NOD-clubje is bevallen! De mama's gaan verder

Discussie in 'De mama's' gestart door Ismi2006, 4 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Nijntje het zou idd jammer zijn zeg als je moet stoppen! Maar wie weet lukt je het wel nog bvb een ochtend en avond voeding live te geven, en de rest gewoon kv, dat je het kolven kan stoppen?
    Zwemmen lijkt me idd ook wel leuk, met M. heb ik dat nooit gedaan.

Volgens mij hier ook een sprongetje, zo jammer als je dan net weer wat goede dagen achter de rug hebt 🙈 nu alleen maar huilen, borsthangen, héél slecht slapen, vooral overdag, maar ook snachts terwijl het doorslapen ook steeds beter ging. We geven er maar weer aan toe, is het hopelijk sneller voorbij.

2. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Haha erg he. Telkens als je denkt zo het gaat lekker zo.. Dan ben je weer terug bij af.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,7 KB
      Weergaven:
      2
  3. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ah lieve foto lady.
    Uhm pagina een paar dagen ofline geweest.
    Zie dat de oude pagina we terug is blijkbaar werkte hij niet goed.
    Zo met Katie naar het cb.ben benieuwd hoeveel ze nu weegt.
    Ze zit sinds deze week op 5x 180-6.
    Ook krijgt ze weer prikjes pff zo zielig,

4. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ja en toen ik de nieuwe zag wist ik dat het gelijk de laatste x zwangerschapspagina voor mij was. De nieuwe is niks voor mij.

Succes met de kleine meid dalijk.
    Ik ben eergisteren met Nikki geweest ze weegt 6330 gram en is 63 cm weer een prikje gehad. Gelukkig volgende maand voorlopig de laatste prikken dan pas weer als ze 11 maanden zijn.

5. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ja he vond die andere site ook 3x niks.
    Hoorde andere dames ook klagen.
    Gelukkig is hij weer terug.en hoop dat dat zo blijft.

Zo Nikki is een stukje groter als Katie.ze is nu 58 cm.en weegt 5130.
    Prikjes gingen goed en ze ligt nu lekker te slapen.ze denken alleen dat der heupje niet helmaal goed in de kom zit.moet een afspraak maken bij de dokter en krijgt ze waarschijnlijk een foto.pff hebben wij weer.

6. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Lady bekend shirtje, zelfde als deze toch? 😊 weet niet of die er alleen als set was of ook los, ik heb het gekregen :p

Rissie hadden ze dat niet eerder kunnen zien van haar heupje?

Hier morgen weer cb, zie er gewoon tegenop, omdat ze de vorige keer zooooo lang heeft gegilt. Ben wel benieuwd hoe groot ze is vergeleken met jullie meisjes, laat het morgen wel weten :p

7. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Jaaaa klopt die daantje!!!!
    Ik begrijp dat je er tegen op ziet had ik met Robin ook die gilde ook moord en brand was altijd zo een drama pffff arme kinders

Rissie dat is idd een heel verschil zeg. Hoe lang zijn jullie zelf? Misschien daar ook een verschil bij.
    Wat rot van haar heupje hopelijk is er niks aan de hand!

8. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    O daantje dat lijkt me idd niet zo fijn.snap dat je er tegen op ziet.
    Hopenlijk is ze morgen lief.

Ik ben zelf niet zo groot 1,65 en mijn is 1,80 denk ik ongeveer.enige die lang is mijn vader.voor de redt kwa schoonfamilie ook allemaal klein.katie was 2880 bij de geboorte.hoeveel woog nikki?
    Katie stijgt wel steeds mooi in der gewicht.maar zit wel onder de lijn,maarja dat ben ik gewend,hoorde niet ander bij de groei echo.maar ze eet gewoon 5 flessen van 180-6.slaapt plast en poept goed.is een vrolijk meisje,dus wat wil je nog meer.
    Alleen balen van der Heup.vorige Keer hebben ze dat blijkbaar niet gezien daantje.ik heb het zelf ook niet gezien.
    Morge ochtend kan ik de dokter bellen en vragen om een verwijs brief dan kan ik een afspraak in het zkh maken voor een echo.ben benieuwd.

9. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Nikki woog 3550 bij de geboorte. Ik ben 1.78 en mijn vriend 1.89 dus wij zijn beide ook lang zij zit overal boven her gemiddelde maar past bij elkaar en onze lengte.
    Ze doet het ook top sinds een tijdje ze zit op 4x 180/6 ! Morgen alweer 3 maanden pfoe!

10. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Zo cb zit er hier ook weer op. 5506 gram en 58,9 cm. Gewicht loopt netjes gemiddeld en lengte was -1 en nu ook gemiddeld, dus het plaatje klopt weer :p de prik ging gelukkig ook goed, ze heeft niet super lang gehuild.

Over een maand gewoon alweer beginnen met hapjes :$ ze worden te snel groot!

11. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Gelukkig maar! Wat os Nikki groot zeg vergeleken bij jullie haha.
    Volgende maand idd alweer hapjes en laatste prikken voorlopig! Echt het gaat mega snel allemaal

12. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Wisselende kilo's en lengtes, maar volgens mij groeien ze allemaal goed ;) Ik moet maandag weer met Teun, ben ook erg benieuwd, volgens mij is hij echt heel goed gegroeid!

Gaan jullie allemaal al met 4 maanden gelijk beginnen met de hapjes? Wij hebben met Dewi langer gewacht omdat ze zeiden dat 6 maanden eigenlijk beter is, maar met een maand of 5 a 5,5 sliep ze slechter en was ze wat jengelig... Hapjes gegeven en gelijk goed. Eerste keer 2 eetlepels en boos dat ze was dat ze niet meer kreeg, haha...

13. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik kijk het aan. Als ze het nog goed doet op d'r flessen en niet al laat merken wat anders extra te willen dan doe ik het later. Robin die was met 3 maanden al met zijn hapjes en die vrat er lepeltje er bijna bij op haha. Maar zij doet het nog super met haar flessen en slaapt daar tussen in nog super dus ga haar er niet voor wakker maken.

14. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Ik kijk het ook even aan.ze zit pas sinds deze week op 5 flessen van 180-6 dus dat gaat goed.heb nu pas 19 mei een afspraak bij het cb.dit keer 6 weken.weet niet of dat normaal is? Omdat het steeds 4 weken was,ga nog wel even bellen,want zag het pas bij thuiskomst toen ik het in de agenda schreef.het lijkt me wel leuk om een hapje te proberen,

15. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Zolang er maar 1 maand tussen zit tussen de prikken. Daar zijn ze heel secuur in anders mogen de prikken niet namelijk.

16. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Caitlin zit nog steeds op 5x 150/5 soms 6x150/5,maar de laatste week gaat het goed en slaapt ze 'door'.. Caitlin moet aanstaande donderdag weer naar het cb ik vind het wel leuk om te zien hoeveel het scheelt toen haar broer die leeftijd had ( kan mooi spieken in zijn cb boekje) en het scheelt echt bijna niets ...

17. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Wij gaan denk ik wel rond de 4 maanden beginnen, met M. ook gedaan en dat ging goed :) Ligt natuurlijk ook aan je kindje, als ze erg gevoelig zijn voor dingen kunnen de hapjes meer kramp veroorzaken, maar F. is wat dat betreft wel makkelijk.
    Ik vergelijk ook altijd met haar broer hoor, haha. Maar eerlijk is het niet helemaal he, jongens en meisjes vergelijken qua groei :p ik zag ook dat bij meisjes het lijntje anders loopt, F. en M. lopen ook aardig gelijk op, maar zij lijkt zwaarder op de lijn.

Rissie onze volgende afspraak is zelfs pas de 27e, was niet eerder plek. Dus dan is ze ook al 4,5 maand. En hapjes zijn geweldig hoor, de bekkies die ze dan trekken 😂

18. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ik vergelijk ook telkens haha en idd scheelt bijna niks.
    Ik gaf die kleine van mijn hapjes en die reageerde er niet eens op met gezichtjes zo jammer haha die vond alles lekker. Zelfs Citroen had ik weer..

19. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Haha lady echt joh?! Wat jammer nou dat je geen gekke bekkies kreeg :p nou hopelijk reageert N. wel met mooie gezichtjes :D

20. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Ja ik heb al mijn geld op haar gezet. *stampvoetend* ik wil een baby met gekke gezichtjes :p

Deel Deze Pagina