Wat is jou nod volgende maand ? De mijne 27 november. Lijkt me inderdaad leuk met elkaar verder te kletsen! Hopelijk ook in een uitgerekende datum groepje
Ah wat klote dat je het eerste rood gespot hebt Mijn NOD is echt pas rond 14/15 december Dan ben jij al lang en breed zwanger
Hee, das ook mijn nieuwe NOD Hier ondertussen ronde 5 voor wondertje 3. Ik herken heel erg wat je omschreef naar je man. Toen wij nog bezig waren voor kindje 1 voelde ik echt een soort van paniek: ik weet dat m'n kindje ergens is maar ik krijg haar niet te pakken. Zo heftig voel ik het nu niet maar het blijft toch ook een sterk gevoel, ook al is het het derde kindje!
Kippenvel over het gevoel dat je had bij jullie eerste! Ik snap het helemaal. Kunnen we niet gewoon hele maand-groepen maken ik vind de NOD-groepjes by far niet meer zo vol als dat ze vroeger waren Nou zou ik dan helaas nog steeds niet bij jullie in het lijstje vallen voor de volgende ronde.. maar hoop jullie sowieso in een uitgerekend-groepje te treffen straks
Hey dames, Ik mag mij hier ook weer aansluiten vandaag eerste follikel meting gehad en ik heb al een rijp eitje dus vrijdag inseminatie gepland staan en 15 november nod
Ja dat kan gewoon hoor zie screenshot hieronder, er mag gekozen worden voor halve maand of hele maand... Ik vind hele maand ook wel handig, door onregelmatige cyclus wissel ik steeds van lijst
Hmm er is natuurlijk ook al een 16 t/m 30 november lijst.. denk niet dat ze die zullen samenvoegen met deze Maar we kunnen wel van deze lijst een 'door tot iedereen op roze' lijst maken? Dan kunnen we de nieuwe NODs gewoon op de lijst zetten. En/of vanaf volgende maand een 'NOD lijst december 2024' maken.. Ik roep maar wat hoor
We kunnen het samenvoegen altijd proberen? Volgende maand inderdaad een heel decembertopic. Doorgaan tot iedereen roze is, is ook een mooie
Wat klote zeg Heeft het doorgezet vandaag? Hopelijk heb je toch een leuke dag met je kinderen. Je kindje komt er wel. Ik vond het wel weer fijn dat je redelijk snel weer naar die ovulatie kunt toewerken, maar de eerste dagen is het gewoon verdrietig.
Hier krampen, lijkt op menstruatiepijn. Vrijdag de NOD. Ik denk dat we halverwege deze maand gewoon bij fertiliteit zitten Weet iemand wanneer er ovulatieinductie wordt aanbevolen en wanneer IUI? Ben me alvast een beetje aan het voorbereiden.
Haha, onze NOD en cyclus lopen volgens mij aardig gelijk, dus als het deze ronde niet raak is ga ik gezellig mee naar je volgende groepje! Een december NOD groep lijkt me trouwens ook een heel goed idee!
NOD lijst 1 t/m 15 november 2024 We gaan voor roze! 1 november (7) Wolkje1994- 29 jaar - 3e kindje - ronde 2 Sookie90 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 5 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 MooseIsLoose - 34 jaar - 2e kindje - ronde 9 Pcosrondetwee - 32 jaar - 2de kindje - ronde 7 Yellowbanana- 26 jaar- 1e kindje- ronde 5 Ellen Lola - 36 jaar - 2de kindje - ronde 2 2 november (0) 3 november (1) Denise - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 (ronde 6 na miskraam) 4 november (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 13 5 november (0) 6 november (1) Josje1004 - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 7 november (4) Ziggi - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 8 Wensdraakje - 39 jaar - 8e kindje - Ronde 1 Eva321 - 34 jaar - 1e kindje - ronde 48 - ronde 9 (fertiliteitstraject) 8 november (0) 9 november (2) Lenteisfijn - 34 jaar - 2de kindje - ronde 2 EvaWT -33jr- 1e kindje - ronde 2 10 november (2) Bonvb - 31 jaar - 2e kindje- ronde 1 Littlehappiness - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 11 november (0) 12 november (0) 13 november (0) 14 november (0) 15 november (1) WelcomeWondertje - 42 jaar - 3e kindje - ivf ronde 10 Totaal (17) Wachten op eisprong(4) Wachtbankje (13) Zwanger (0) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren). Ben er helemaal niet mee bezig geweest deze ronde. We hebben ook niet getimed met vrijen en dus maar 3 dagen voor de piek en 1 dag na de piek gevreeen. Dus ook nog totaal geen behoefte gehad om een test doen.
Balen... Ovulatie indicatie doen ze in ieder geval als het niet duidelijk is of je een eisprong hebt en bij een lange of onregelmatige cyclus... IUI doen ze volgens mij pas als dat niet voldoende helpt of als het zaad niet zo goed is. Maar heb geen ervaring met IUI dus misschien weet iemand anders dat beter
Ik heb de afgelopen dagen last van stekende buikpijn die komt en gaat. Af en toe misselijk. Het voelt net iets anders dan menstruatiepijn. Test nog negatief...misschien een innesteling?
Oeh hopelijk een innesteling idd! Ik durf er echt zo weinig over te zeggen.. ik had vorige ronde ook allemaal steekjes, maar het betekende helaas niks Hopelijk bij jou wel!