Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ej .

ladyfp : knuffel meis , snap dat het moeilijk is maar probeer positief te blijven ! :)
    als je je er beter bij voelt om even afwezig te zijn moet je dat doen maar ik heb altijd (juist bij een dip.. ) heel veel steun aan mn forumdinnetjes .

hier : ja zal proberen deze maand nog roze te kleuren .. (duimduimduimduim ;) )

2. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

knuff voor jullie meiden newa, poemelke en iedereen die op
    rood staan want elke maand op rood is er een te veel!!

Lydia jij dan maar roze duim voor je!

Morgen een fm ben gewoon zenuwachtig! Ben zo bang dat
    de clomid niks gedaan heeft! En dat gelijk met 100 mg!
    Als het niks gedaan heeft moet ik al aan de 150 mg maar ja
    we weten het morgen hopelijk groeit mijn eitje gewoon iets langzamer
    en is hij nu gegroeid.

Weltrusten meiden

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Zo, vandaag een studiedag dus thuis aan het werk.

Poemel: wat fijn dat je deze ronde weer Clomid mag gebruiken. Voel je je redelijk?
    Belgische mama: dus toch een operatie. Hopelijk word je daarna snel zwanger.
    Ladyfp: ach jee, wat een teleurstelling. Lees alsjeblieft wel mee want ik denk dat je er veel kracht uit kunt halen. Velen zitten in hetzelfde schuitje als jij. Sterkte!
    Lydia: wanneer kun je testen?
    Zippy: hoe gaat het met je man? Weer opgeknapt? En hoe gaat het met jou? Hopelijk heb je geen last van de Clomid.
    Koolmees: hè nee, balen man. Wat doen ze aan die cyste?
    Chulla: ongi geworden?
    Zwangeren: hoe staat het er mee?

Hier: vanmorgen getest, maar niets. Vandaag zou ik ongi moeten worden. Tot nu toe niets. Balen want dat betekent dat mijn cyclus nu al weer langer is dan de vorige maand. Ik moest dan bellen met de gyn omdat de Clomid zijn werk dan waarschijnlijk niet meer werkt. Ik wacht nog even af en bel donderdag als ik niet ongi ben.

4. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    goedenmorgen..
    met deze zwangere gaat het medium..
    heb behoorlijk last van mn astma.. en ben daar gister maar weer es voor naar de huisarts geweest.
    in overleg met de longarts heb ik een 7 daagse kuur prednison gekregen. in de hoop dat het helpt.
    gister de eerste genomen en een kwartier later boven de wc gehangen om te spugen.. ik hoop dat het tabletje al wel wat is opgenomen.. en anders was gister een vergeten dag..
    ach ja...

verder nog erg moe en misselijk... gewoon rustig aan doen dus...

knuffel voor iedereen die het nodig heeft..
    en strooi strooi voor de rest :)

dansen ben ik even mee opgehouden.. werd er zo misselijk van ;)

5. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Zippy: balen hoor, het lijkt wel alsof iedereen om ons heen zwanger wordt he?
    @Lydia1986: Wanneer was je NOD ook al weer?
    @Belgischemama: Ik hoop dat die operatie gaat helpen en dat je daarna ook weer meteen zwanger bent!
    @Ladyfp: Balen hoor! Het is zo ellendig als je lijf niet doet wat het zou moeten doen.
    @Mol81: Wat jammer van die negatieve test en dat dan ook nog de rode duivels weg blijven, hoe eerder de duidelijkheid hoe sneller je weer verder kunt.
    @Wjb: Succes bij de fm vandaag!
    @Lelymupske: Vervelend zeg, beterschap!

Hier nog steeds een beetje een dipje. Na ruim 1,5 jaar bezig zijn zou het wel eens fijn zijn als er ook wat vooruitgang was. De eerste ronde clomid was zo hoopvol. Maar het lijkt vanaf toen alleen maar moeilijker te gaan. Ik kom niet eens aan het wachtbankje toe en testen dus al helemaal niet. En als ik dan vooruit kijk en het zou wel gaan lukken, dan is het nog maar de vraag of het allemaal ook goed blijft gaan. De hormonen die door je lijf gieren en dan alle mensen om je heen die zwanger worden of praten over zwanger worden alsof het zo gepiept is. Hoe lang moet ik dit nog volhouden? Zucht :)

6. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Helemaal niets, afwachten tot het vanzelf weggaat, zolang ik er geen last van heb.

7. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    koolmees.. kop op meid..
    met bas heeft het ons ook 2 jaar geduurd voordat we zwanger waren... had de hoop toen ook al haast opgegeven...
    en moet je kijken wat een prachtvent er toen van is gekomen :)
    extra knuffie!
    eigenlijk voor iedereen een extra knuffie

8. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @eevie oh sorry meid bedoelde belgischemama was er niet helemaal bij met mijn hoofd
    @mol hoop dat de duivels wegblijven en je alsnog pos zult testen
    hier al we ongi
    @belgischemama wat kan een lichaam raar in elkaar zitten he ik heb zelf ook 2 kinderen 1e ronde zonder hulpmiddel en bij mij wil het ook niet lukken denk dat ik het ook ga bespreken met de gyn om te kijken of een kijkoperaitie een optie is
    @koolmees dan was het toch niet zoals bij mij het geval was wat balen dat de cyste niet verdwenen is en je gwn moet afwachten
    hoop voor je dat die alsnog snel verdwijnt en je weer verder kunt
    @wjb succes meid hoop voor je dat er vandaag tenminste 1 goed eitje is meer mag ook natuurlijk
    @lydia hoop echt dat jij wat positief nieuws kan brengen deze maand dat hebben we nu wel nodig ik duim voor je
    @ladyfp wat balen meid,maar geef de hoop niet op ik weet het is makkelijker gezegt dan gedaan hopen dat de 100mg wel zijn werk doet

@hier nog steeds ziek in bed de buikpijn wil maar niet weg en de menstruatie zet ook niet goed door nap er niks meer van.net de gyn gebeld moest voor de zekerheid een testje doen nou hartstikke negatief daar was ik wel blij mee want anders was het toch niet goed geweest en die ellende wil ik niet nog een keer meemaken.
    nu moest ik wachten tot de menstuatie echt doorzet voor ik aan de clomid kan beginnen echt balen allemaal

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Allemaal, he ik baal er gewoon van dat het bij jullie allemaal niet loopt hoe jullie willen!
    Ik strooi me suf!!

Met mij gaat het goed, moeheid is weg:D Alleen sochtend het overgeven... Dat is al een heel stuk minder, ipv iedere dag nu 1 a 2x per week!

22 dec hebben we een pretecho, dan weten we het geslacht als het goed is:)

10. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden zit nu in de wachtruimte zit al bijna een uur
    te wachten! Moest om half 12!! En ben al drie keer naar
    de wc geweest van de zenuwen denk ik?

Chulla beterschap!

Vang nu hcg !! Hoop ik

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    mijn NOD is de 30e (op zn laatst ) mn temp is vanochtend EINDELIJK! omhoog gegaan :)

wjb hoe was je FM ? duim voor je !

mol balen van je test..

en kopop meiden ! , we houden de moed erin ! :D

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik ga morgen toch voor n uitgangsecho. Gisteren geen druppel bloed gezien vandaag weer n beetje. Eevieman is bang dat ik toch zwanger ben en t kind iets aandoe als ik wel weer ga spuiten. Mupke...
    X

13. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    ik ben terug gebeld door de gyn dat ik toch moest komen voor een echo alles zag er gelukkig goed uit hele opluchting.
    uitslag van huisarts gehad geen infecties gelukkig
    ik had vandaag zo een lieve gyn had echt het gevoel dat ze mij begreep en meeleefde ,ze vertelde me dat ik haar voortaan moest zien als mijn aanspreekpunt en ik haar altijd kon bellen als ik een vraag had.nou dat gaf me weer een beetje moed en hoop.
    we hebben afgesproken dat ze het nu in de gaten gaan houden dus weer echos om te kijken hoe het allemaal gaat ze vond het onzin dat ze zeiden ga zelf maar 6 maanden proberen.
    ondanks alles ben ik nu toch wel opgelucht en zie ik het allemaal nog wel een beetje zitten ze heeft me echt hoop gegeven.
    donderdag weer beginnen met de clomid en dag 12 een fm

@wjb hoe is het gegaan meid

14. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    eevie had je nou alwel een test gedaan sorry kan het me allemaal niet meer herineren maar is wel verstandig een echo te laten maken voordat je verder gaat met spuiten.
    ik ga hard voor je duimen dat er toch een klein wondertje daarbinnen in je groeit

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Eevie, wat lief van je vent:)
    Ik heb provera geslikt terwijl ik zwanger bleek te zijn. Volgensmij zijn alle dingen die je slikt en spuit hormonen en dus menselijk dingen. Denk dat het voor een eventueel kleintje geen kwaad kan. Provera kon geen kwaad iig:)

@ Chulla, fijn als je een goeie gun hebt en deze je ook begrijpt! Dat maakt het al een stukje makkelijk.er

16. mol81

mol81 Niet meer actief

Hier nog steeds aan het broekloeren... Maar er valt niets te zien. Zucht...

17. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Irritant dat wachten he....

18. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden,

Vandaag weer een fm gehad! Ze waren in iedergeval wat gegroeid daar ben ik wel blij om had een eitje van 11 bij 18 mm en 2 iets van 10mm ofzoiets. Mijn bmsvlies was wel nog erg dun maar 3 mm maar de cyclus is nog niet afgelopen ik moet vrijdag weer terug komen hoop zo dat er nog een wonder gebeurt ben iedergeval blij met mijn ei. Ik moest om half 12 en om 10 voor half 2 werd ik geholpen niet normaal he!

liefs wjb

19. wjb

wjb Bekend lid

12 apr 2010
    650
    0
    0
    NULL
    NULL
    #2179 wjb, 23 nov 2010
    Laatst bewerkt: 23 nov 2010
    Chulla wat fijn zo een lieve gyn zeg!

eevie duim dat er morgen een wondertje te zien is!

mol81 had jij nou al een test gedaan (ja dacht het wel maar weet niet meer of jij het was) maar misschien is hij nu wel posi

dank je lydia voor het duimen duim je nog even door voor vrijdag? hoe is het bij jou al verschijnselen?

20. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag ladies...nou hier dus ook nog geen ongi te bespotten, terwijl ie met de clomid nu eigenlijk wel stabiel hoort te zijn. Maar goed, denk dat ik morgen dan ongi word, want heb getest en hij was moooooi omowit, haha. Zucht...

Deel Deze Pagina