tja irritant is dat he? maar helaas ben je zo'n pech vogel niks aan te doen, maar doe nu maar ff 1x griep dan heb je het gevoel dat je erbij hoort
Thanx Parr, de hele cyclus is een emo-achtbaan. Dat merk ik wel. Heb een super K*T humeur en zo emo als t maar zijn kan. Maar ik denk dat ik er morgen ochtend (1 dag voor NOD) een testje aan waag. Ook een hele dikke knuf voor jou meid, we gaan met z'n allen voor een vette tweede roze streep!
Dikke knuffel voor Parr & Djuuzie! Het is inderdaad erg stress verwekkend zwanger willen worden. Heb dan ook alle respect voor de dames onder ons die al een poos bezig zijn! Maar deze maand wordt het onze maand! We gaan met zijn alle op roze! Ik geloof erin!
Ik ben nu een paar dagen na mijn NOD en ben het nog steeds niet. Heb er al een paar testen aangewaagd, maar er kwam steeds niets. Nu heb ik vanmorgen weer een test gedaan en die was weer negatief, maar ik was hier zo chaggie van dat ik net de test van vanmorgen erbij pakte en daar staat nu wel een streep op, maar ik mag hier niet meer vanuit gaan toch? Hebben jullie dit ook al eens meegemaakt?