NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

zeker weten heeeeeeeeeeeel gezellig :d
    deze ronde doe ik dus nog mee voor spek en bonen, maar we willen allebei ( en allemaal een plakbeebie)

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Komt helemaal goed meis!

3. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    @ jamejozie85: Wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad :( IK hoop dat het snel raak is voor je.

Mag ik vragen wat de reden is dat je van de vk nu een maandje rust moet nemen?

4. Nana86

Nana86 Niet meer actief

@Jamejozie: Oh meid, wat erg dat je een miskraam hebt gehad :( Sterkte *knuffel*

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hai meiden,

Ik heb zondag mijn laatste pil ingenomen. Vandaag ongesteld geworden. Dus wij gaan voor een 2de beeb! Ik vind het weer onwijs spannend. Misschien wordt het wel een huwelijksreis baby, want we gaan morgen op vakantie voor ruim 2 weken. Ik hoop dat het snel raak is. Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak is.
    Evy is van ronde 1, dus we hopen eigenlijk weer dat het meteen raak is. Maar ja, wie niet,...

Doei!
    Judith

6. ProudMum

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

7. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Dankjewel!

8. jamejozie85

idereen hier ook bedankt voor alle lieve woorden.. dat doet me goed

gefeliciteerd, dat zou wel superleuk zijn een huwelijksreisbaby, geeft het wel wat speciaals, ik hoop dat het dan echt lukt, en fijne vakantie dan

9. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    mijn arts zei dat ik nu wel gewoon door kon gaan omdat het vaak emotioneel meer impact heeft dan lichamelijk. Wachten was dus niet nodig zolang ikzelf vond dat ik er klaar voor was.
    Ik heb nu wel een vmk gehad maar ik bedenk dan maar dat het dan niet helemaal goed is geweest en dus beter dat het niet is blijven plakken.

Maar misschien heb jij wel een lichamelijke rede?

succes iig met niet succesvol klussen haha;)

10. ProudMum

Jamejozie, kan je een beetje bij je ventje terecht?

11. jamejozie85

nou dat is soms lastig, omdat hij vier dagen p.w. overver werkt... ook met de mk ,was ik alleen dus dat was wel extra naar, daarbij is hij in zulke dingen wat nuchterder... zo van sneu jammer pijn, niks aan te doen, volgende keer beter, maar ik moet zeggen dat hij me we steunt ( al was het telefonisch) extra begripvol en ehh hoe moet ik dat zeggen liefdevol in woorden, de nacht dat het mis ging, had ik hem ook volledig overstuur gebelt... waarop hij nog zei als er vannacht iets is al is het 3 uur snachts dan moet je me gewoon bellen.. ( terwijl hij dagen maakt van 7 uur smorgens tot vaak 11 uur savonds, en zijn slaap hard nodig heeft)
    hij is nu bijna thuis, dus ik denk dat het straks nog wel even traantjes moet wegpinken... maar daarna wel het echt kan afsluiten...en dan door naar de volgende ronde en hopen dat het raak mag zijn en blijven plakken.... maar tot die tijd ook lol hebben in andere dingen van het leven, want niet genieten van het leven, daar is het leven veel te kort voor..

12. ProudMum

Dat sucks ja, gelukkig kun je hem vandaag weer lekker knuffelen. Hij zit nu in Groningen toch?
    Het is zowiezo ver weg maar met dit soort tegenslagen helemaal lijkt mij.
    Ben je nog gaan werken deze week?
    Ik gister wel, maar achteraf beter niet kunnen gaan.

13. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ik had een apart topic geopend maar misschien weet hier iemand antwoord op mijn vraag.

Is het slecht om in de week dat je het meest vruchtbaar bent elke dag te klussen? Je verkleint dan de kans dat je de dag van je eisprong heb gemist toch??
    Of zijn er redenen waardoor je dat beter niet kan doen?

14. ProudMum

Volgens mij omdat het zaad dan van mindere kwaliteit is

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ook ik kom me hier melden, gisteravond laat m'n ongi...:( Ronde 5 in dus...

Succes allemaal! Hoop op veel roze deze maand!!!

16. ProudMum

al die ongi's!
    Zo balen!!
    Wanneer was je NOD?

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    *leegt nog emmertje HCG*

zet hm op meiden! aug is niet erg roze geworden:(

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn NOD was vandaag, netjes op tijd ongi geworden dus... Tot woensdag had ik een echt "zwanger gevoel"... Had ook wat innestelingsbloed vorige week vrijdag, tenminste dat dacht ik.

Mijn volgende NOD is 10 september. Gelukkig wel een relatief korte cyclus van 28 dagen, dus snel weer een kans!:)

Laten we hopen dat September heel erg roze wordt!!!

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    graait er lustig op los :D

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ff snel mij hier melden en op NOD lijst zetten en dan op de bank ff serie kijken! *knuffs*

Deel Deze Pagina