Meis dikke knuf, komt allemaal wel goed... En ik ken het helaas. Precies dezelfde gedachtes... Alleen andere vorm... Irritante lijven ook...:x
Wij weten hier nog niet wat we eten. Zusje en ik hebben beide geen zin in groentesoep of macaroni. Onze moeder wel Pff, das een voordeel van samenwonen, en je partner niet moeilijk doet om wat ie te eten krijgt, als ie maar te eten krijgt...
Hier net klaar met eten Wij hebben lekker aardappels met (verse)sperziebonen+spekjes en kipcordonbleu op. Meiden die gaan eten, eetse!
De bloemkool en de piepertjes koken en de gehaktbakken liggen heerlijk te braden in de pan........hmmmmm heb dr al zin in. Spinazie ook lekker, ik vind die a la boursin van iglo erg lekker
Ik maak de spinazie altijd zelf! In een tomatensaus, dat is echt onwijs lekker! Maar je moet er echt van houden Ik wacht nog op vriendlief. Die zal straks wel thuis komen.
Dames ik heb ff jullie hulp nodig.... Ik zie dat jullie allemaal lekker over eten aan het schrijven zijn, nog ff en dan krijg ik lekker frietjes Maar ik weet het ff niet meer. Ik ben pas in 30 juli gestopt met de pil, daarna uiteraard mijn ongi geweest (3 aug). Nu weet ik niet zeker wanneer mijn ei is geweest. In eerste instantie dacht ik zondag en maandag (15 en 16e aug) omdat ik toen behoorlijke buikpijn etc had. Maar die donderdag daarna (de 19e) heb ik ook behoorlijke buikpijn gekregen en vanaf die tijd eigenlijk steeds gehouden! Naja heb in ieder geval steeds geklust.... Maar ik ben nu nog niet ongi. Ik weet het niet meer! Dus ik zit vandaag op dag 33. Maar ik ben pas de eerste keer gestopt met pil. Dus ontpillen etc. Ik voel me dus eigenlijk al 3 weken niet lekker. Duizelig, haaruitval, buikpijn, rugpijn, stemmingswisselingen, hoofdpijn, misselijkheid, opgeblazen borsten.... Nu had ik vanmiddag een klein beetje licht roze afscheiding. Maar ik denk dat een normaal iemand (die het wc papier niet grondig controleert) het nog niet eens had gezien. Ik heb vanmiddag ook daarna een test gedaan (kon me niet meer beheersen 2v5 van kruidvat, negatief...). Maar nadat ik dit vanmiddag om 1 uur heb gedaan, ben ik uiteraard nog diverse malen naar de wc geweest. Geen spoor meer te bekennen van gekleurde afscheiding!!! Maar ik drink best veel overdag. Zal de urine dan wel goed zijn?? Aangezien ik morgen een feest heb is mijn vraag of ik nog een test zal doen morgenvroeg of dat jullie denken dat ik gewoon ongi ga worden??? Sorry voor mijn lang verhaal. Tjee had niet gedacht dat ik de 1ste ronde al zo benieuwd zou zijn. Ben echt teleurgesteld vanmiddag en nu een heeeeeel klein beetje happy misschien.... Pfff ik word gek haha Smakelijk eten iedereen
ja, gaat snel he?.. vind ik zelf ook hoor!! hopelijk volgen jullie snel... ik duim me helemaal suf in elk geval!!
Hey Kiss, ik zou denk inderdaad morgenvroeg nog een keer een test doen... En niet om je te ontmoedigen, maar ik heb in deze tijd van het jaar altijd last van haaruitval... Het is spannend, hopelijk weet je morgen meer! Ik duim mee!
@Diem: Pff das in ieder geval al 1 probleem minder. Hahaha Maakte me erg druk om die haaruitval. En zag toen dat dat ook best kan met zwangerschap...