NOD-lijst 1 t/m 7 Februari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flowerr, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekj

Liekj Niet meer actief

Mag ik ook meedoen? nod 6 -2 , 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje

Hoop zo dat het raak is deze ronde.. nu het vreselijke wachtbankje.. vinden jullie dat ook zo moeilijk?
    (Typ op mn telefoon, sorry!)

2. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    ik die het zondag zit dan 4 dagen voor nod !
    Ik ben dan vast niet de eerste 😜

X x

3. Bb89

Bb89 Actief lid

21 okt 2014
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha nou ik test echt niet meer voor m'n nod (nooit gedaan ook trouwens). Het is iedere keer toch negatief en heb nog maar 1 zwangerschapstest liggen:D
    Toch ben ik wel heel benieuwd naar jullie resultaten en meiden die ook pas over 8dagen hun nod hebben, laat het even weten wanneer jullie gaan testen! Hihi

Ik lees inderdaad ook een hoop ellende bij veel van jullie. Allemaal heel veel sterkte en hopelijk is het snel raak!

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik zal niet de eerste zijn die test want mijn nod is pas 7 februari. Haha. Maar ben benieuwd... hoop echt op veel roze!

5. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha wat een testdrang hier!!
    Ik wil me ook proberen in te houden tot 7 feb, als ik dan nog geen bloed heb gezien. Mn nod is op 6 feb. Hoop op zoveel roze deze maand!!

Meiden, ik heb een vraagje. Ik zit nu denk ik op 3dpo, en sinds 2 dagen heb ik een soort van zeurende spierpijn rechtsonderin ter hoogte van de baarmoeder. Nu heb ij vandaag op die plek een fietsstuur in mn buik gekregen tijdens t fietsen. Erg pijnlijk natuurlijk, maar sindsdien voel ik die spierpijn in mn buik niet meer. Ben nu zo bang dat ik een eventuele innesteling heb verstoord :(. Kan het zijn dat er op 3dpo al een innesteling is begonnen? Of maak ik me nu teveel zorgen?

6. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    @doornstruikje: wat een super mooie voetenzak!!
    @pitahaya: onze NOD valt dan gelijk.. wij zullen de laatste zijn die zullen testen, alé ik toch alvast wel..

@hier: heb hier geen testen liggen en wil ook wachten tot 6dagen na mijn NOD :) kijken of ik het volhou ;)
    hier begint het wel spannend te worden is het wel of niet maar moest normaal zaterdag mijn eisprong hebben gehad en vrijdag al steken links in mn onderbuik tot vandaag nog steeds (wel wat minder fel)... geen idee en probeer mn hoofd deze ronde ook niet zo gek te maken als eerste ronde. allemaal succes en hoop hier de komende weken veel roze streepjes te zien! ;)
    mijn man heeft deze maand wel al enkele keren gezegd: "schat, ik wil echt graag een baby met jou!" dan smelt ik helemaal :)

7. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ojee meid das niet zo mooi.
    Maar denk dat je t niet verstoord heb want innesteling is dag 5 na ei volgens mij

8. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    PrettyGreenEye wat leuk en lief dat vl dat zegt ik zou helemaal smelten

9. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Haha wat lief pretty green eye!
    Ik ben vandaag van de lijst afgevallen door het ontbrekende ei, maar blijf hier wel gewoon kletsen hoor als dat goed is..:D

10. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Nou, ik zou het niet droog houden als mijn vriend dat zou zeggen! Hihihi:D

11. Plankje

Plankje Fanatiek lid

15 dec 2014
    1.171
    0
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Je mag niet eens weg je moet hier blijven kletsen 😄😄😄 hihihi
    Hoop dat je snel je ei vind

12. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Ja ik ben er zo een, al ga ik ws tegen beter weten in wel rond 11dpo testen :) haha

Ik maak gewoon langzaam hcg aan, daardoor vaak laat positief

13. Simone1990

12 jan 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ja klopt ik zie het hahaha wat stom :p

14. Simone1990

12 jan 2015
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pitahaya en Dale Cooper,
    Helaas is mn pa niet echt happy ermee, heel verhaal verteld hoe en wat en dan op t einde maar je bent toch niet bezig om zwanger te worden?? Pffffff nee ik loop voor de grap in t ziekenhuis....achja niet mijn probleem ik ben in maart 8 jaar samen met mn vriend dan is dit toch niet raar zou je denken

15. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Ziet er gaaf uit doornstruikje! !

16. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hihi geeft niet!

Nou ik vind de reactie van je vader wel raar zeg... hopen dat hij bijdraait als je zwanger bent!

Meiden ik houd jullie niet bij hoor!

Ik heb last van een pijnlijke lies, of nou ja het zit er net iets boven geloof ik en dat straalt een beetje uit naar mijn been.

Kids liggen hier al lekker op bed, en heb de gehele beneden verdieping al gedaan en de was is ook weer weg gevouwen!

17. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    @hier: dames maak me even heel fel zorgen.. ik heb normaal mn eisprong gehad zaterdag. maar net nog proberen te klussen, ondanks dat ml ziek is wou hij toch proberen. uiteindelijk lukte het niet voor hem om de zaadjes vrij te latenmaar ineens toen we stopte hingen we bijden vol met helder rood bloed. het was echt fel!maak me zorgen en weet niet wat ik moet denken.. iemand duidelijkheid? ?

18. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Thanks plankje;)
    Nouja simone wat een rotopmerking van je pa! Hoop dat ie gauw bijdraait en als je straks positieve test hebt, toch blij kan zijn!

Veel bloed pretty green eye? Heb soms wel beetje bloed ma niet veel.. Zou het niet weten, snap dat je dat eng vindt!

19. Bb89

Bb89 Actief lid

21 okt 2014
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weet iemand nou wat dit betekent. Steken links onder in je buik, uitstralend naar m'n lies. Zie dat mamadeluxe5 dat ook al heeft.

20. Dale Cooper

Dale Cooper Fanatiek lid

19 jan 2015
    1.368
    876
    113
    NULL
    NULL
    Simone, wat apart! Heeft hij een speciale reden waarom hij dit niet ziet zitten? Maar wel heel vervelend! Juist de persoon waarvan je verwacht dat hij helemaal met je meeleeft! En na acht jaar is dat inderdaad niet echt een verrassing nee! En je bent ook niet veel te jong ofzo! Ik neem aan dat 1990 je geboortejaar is.

Deel Deze Pagina