Ik zie de laatste tijd vaker filmpjes waarin dames maand per maand een test wagen en hier een compilatie van maken. Dan valt me op dat het echt bijzonder is om binnen een half jaar zwanger te raken en hoeveel spanning er ook op staat. Raakt me altijd
Ik ben echt compleet in de war over m’n eigen lichaam. Ik had m’n NOD eigenlijk op 14 mei. Dat is 10 mei geworden. Dat zou betekenen dat ik een LF van maar 10/11 dagen had. Wat dus (lijkt mij) aan de korte kant is. Nu was m’n menstruatie ook maar 2,5 dag. En ook maar heel licht. Afgelopen maanden was het zeker 4/5 dagen. Ook heb ik normaal gesproken na m’n menstruatie eigenlijk geen zin in seks, dat komt echt pas weer tegen de ovulatie aan. Ook dat is deze maand heel anders, waar m’n vriend wel blij mee is. Dat dan weer wel. Maar ik snap er geen bal meer van. Ik voel me alsof ik ovuleer, maar dat zou pas eind van de week moeten zijn…
Het lichaam goed aanvoelen en vertalen naar wat het zegt dat is inderdaad een kunst. Heb je er eens over nagedacht dat je misschien zwanger bent gezien de andere menstruatie? Heb je supplementen gebruikt die de hormonen triggeren? Ik herken dit van mijn leeftijd en de verandering die erbij hoort. Maar 7 jaar geleden had ik dit door teunisbloemolie. Succes en plezier ook, seksdrive is altijd fijn
Mijn menstruatie hiervoor was op 18 april, positieve ovulatietest op de 28e. Toen dus die bloeding op 10 mei. Waardoor ik in de veronderstelling was dat het wel klaar was en ik heb dus ook niet meer getest hierna. Misschien dat ik dat dan morgen toch nog maar doe dan. Verder gebruik ik geen supplementen of iets dergelijks.
Van dag 7 of 8 al? En tweemaal per dag? Dan kom ik zeker niet toe met die testen die ik heb Dat zou betekenen vanaf morgen al oeps.
Dit heeft mij ook in het begin zoeken en stoeien gekost om te ontdekken. En deze site met ervaren vrouwen. Na de eerste ronde proberen ben ik al overgestapt op sensitest dipstick. Anders onbetaalbaar.
Ik reageer hier maar even want de NOD groep van mei is natuurlijk leeggelopen. Hier nog steeds geen menstruatie.. langere cyclus weer dus (weet ook niet zeker of m’n NOD van juni dus wel in deze groep gaat passen). Wel sinds 3 dagen 1-2 keer per dag een streepje bloedverlies bij afvegen. Word een beetje moe van het wachten op de volgende ronde, hoop dat ik straks met ovulatietesten meer duidelijkheid heb! Zijn er al dames die richting de eisprong gaan?
Hey wat balen zeg zo’n lang cyclus hier over denk zo’n 5 dagen in de ovulatie hopelijk pakt t een keer een gouden ei
Hi! Wat is je cyclus lengte? Wachten is eigenlijk altijd klote ja! Duurt lang. Ik ben al een poos niet meer op het forum geweest dus wellicht kennen wij elkaar niet. Vandaar dat ik maar even vraag.
Ik probeer langs beide topics nog wat te volgen om inderdaad te kijken hoe het bij de wachtende dames verder verloopt Wel heel jammer dat je cyclus zo uitloopt! Op hoeveel dagen zit je nu? Ik krijg morgen de sensitesten aan en start dus deze ronde ook met het traceren van men ei, vanavond probeer ik nog met de Kruidvat maar ik gok dat het nog niet in de buurt zal zijn
ik heb mezelf op het wachtbankje gezet. Donderdag en vrijdag positieve test gehad en vrijdag en zondag zelfinseminatie gedaan. Mijn eisprong zou eigen vandaag zijn volgens de app. Vandaar dat ik in dit groepje zit. Die andere groep was al volop bezig en ik weet niet wat deze cyclus met me doet als het ei a zo vroeg is.
Nee ik schrijf pas sinds vorige maand mee mijn cycluslengte was afgelopen jaar steeds 28-30 dagen dus hield 30 dagen aan. Alleen vorige maand was het ineens 36 dagen en zit nu op dag 35. Had voor de zwangerschap van mijn zoontje een zeer onregelmatige cyclus (30-50 dagen) dus was juist zo blij dat het lang mooi regelmatig was..
Oh ja dan is jouw cyclus misschien net wat korter deze maand. Zie dat dit weer ronde 1 is na een jaar rust? Of begrijp ik het dan niet goed? De spannende weken gaan voor jou dus weer beginnen..
Nu dus op dag 35.. Maarja vorige maand was ook 36 dagen terwijl ik dat normaal dus nooit had. Hopelijk kunnen we beiden de komende ronde de eisprong goed vinden! Zou mij wel wat rust geven denk ik.
Ja, hartstikke negatief. Dus gewoon weer een rare cyclus.. Ik neem de 10e dus gewoon maar weer als CD1 en ga binnenkort maar weer ovulatietesten doen. Hopelijk blijft die wel rond CD 13 positief. Zou de 21e moeten zijn… Ik wacht het af.
Ja bij mij was het 33 - 32 voorlopig dus hoop hiermee ook wat gemoedsrust te krijgen. Ik denk vaag iets te zien op die ovulatietest. Dit is in oplopende volgorde dat we dit moeten bekijken dacht ik he?
ja klopt, ik heb even alles van tafel gegooid en zelfs alles weggedaan. Er zat angst onder omdat ik na een curettage echt ben geschrokken van de kwetsbaarheid. Ik ben bewust alleenstaande moeder en wil graag een groter gezin. Maar ben ook alleen verantwoordelijk voor mijn dochter. Werd plots heel bang. echter de wens komt toch terug Dus met de donor toch afgesproken nog even door te proberen. Mijn leeftijd speelt ook een rol. nu 2dpo
Als ik me niet vergis hebben wij al eens in een groepje gezeten toen we voor ons zoontje gingen. Die is geboren in juli 2016 dus wel bijzonder van elkaar zoveel jaren later weer tegen te komen! Ik vind het heel triest dat je dit intussen allemaal hebt moeten meemaken.. Ik duim ervoor dat je snel op roze mag net zoals ik duim voor iedereen hier