Net roze afscheiding bij het afvegen gehad (sorry tmi haha). Heb ik normaal nooit.. Ook niet als ik ongesteld moet worden dus gek. Lees overal dat t daarmee echt twee kanten op kan, ongesteld worden of innestelingsbloed. Maar omdat ik het dus nooit eerder heb krijg ik weer hoop.. Zó frustrerend dit wachten haha.
@Krekel De eerste 3 zwangerschappen waren binnen het jaar. De 4de (mijn jongste dochter) duurde tot nu toe het langst, 15 rondes. Maar dit is nu wel echt lang.. Ronde 19 In januari starten we met IUI en ik had zo gehoopt dat dat niet nodig zou zijn
Misschien wat moed inpraten, ik had 7 dagen op rij een knipperende smiley, toen had ik het opgegeven, dag later ineens een niet knipperende smiley.
Vanavond ook nog maar weer gezellig gemaakt.. nu wachten op de LH piek en eisprong! Zal deze cyclus gewoon iets later zijn of helemaal niet..
Ik zou ook cd25 zeggen, maar hij zegt dit denk ik omdat je geen vruchtbaar slijm op cd25 hebt gezet Hier is mijn temp vanmorgen gedaald naar 36.3, dus staren is niet meer nodig. Menstruatie gaat beginnen. Op naar een nieuwe ronde dan maar!
1 dag later... Zien jullie wat ik zie..? (Hoop dat ie het uploaden overleeft). Eerste foto is binnen afleestijd, 2e uur later (toen het buiten licht was
Heb je al geprobeerd om op een ander tijdstip te testen? Bijvoorbeeld 2e urine of avond? Ik gebruik naast de digitale polder van de action, hierdoor toch de oploop gezien. Maar vond het wel fijn toen ze donkerder werden, een digitale met smiley gekregen.
Vandaag 10 dpo en een omo witte test... Vanaf ei al continu ongi krampen, tot gisteren aan toe en ook steeds een soort drukgevoel net bij m'n schaambeen. Sommige etenswaren staan me niet aan (gisteren m'n laatste hap rookworst maar in een servetje gedaan, kon hem niet meer doorslikken) en drinken smaakt anders... Nu toch maar eens een nieuwe thermometer kopen, ik heb ook rare cycli, van 23 a 24 dagen, dan kan ik het weer monitoren...
Succes in de volgende ronde, @miekkie @Ange84 proficiat! @Rebo wat jammer. Ik duim voor een goeie nieuwe ronde.
Hier vandaag een beetje emotioneel ook hoofdpijn, en dat is voor mij meestal een teken dat het niet raak is. Ook al ben ik ‘pas’ 7 dpo.
Al drie dagen ongi krampen, en ineens heel erg het gevoel dat het niet raak is deze ronde. Maar even afwachten nog.