Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi Dames!!
    Was weer even wat minder aanwezig.... tis allemaal wachten wachten... clomid zit er weer op, nu dus op naar woensdag, FM!
    Volgend weekend klussen! en dan maar hopen!
    Het gaat wel weer prima hier!! vol goede moed verder, en we zijn ervan overtuigd dat het allemaal wel goed komt! dus weer positief ingesteld! alleen duurt het ons nu allemaal te lang! nja....doorzetten
    Mannetje is begonnen aan de druppels voor de neuspoliepen, voelt zich verder prima, moeten alleen nog de kno arts bellen of we later mogen beginnen met de medicatie... zn zaad zou er toch minder door kunnen worden, als staat de medicatie niet in de lijst met risicovolle medicatie bij vruchtbaarheidsproblemen, maar we willen het er niet op wagen eigenlijk....

Heb even wat minder energie om op iedereen persoonlijk te reageren, komt wel weer... dus allemaal een dikke knuffel!!!

xxx

2. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @belgischemama hoe is het met je ong al gestopt wel vervelend allemaal hoop voor je dat de operatie morgen door kan gaan
    @lydia allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag (was vandaag toch?)en heb je al getest?
    @esda kun je het al geloven dit noem ik pas een wonder het is jullie gegund meid geniet ervan
    @mol hoe is het met je?
    @poemel succes woensdag
    @eevie jij ook succes woensdag hoop dat het er allemaal goed uitziet
    @xd hoe is het met je
    @magic hoe is het met jou

vandaag de 4e pil clomid naar binnen werken vrijdag voor fm
    ik ga dit keer ook is naar mijn bms vragen daar is mij nooit wat over gezegt dik of dun ik lees het hier allemaal
    verder geen last van de clomid gehad alleen een beetje lui

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanxx chulla :) ja wel getest maar zie er alleen als ik heeeeeeeeeeeeeeeel lang tuur iets op dus heb m in de prullenbak gemikt ;)

jij succes alvast voor vrijdag !

4. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    nog altijd helderrood verlies, wel al wat minder, maar ik denk nog teveel voor de laparscopie met tubatesten, ik zal het morgenvroeg horen.

5. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Lees ik nu goed??? Lydia jarig vandaag???!!!
    Van harte gefeliciteerd meid!!!

xxx

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Gefeliciteerd Lydia!! 24 meid, nog steeds aan de goede kant van de 25!! ;)
    X

7. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    wens me veel geluk dames, ik ga zo meteen naar het ziekenhuis en dan ist de moment vd waarheid, operatie of niet...

8. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    good luck!!!

9. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 19 april 2011 uitgerekend!! :)..

Jeetje meid, al 9 dagen..Dat is behoorlijk lang!Ik hoop dat het inmiddels is gestopt zodat de operatie door kan gaan! ik duim voor je meid,

Liefs

10. fredje

fredje Bekend lid

27 jul 2010
    793
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes!!! ik duim voor je!

Liefs

11. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Belgische mama succes zo en duim voor je!
    Lydia gefeliciteerd!! En hopelijk krijg je als nog het
    mooiste cadeau duim voor jou ook!
    Oh ben een zeef sorry meiden vergeet altijd bij wie wat stond
    iemand vroeg over de bms nou moet volgende ongesteldheid( hopelijk niet ) moet ik wat anders slikken dan clomid want dat maakt het ook dunner maar voor de rest weet ik nog niets moet vrijdag bloed prikken of ik eisprong heb gehad maar dat hoor ik pas bij de volgende afspraak als ik ongesteld ben.

12. ladyfp

ladyfp Lid

25 okt 2010
    81
    0
    6
    Ik ben nog een student
    Rotterdam
    @lydia gefeliciteerd meid..
    dames dankje wel voor de beterschap ben gister ontslagen uit het ziekenhuis was opgenomen had last van me buik en de dokter wilde tog kijken met een kijkoperatie de volgende dag ging het wat beter en mocht ik naar huis had al ctg gehad en daar konden ze niks op zien ben nog steeds zwak me temperatuur was 41 graden. maar het gaat gelukkig wel goed en de gyn heeft nog niet gebeld. groetjes lady

13. belgischemama

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hoi dames
    bedankt voor het duimen
    ben terug uit het zh, operatie is doorgegaan,ik heb nog veel pijn, vooral schouderpijn.
    beide eileiders zijn open, ik heb wel een klein beetje endometriose dat heeft ze niet zo goed kunne weg halen ofzo iets zei ze door het bloed verlies wat ik nog had, maar het staat niet in de weg om natuurlijk zwanger te geraken, ze heeft ook insnijdingen gemaakt omdat het "soort" zakje waarin de eitjes zitten veel te strak was, en door insnijdingen te maken krijgen ze meer plaats.6 dec moet ik naar de fertiliteitsarts om te weten wat nu te doen

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lady beterschap meis , klinkt niet fijn..

begische super dat ie toch doorging ,
    hopelijk nu snel een zwangerschap .. ben benieuwd want de fert. arts voorsteld :)

hier vanochtend tempratuur geklederd en jahoor ongesteld.. shitzooi ....

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    thanx voor de felicitaties meiden :D !
    jaja 24 .. !

16. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @lydia missschien nog een testje er tegenaan gooien
    ik duim dat die pos is
    @ladyfp ahh meid wat erg wist niet dat je in het ziekenhuis lag hoe gaat het nu met je?
    @belgischemama gelukkig kon de operatie gwn doorgaan hopelijk word dit nu jou ronde

hier vandaag laatste clomid slikken en hoop dat dit ook echt de laatste is heeft iemand van jullie als bijwerking moeheid en misselijk
    ik heb dat en denk dat het door de clomid komt
    ik kan zo staand in slaap vallen haha

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    chulla net tegelijk gepost.. ;)

ik kreeg van clomid juist meer energie maar wel misselik af en toe..

18. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @lydia zie dat we tegelijk posten heb je berichtje drm ook niet kunnen lezen zie nu dat je toch ongesteld bent geworden wat jammer nou maar nieuwe ronde nieuwe kansen toch
    was dit jou eerste ronde clomid?

19. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    hahaha nou doen we het alweer nee ik heb er eigelijk nooit last van gehad en dis is mijn 5e ronde nu snap niet waar het dan aan ligt maar ben echt moe en het raarste is het is begonnen op de dag dat ik met clomid begon drm d8 ik dat het daar door komt

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja was de 1e ronde..

hmm apart van die moeheid... misschien toch door de clomid ofso ?! tijd van het jaar..

Deel Deze Pagina