eitje is nu 15mm dus groeit weer goed als ik nu een goeie eisprong krijg dan moet ik het een jaar met Clomid gaan proberen ( dus nog 10 mnd na deze maand ) pff... hopelijk snel zwanger dan !!!
ja ik temp deze maand nog maar door .. gyn heeft er niks over gezegt.. vorige maand gaf mn ovutest indd wel aan op t juiste moment dat mn ei eraan kwam dus als deze maand weer raar doet met tempen doe ik alleen nog ma rond NOd tempen en wel ovutesten gebruiken ..
@Lydia, ja daarom, ik vond het naderhand raar dat ze dit tegen ons zeiden, terwijl mijn ovulatietesten het elke maand toch bij het juiste eind hadden! Dus ik ga dr ook gezellig mee door, al hoop ik volgende maand niet Mooi eitje!!! nu maar bevruchten die handel!! xxx
@Magic dream: Hoe is het bij jou? @Xd24: Haha, de omgeving heeft zo wel wat te verduren he? Hier ook in de clomid-dagen, normaal ben ik heel braaf en let ik op wat ik zeg, maar als de hormonen op gaan spelen..... En wat leuk dat je de baby al voelt! Ik hoop dat gevoel ook ooit mee te maken, lijkt me heel bijzonder! @Lelymupske: Hoe is het bij jou, voel je je ook al iets beter? @Fredje: Alweer ruim 21 weken, dat schiet op! Hoe is het bij jullie? @Eevie: Veel plezier/succes met klussen en ik hoop dat je misselijkheid snel weggaat. @Belgischemama: Hoe is het bij jou? @Poemelke: Ik hoop heel hard met je mee hoor! Ook al snap ik wel dat je ook jezelf wil beschermen en niet teveel hoop wilt hebben. Het is de vorige keer gelukt, dus ik hoop met je mee dat er snel weer een goed zaadje naar voren komt, spannend! @Mol81: Het blijft een moeilijke keuze. Aan de ene kant geven de ziekenhuisbezoeken (bij mij tenminste) duidelijkheid en het gevoel dat er iets gebeurt, maar van de andere kant wordt je zo heen en weer geslingerd qua emoties: dan weer hoop, blijdschap als er iets groeit, dan weer verdriet en ga zo maar door. Bij zelf proberen scheelt het wel een hoop spanning. Hoeveel mg clomid slik je ook al weer? Misschien dat een andere dosering meer resultaat geeft? Succes met je keuze! @Done: Fijn om te horen dat de kwaaltjes meevallen en je je goed voelt, geniet ervan! @Lydia1986: Fijn weer een mooi ei! Ik duim voor je dat het deze maand gaat lukken en je dus ook niet tegen een hoop maanden clomid aan hoeft te hikken, spannend!
@ Koolmees, natuurlijk krijg jij dat gevoel ook nog een x!! Weet wel dat het super is, dus echt weet waarvoor je dit alles doet En aan de klus jij, het is je meest vruchtbare dag!! Ik heb mijn vriend het boekje van Kluun kado gedaan 'help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'. Zo herkenbaar allemaal
Heey meiden, Helaas is mijn eerste ronde Clomid 50 mg niet aangeslagen... Had het al een klein beetje verwacht, op cyclusdag 16 was er nog niks te zien dus eigenlijk ging ik er al vanuit dat mijn eitjes niet zouden groeien. En zeker niet opeens binnen 4 dagen. Vanmorgen bij de fert.arts waren er dus allemaal kleine eitjes te zien.... Vandaag weer starten met Provera om mijn menstruatie op te wekken, en dan mag ik vervolgens beginnen met Clomid 100 mg. Nieuwe ronde, nieuwe kansen dus. Het is wel jammer dat het deze ronde niet gelukt is, met de eerste de beste hulp en medicatie heb je toch een beetje de hoop dat het snel lukt. Maargoed, we gaan ronde 2 in met nieuwe moed!! Liefs lovely
@xd wat leuk joh dat je de baby al kan voelen @lydia hopelijk een goeie eisprong en bevruchting wrm moet je eigelijk een jaar slikken ik dacht dat dat maar 6 maanden mag @poemelke hoe is het op het wachtbankje? @magic spannend volgende week naar de verloskundige miss kunnen ze het hartje al horen kloppen geniet er maar lekker van @done gefeliciteerd meid en strooi wat hcg deze kant op @laraxx die pijn komt mij niet bekend voor als het erg is of je je zorgen maakt zou ik de gyn even bellen om te vragen iig succes @belgischemama heel veel succes hopelijk lukt het deze ronde @koolmees wij lopen zowat gelijk zie ik allebei de meest vruchtbare dag nou klusserdeklus dan maar dit x met succes hoop iik ik heb alles gelezen maar kon het niet meer bijhouden met reagerendus als ik iemand vergeten ben succes hier flink aan de kluswe hopen echt dat het deze ronde raak is hierna nog 1 ronde clomid te gaan en dan moeten we weer verder kijken wat er gaat gebeuren
@ Mol; moeilijke keuze joh... Ik merk dat ik door het spuiten het gevoel heb, dat ik er wat meer controle op heb. Misschien is dat wel omdat ik zo enorm in de gaten word gehouden. Want spuiten moet je doen in combi met echo's. Dat vind ik zelf wel fijn. Succes met de klusserij meis! @ Poemel; die hoop he... pfff dat is echt irritant! @ Done; superleuk joh, hopen dat de misselijkheid niet te erg wordt! @ Lydia; nog een jaar?! Dat is lang zeg. Waarom zo lang? @ Koolmees; ik ben juist niet misselijk deze keer. Dat is wel fijn. Heb wel echt een beurs gevoel in m'n buik van de Pregnyl. Jij moet ook aan de klus zo te zien!! @ lovely; Zo herkenbaar, jouw gevoel. Ik heb zo gehuild die eerste maand, toen we zagen dat 50 mg niet aansloeg. Klinkt misschien vervelend, maar je wordt daar vanzelf wat harder in... Je bent op een gegeven moment steeds minder teleurgesteld, omdat je je gaat voorbereiden op een teleurstelling. Maar wat gata de blijdschap enorm groot zijn, als het raak is. hopelijk wordt 100mg de juiste dosis meis! @ Chulla; ook aan de klus!! Hopelijk is dit de laatste ronde hormonen voor je, succes meis!! @Hier; gisteren goed geklust. Als het goed is, is m'n ei vannacht gesprongen. Dit weekend dus ook nog maar voor de zekerheid klussen. Eigenlijk vooral voor de gezelligheid!!
hoi iemand vroeg hoe het met me ging,cava, ik heb gevoel dat ik het beetje per beetje kan plaatsen en van me afzetten, maar telkens is er wel iemand in de vrienden of familiekring die het weer op rakkelt. ik hoop dat ik in feb een mooi verjaardagscadeautje krijg
lovely balen' hopen dat de 100 wel aanslaat chulla ja van de gyn omdat mn lijf dan pas 'goed' werkt en je dan pas start aan je 'jar proberen' vind t ook maar raar eevie ja vind het ook raar! Staat tog ni voor niks 6 mnd... Maar hij zei dat je nu 80 % kans hebt en met IVF bijv. Maar 50% dus dat je dan meer kans hebt als je t zelf probeert..
Dag meiden even laten weten dat ik nog steeds meelees hoor. Sorry geen puf om op iedereen te reageren sorry sorry. Iemand vroeg welk cyclusdag ik zat geloof koolmees. Nou ik zit op cyclus dag 45 zelfs een lange met clomid!!! Word er gek van iemNd nog meer hier zolang? Liefs en fijne avond
@Xd24: Er wordt hier volop geklust de afgelopen dagen maar of het nut heeft zo zonder clomid? We gaan het zien. @Xlovely: Wat balen! Ik duim voor je dat de volgende dosering wel aan gaat slaan! @Chulla: We gaan inderdaad gelijk op, succes met klussen! Duimen dat er voor ons beiden snel een mooie test gaat komen @Eevie: Bijna de klusdagen er op zitten, spannend weer hoor! Succes alvast op het wachtbankje en duimen dat je een mooie test gaat krijgen over 2 weekjes @Belgischemama: Fijn om te horen dat je het wat beter een plekje kunt geven, dikke knuffel vanaf hier! Ik duim voor een mooi verjaardagscadeautje voor je. @Lydia1986: Hoe is het bij jou? Jouw ei zit er ook alweer bijna aan te komen of niet? @Wjb: Dat is balen zo'n lange cyclus Jij had toch wel FM of niet? (ben het alweer vergeten ) Wat zegt je gynaecoloog erover? Hier begint de tijd alweer wat meer op te schieten. Aanstaande dinsdag weer naar de gynaecoloog, ik hoop zo dat die stomme cyste eindelijk weg is!! Ben anders wel heel benieuwd wat ze daarmee willen doen.
ohh wat ben ik boos!!! men schoonzus is langs geweest om het geslacht te komen zeggen, het is een jongen en ze is een beetje teleurgesteld omdat ze een meisje wou, man ik zou alles geven voor een kindje en zij is dan teleurgesteld over het geslacht!!! ze weet ni hoe hard zo iets kwetst bij mensen die het moeilijk hebben want wij zouden er alles voor geven!
Hallo allemaal Afgelopen donderdag onze 2e echo gehad na eerste ronde clomid 50 mg. De 3 eitjes zitten er nog steeds en waren alle 3 in een paar dagen tijd behoorlijk gegroeid. Volgens gyn dit weekend mijn eisprong. Volgende week vrijdag bloed prikken om te kijken of ik ook daadwerkelijk een eisprong heb gehad. Sinds donderdag doen wij dus niks anders dan klussen Ik hoop zo dat het nu eindelijk gaat lukken. Volgens de gyneacoloog wel meer kans op een meerling. Ik ben benieuwd vanaf wanneer we kunnen testen, tot nu toe zo'n onregelmatige cyclus gehad. Maar ik ga ervan uit dat mijn gyneacoloog dat wel kan vertellen, Groetjes anne
Done, gefeliciteeeeerd!!!!!! wat een super nieuws! @all, menstruatieoijn is gelukkig weer weg... heb het 1 dag gehad.. Ben wel blij dat ik nu even de kuur achter de rug heb,.. maandag eerste fm.... zo benieuwt
Dag koolmees ja klopt ik heb wel fm gehad. En hij zei idd dat de cyclus voor met de clomid wel erg lang is en op 26 november was me ei 24 mm en daarna is hij waarschijnlijk gesprongen denk zelf dat hij pas 1 dec is gesprongen toen ging mijn temp omhoog maar ja we zien het wel. Hoop voor jou dat je cyste gewoon lekker weg is en dat je snel aan de volgende ronde kan beginnen belgische mama kan me helemaal voorstellen dat je dan boos wordt! Mensen hebben het ook vaak over nemen wat nou nemen het is krijgen!!! Meiden weltrusten allemaal!
Hey meiden Belgischemama Ze weet niet wat ze zegt! wat gemeen om dat zo te doen ik zou ook boos zijn! Heb je dat ook tegen haar gezegt zou dat nl gewoon doen dan ziet ze misschien in dat het niet leuk is wat ze zegt.. Succes meid! Lydia Ja is misschien wel zo dat er 6 maanden voor staat maar meestal als je start met iui dan is dat ook dacht ik in combi met clomid dus zit je er zoiezo langer dan 6 maanden aan.. weet het niet helemaal zeker hoor ik zal wel heel veel hcg strooien dan moet het goed komen met clomid en zie het positief je bent nog jong en als ze niet denken dat je met clomid zwanger kunt worden dan zouden ze wel iets anders gaan doen.. Begrijp me niet verkeerd dat ik je te jong vind want dat bedoel ik niet dus hier een lading hcg strooi strooi strooi en vangen hoor! WJB Cyclus dag 45 das idd wel lang en zeker met clomid zou eens informeren bij de gynecoloog hoe dat kan.. succes! Koolmees Succes dinsdag hoop dat de cyste weg is en dat er snel een plakbeebje volgt! Ik duim strooi en dans voor je alleen dans niet te hard want dan wordt ik misselijk.. Anne Wat gaaf zeg dat de clomid zoveel goede eitjes aanmaakt! Succes vrijdag met bloedprikken Hoe lang ben je nu al ezig om zwanger te worden? Laraxx Fijn dat je menstruatie pijn maar 1 dag heeft geduurd, Succes morgen bij de fm ben benieuwd! Iedereen Heel veel hcg strooi strooi en duim en dans voor jullie allen Liefs Magic
ben er ff verdrietig van geweest, ok je mag een voorkeur hebben, maar om dan te zeggen ik ben wel beetje teleurgesteld dat het een jongen was, had echt een meisje verwacht. ik heb haar wel gezegt wees blij dat je zwanger bent. ze zeiden ook dat het een groot kindje was, was nu 26cm en gemiddelde is 23cm volgens de zwangerschapsduur, en toen zeiden ze ook dat het een groot hoofd had, en dat ze dachten aan een waterhoofd, verschillende mensen bijgekomen en na wat metingen zou het dan toch goed zijn, maar als ze dit bij mij gezegt hadden, ik zou niet meer gerust zijn. verder hier alles zijn gewone gang, we klussen verder in de hoop dat het toch iets uit maakt.