook niet voorstellen hoe het dan zou voelen.
Mijn vorige 'piek' blijkt toch mijn piek niet te zijn... had eind van de middag een behoorlijk duidelijke ovulatietest, net nog een gedaan en echt een knaller CD 21 dus lange cyclus deze keer...
Nee voel m'n eisprong eigenlijk nooit helaas... lijkt me handig als dat wel zo zou zijn als bevestiging dat het echt zo is
Ik voel me gelukkig beter na het ziek zijn van vorige week. Maar ik voel sowieso niks van tevoren. Ik voelde altijd van alles maar toen ik zwanger bleek had ik echt nul symptomen. Dat kwam pas rond week 6. Enige wat ik wel opvallend vind is dat ik echt veel meer (sorry tmi) afscheiding heb. Dat is wel anders. Maar ik hoop niet teveel gezien er 2x een poging in de vruchtbare periode is geweest en niet op de dag van eisprong.
Voor de zekerheid net bij wakker worden getest maar ook nu omo wit. Hartslag was zondag 55 en nu weer 53 dus alles wijst erop dat ik vandaag of uiterlijk morgen ongesteld wordt. Mijn lf lijkt dus korter, wist ik helemaal niet. Was vorige maand ook 1 dag korter namelijk. @mooselsloose: het kan wel he! Houdt hoop. Nog even afwachten. Helaas..
wat ontzettend jammer zeg! Je hoopt toch anders hè. Hier veel krampen dus ook hier is het zo goed als zeker niet gelukt. Ik gebruik utrogestan en dat houd m’n ongesteldheid tegen. Ik vind het lastig om er tot donderdag mee door te gaan nu ik zoveel menstruatieklachten heb. Ook omdat het vaak na het stoppen nog dagen duurt voor het daadwerkelijk doorzet. En ik wil graag doorrrrr maar nu stoppen durf ik niet, dat laatste kleine sprankeltje hoop…
En wanneer mag je testen? Lijkt me zeker lastig zo zeg, maar snap je kleine beetje hoop wel. Mijn temp is ook gezakt van 37.2 naar 36.8. nog een teken van menstruatie erbij. Is het erg als je lf korter is? Aangezien ik dus 13 dagen geleden een positieve ovulatietest had. Dus zou betekenen een lf van 11/12 dagen? Heb ik volgens mij nooit eerst last van gehad voor de miskraam. Vorige maand had ik het ook. Dus nu 2 maanden achter elkaar. Vindt het wel raar.
officieel vrijdag, maar donderdag vind ik mooi zat. Ik heb ook altijd een lf van 10/12 dagen en daarvoor heb ik dus utrogestan of een kortere lf echt erg is, durf ik niet te zeggen. Wel vervelend want je wordt er toch onzeker van.
NOD lijst 16 t/m 30 september 2024 We gaan voor roze! 16 september (0) 17 september (1) Mamaliee- 30 jaar - 3e kindje - ronde 4 18 september (0) 19 september (1) IslandBaby - 28 jaar - 3e kindje - 1e ronde 20 september (2) Delacour - 32 jaar - 3e kindje - 2e ronde Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - 2e ronde na MK 21 september (0) 22 september (4) Cupmix - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 Limi99 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Kersopdetaartx - 32 jaar - 4e kindje - ronde 2 MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 8 23 september (1) Firstborn - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 24 september (1) Antoinet1 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 25 september (0) 26 september (3) Catlady90 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 4 KarlijnA91 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 27 september (1) Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 28 september (1) Icecoffee92 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 (IUI) 29 september (1) Rouge -38 jr - 8ste kindje- ronde 20 na stilgeboren zoontje 30 september (1) Hope2022 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 10 Totaal (17) Wachten op eisprong (7) Wachtbankje (9) Zwanger (0) Ongesteld (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Zoals verwacht, het eerste bloed al gespot... Sorry meiden, lijst begint niet positief zo. Zal mijn verloskundige eens vragen hoe dat zit, of dat nog kan komen door de miskraam, dat mijn lijf nog steeds van slag is.
@leandrotje dikke knuffel. Wat rot altijd. Zou het zeker navragen. Volgens mij kan een korte lf alleen kwaad als het echt korter is dan 9 dagen. Maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb zo ontzettend levendig gedroomd over een innestelingsbloeding. Dat ik behoorlijk teleurgesteld was toen ik wakker werd en het een droom bleek
Wat vervelend @leandrotje Volgens mij staat er ‘officieel’ een half jaar voor het herstellen van je cyclus na een miskraam. Maar je VK een keertje vragen kan geen kwaad. @Delacour dat is geen fijn gevoel nee, vooral niet als je dan nog door moet gaan met de utrogestan. Hopelijk krijg je ongelijk en is er wel wat aan de gang! Mijn LF is tussen de 8-11 dagen meestal en mijn huisarts zegt dat dat normaal is Heb zelf het idee dat ik daardoor minder snel zwanger wordt dan eerst. Maar de HA vond dat onzin. Uiteindelijk is het wel weer gelukt, maar duurde een stuk langer dan daarvoor.