net een bestelling geplaatst en de de code's doen het nog steeds!! Vind het alleen wel erg jammer dat je minimaal 20,00 euro moet bestellen bij h&m. (helaas kom ik hier vaak wel aan)
@pluys is toch logisch dat je een minimum moet bestellen...zou wel lekker zijn zeg als je iets voor 15 euro besteld en 15 euro korting krijgt hoef je 0 euro te betalen...dan zou ik iedere dag een bestelling plaatsen haha
Heb net een bestelling met deze codes geplaatst en het ging goed. Nu hopen dat de korting zo blijft staan.. Bedankt!!
ja dat snap ik wel, ik zou dan ook fulltime aan het inkopen zijn hahaha. Maar soms zie ik alleen een leuk broekje en dan moet je verder zoeken om toch aan die 19 euro te komen.
ja dat is waar dat heb ik ook...wil ik eigenlijk 1 jurkje en dan moet ik nog 4 dingen bijbestellen ofzo om aan het bedrag te komen...ben je uiteindelijk nog duurder uit dan als ik alleen het jurkje had genomen maar zo krijg je toch wel een aardige garderobe voor weinig geld.. ik koop eigenlijk bijna niets meer in de winkel van h&m...allemaal online met korting
Vandaag kortingscode ontvangen. 25% korting op 1 artikel: 8507 en idd de 7848 werkt ook nog steeds.. Dus hier een jas besteld van 80 euro, nu voor in totaal incl verzendkosten 54,86... Zo dat scheelt mooi ff 25 euro....
Hmmm...ze hebben de 15 euro korting eraf gehaald....snap er niks van...de vorige keer ging het wel goed. Wel 50% korting op 1 babyartikel gekregen. Hoop dat het de volgende wel weer lukt
7848 werkt niet meer volgens mij , heb ik al wel dik een half jaar iedere keer gebruikt haha, maar zonder korting bestellen voelt opeens niet goed haha.
Ben er inmiddels achter dat ik geblockt ben (tja bestel ook al een jaar ofzo steeds met code 7848, denk al een keer of 10 ). Nu maar een account op lief zijn naam aangemaakt en daar deden 8515 en 7848 het gewoon. Nu hopen dat ze dit wel gewoon versturen en zo haha.
Even voor de lol uitgezocht, sinds 23 juli vorig jaar 8x 10 euro korting gehad met code 7848 (en vandaag op lief zijn naam dus nog). En in totaal sinds 23 juli 2008 125 euro aan korting gehad .
Weten jullie zeker dat je maar 1,- verzendkosten betaald als je alles terug stuurt (onderwerp paar 'pagina's' terug)? Volgens mij betaal je de gewone verzendkosten (even uit mijn hoofd zo rond de 5,-) + 1,- voor het retourzenden. (zou wel vreemd zijn, je besteld iets, vind het niet goed en h&m draait op voor de verzendkosten).
je kunt het terug struren naar H&M Retourservice Antwoordnummer 15000 8000 VJ Zwolle antwoordnummer is altijd gratis! Dus je moet dan alleen 1 euro betalen aan de H&M.
Als ik het op hun website lees krijg ik de indruk dat je die euro betaald voor het terugzenden en dat die je die 5,- ook gewoon moet betalen. Heb je al eens alles teruggezonden en maar 1 euro betaald?
ja ik wel! het is echt zo! heb er nog voor nr die h&m lijn gebeld, en dat vrouwtje bevestigde het dus don't worry, 1 euro is echt genoeg als je alles terugstuurt!
Onlangs nog wat besteld en retour gezonden. Dacht dus ook mooi voor 1 euro iets te kunnen retourneren. Maar helaas kreeg afgelopen week een acceptgiro toegestuurd met de mededeling dat ik toch nog wel 5,90 moest betalen....
Als je alles retour stuurt moet je 1 euro betalen. Als je 1 ding houd, en de rest terug stuurt, dan moet je 5,90 +1 euro betalen= 6,90 aan verzendkosten.