Ja normaal wel .maar omdat ik nu met bronchitis zit dat is toch een ontsteking. Denk ik is dit mijn eigen temperatuur wel
Ik denk dat jou kuur al goed aangeslagen is vanaf die enorme dip.. en als ik naar jou andere kaartje kijk na jouw ei is die nu 0.1 hoger als anders niks geks aan. Al keer getest??
Heb vanochtend bij het boodschappen doen toch maar een testje opgehaald. "Mooi" wit zoals ik verwacht had. Rusthartslag is hetzelfde als gisteren, dus het lijkt mij heel sterk dat ik te vroeg getest heb. Ik wacht dus tot ik ongesteld word deze week
Ik hoop echt dat het de volgende ronde lukt bij jou, je wacht al zo lang (en ook voor de andere meiden die al zo lang bezig zijn natuurlijk).
Balen! Jouw nod is op de 15de toch? Dan zou het kunnen dat je nog te vroeg test, de meeste vroege testen kun je doen vanaf 4 dagen voor nod dacht ik.
Ja, vrijdag of zaterdag. Ligt er een beetje aan hoe lang de cyclus deze keer duurt. Het kan inderdaad dat het te vroeg was, maar ik ga pas weer testen als mijn rusthartslag ineens flink de hoogte in gaat de komende dagen. Dat is bij mij toch een goede indicatie of het wel of niet gelukt is. Tot die tijd wacht ik rustig af tot ik ongesteld word.