Nee een bevrucht eitje zeker niet, dat is echt zo minuscuul dat je dat niet zal opvallen Kunnen gewoon stolsels zijn, of veel baarmoederslijmvlies?
Heftig Mallejan! Kan inderdaad wel bij menstruatie horen. Bij mij gebeurt zoiets nog weleens als ik een maand een wat mindere heftige menstruatie heb gehad.
Oke dat stelt me wel gerust. Ik schrok me echt kapot. Nog nooit mee gemaakt. Mijn menstruatie is altijd vrij minimaal
Ja het gaat wel. Alleen erg geschrokken maar verder voel ik me wel weer oke. Soort van opgelucht ofzo. Heel raar haha
Ja zeker! Veel belletjes en kaartjes. Een menu laten bezorgen van een restaurant en net pubquiz met vrienden (online) , wijntje erbij.
Ik heb ook altijd vrij minimaal menstruatie en heb ooit eens zoiets gehad als wat jij beschrijft, lang voor ik ooit van de pil was. Dokter zei toen dat dat wel kon, stolsels gewoon, extra schoonmaak in de buik... Ik moest me er geen zorgen bij maken
Mijn menstruatie us nog niet doorgebroken. Ondanks lagere temperatuur vanochtend. Ik had wel t gevoel dat het ging gebeuren heel de dag. Misschien morgen... Toch nog iets van hoop... Hoe dom ook mss...
Vandaag 12 dpo negatief getest ik denk dat ik er voor deze ronde uit ben.. dan was die test van 10 dpo ook negatief, ik denk dat ik er voor deze ronde uit ben. Ik wacht m'n NOD af.. En dames hoe gaat het verder?
@Dana92 Oh nee toch meid.. maar bij jou zat het toch goed?? Hopen dat het volgende ronde wel blijft plakken!!
** NOD-lijst 15 t/m 22 april 2020 ** 15 april *xxxEllen87xxx - 33 - 1e kindje Ronde 21 (MA 2x, VMK 2x) 16 april 17 april *Margarethd - 24 - 1e kindje - ronde 6/7? *Jasmijn19 - 27 - 2e kindje - ronde 3 18 april *mallejan -28 jaar - 1e kindje - ronde 3 19 april *Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 4 na m.a) *Gliss - 32 jaar - 1e kindje - ronde 21 (ronde 1 na vmk van IUI-2) *Koetje14 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 20 april *Abigail114 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 *Willemijne - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 *Frieke - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 *CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 *Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 april *Poezemens - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 *MarieAntoinette - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 *MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 *duimelijntje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 22 april Wachtbankje (13) Zwanger (3) Ongesteld (5) Negatieve Test (2) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Wow, ik had gelijk. Heb positief getest vanochtend! (Of moet ik het vannacht noemen )Ik was inmiddels niet meer zo overtuigd dat ik zwanger was, dus had toch gedacht dat de test negatief zou zijn. Maar de teststreep is goed duidelijk
** NOD-lijst 15 t/m 22 april 2020 ** 15 april *xxxEllen87xxx - 33 - 1e kindje Ronde 21 (MA 2x, VMK 2x) 16 april 17 april *Margarethd - 24 - 1e kindje - ronde 6/7? *Jasmijn19 - 27 - 2e kindje - ronde 3 18 april *mallejan -28 jaar - 1e kindje - ronde 3 19 april *Dana - 27 jaar - 1e kindje - ronde 14 (ronde 4 na m.a) *Gliss - 32 jaar - 1e kindje - ronde 21 (ronde 1 na vmk van IUI-2) *Koetje14 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 6 20 april *Abigail114 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 8 *Willemijne - 27 jaar - 3e kindje - ronde 3 *Frieke - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 *CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 *Olifantje92 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 april *Poezemens - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 *MarieAntoinette - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 *MissMorrow - 35 jaar - 2e kindje - ronde 1 *duimelijntje - 25 jaar - 1e kindje - ronde 16 22 april Wachtbankje (5) Zwanger (4) Ongesteld (5) Negatieve Test (2) Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).