Ja ik denk ook dat echt goed komt. Echt zin in. Hoop het niet voor je hoor! Je hebt nog een week te gaan dus wie weet! Maar snap je gevoel!
Vandaag 8 dpo en temp is gezakt naar 36.7 er kan van alles gebeuren nu maar vrees het ergste. Ben bang dat mijn cyclus wel netjes is maar kort gaat zijn. Officieel zou ik zondag maandag uiterlijk dinsdag ongesteld moeten worden. Of het zou een inestelingsdip moeten zijn
Hallo dames, Temperatuur was vanmorgen 37,0 Zal er dan toch wat gaande zijn. Normaal als mijn temp zakt wordt ik snel ongestedl nu niks te bekennen.
Vandaag 9 dpo. Weet nog niet heb wel een action gedaan net maar die is wit. Dus morgen temperatuur afwachten misschien morgen testen? Heb normaal maar een lf van 10 a 11 dagen. Maar ei op de 15e dag misschien is lf nu wel langer of cyclus korter. Verrassing wordt het denk ik
Net even zitten terug kijken afgelopen 2 a 3 maanden een lf van 11 dagen. Dus geloof dat maandag of dinsdag mijn menstruatie hoort te komen. Dus dat wordt echt tanden bijten. Heb nu alleen normale action testen. Als ik er een streepje op krijg ga ik een predator halen.
Nou ik ben wel in om te turen hoor doe hem morgen! Stel je voor, op vaderdag een streepje! Voor nod met action had ik echt nog een vaag streepje hoor dus turen is niet gek!
Ik heb de foto bewerkt. Maar ik denk er wat op te zien met uploaden zal het wel weg zijn. Morgen nog maar een testje doen.
@haileybaby epannend zeg!! Ben benieuwd naar je test deze ochtend! mij heb ineens op cd 11 een eisprong volgens mij. Hij was er gisteren nog niet en nu ineens was hij er. En hier niet echt op gerekend. We hebben donderdag voor het laatst seks gehad en niet eens in het perfecte standje. Hopelijk mis ik hem niet deze maand
Nee maar even serieus!! Ik moet bijna ook ‘snachts gaan testen ofzo! Dus vanavond sowieso maar. Hopelijk niet te laat
Hij kan haast niet donkerder, maar ben wel benieuwd naar morgen. Misschien vanavond nog een keer doen?