Nieuwe Clomid gebruiksters? Vandaag eerste keer geslikt!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mol81, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    esda nog gefeliciteerd met je mannetje !

x

2. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @vrouwtje wat vervelend allemaal.weet precies hoe je je voelt want voel me zelf ook zo het lijkt allemaal zo oneerlijk.
    maar we moeten hoop houden als is het soms zo moeilijk.
    @poemel meid wat ben jij sterk ik voel me net een wrak als ik jou hoor praten (nou horen kan iki niet lezen bedoel ik)
    @eevie ja ik heb nog 2 rondes clomid te gaan en dan kijken we weer verder de karmpen worden steeds heviger maar nog steeds geen bloed gespot heel raar allemaal normaal gesproken word ik na de pijn die ik nu heb binnen 5 min ongi nu bijna een uur hevige pijn maar niks

3. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    @xd vraagje aan jou zie dat je online bent had jij ook buikkramp de maand dat je zwanger werd of niet?
    ik lees dat veel zwangere gwn menstuatiekramp hadden maar zwanger bleken te zijn
    denk niet dat dit bij mij het geval is maar de pijn is wel heel hevig nu maar geen bloed gespot bedankt alvast voor je reactie

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @chulla, ik reageer ff snel omdat je naar me vraagt.. Zit op mn mobiel en is niet zo handig:)

In de maand dat ik zwanger ben geworden was ik hier niet mee bezig, dus heb er toen niet op gelet. Maar toen ik de positieve test had wel natuurlijk.
    En idd, ik had toen steeds hetzelfde gevoel als wanneer je ongi moet worden.

Op de rest reageer ik morgen:)

Xxx

5. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    bedankt voor je reactie lieverd

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zo heb even de laptop erbij gepakt haha..
    Ik krijg op mn mobiel mn mail binnen, dus zie iedere x dat er een reactie is en dan lees ik snel maar reageren is niet handig.
    Dus nu even op de laptop;)

@ Vrouwtje :( het is oneerlijk!! Helaas is het leven oneerlijk... Wat doe je eraan? Vrij weinig helaas. Het enige wat je kunt doen is hoop houden!! Want zonder hoop ben je nergens.. Kop op!! Ik strooi voor je:)

@ Poemel, jeetje echt wat ben jij goed bezig!!! Knap hoe je realistisch kunt blijven.
    En die huilbuien, laat ze lekker komen. Is alleen maar goed dat je je kunt uiten, het is ook niet niks wat je nu overkomt.
    Lief dat je ook nog aan je mannetje denkt:)
    Hopelijk kun je snel verder, ben benieuwd hoe t gaat morgen in het zh!

@ Eevie, idd jullie zijn nu bijna allemaal ongi... Jullie moeten mij volgen!!! Ik strooi me suf! Wel vangen he?!

xxx

7. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hoi Meiden
    Ik reageer morgen ff op iedereen apart maar allemaal op de wachtbank of volgende ronde heel veel succes allen!

Poemel Wat ben jij een super mens zn zware tijd nu en toch zo positief respect!!
    Neem aan dat je morgen gewoon voorrang krijgt op andere ivm jou situatie

Chulla Ik had en heb nog steeds dat gevoel dat ik ongi kan worden hoop het natuurlijk niet maar ieder keer (bijna) ga je toch naar de wc en denkt hoop niet dat er rood aan mn papiertje zit..
    Ik duim voor je meid!

Liefs Magic

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Poemel; ik snap t helemaal. Maar dat anderen verdrietig zijn, betekent niet dat jij dat niet mag hè?! Ik vind je heel sterk en heb bewondering voor je.

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Magic, idd wat jij zegt had ik ook. Steeds het gevoel hebben dat je ongi gaat worden.
    Dat is het groeien van de baarmoeder, dacht ik. Het gevoel is hetzelfde iig. Ik was ook steeds aan het checken;)

En moet eerlijk zeggen, dat doe ik nog steeds (en nu na die bloedingen van vande week helemaal:))

10. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Goedemorgen meiden!
    Even gauw reactie, moet zo op vroege dienst..
    Dankjewel iedereen, doet me goed!
    Wat ik hier schrijf, is ook wat ik tegen mezelf zeg, zo houdt ik me op de been...
    Geloof me als een dag 12uur heeft daarvan huil ik er op zn minst 9....
    Dus een wrak ben ik wel....maar des te meer de dagen vorderen des te beter gaat het gelukkig!
    Zal straks weer op iedereen reageren!
    Dikke knuffel!!

xxx

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Succes in het ziekenhuis vandaag, poemel. Weet niet of je terecht kunt, maar hopelijk wel! Ik weet dat er ook mensen zijn die vanaf dag 5 slikken, dus misschien maakt 1 dag verschil niet uit? X

12. Lelymupske

Lelymupske Bekend lid

24 jun 2010
    932
    0
    0
    Lelystad
    goedenmorgen.. kom alleen even strooien..
    ben behoorlijk beroerd.. lang leve misselijk zijn en zo...
    dus.. strooi strooi.. ben weer weg :)
    en een knuf voor iedereen...

13. Newa

Newa Actief lid

11 okt 2010
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal..
    Nog altijd niks hier. Alleen buikpijn. Weet niet meer zeker nu of het van de zenuwen is of echt wat ik eerste voelde. Gisteravond was de lage buikpijn opeens nagenoeg weg. Ik weet het niet (zucht). Vanochtend dus toch maar bloed laten prikken wat ik eigenlijk volgens mijn formulier van de gyn al afgelopen zaterdag had moeten laten doen. Ach ja. Vanmiddag hebben we dan in ieder geval duidelijkheid. Ik heb nog getwijfeld of ik nog een dag zou wachten (ik denk echt dat ongi eraan zit te komen), maar toen dacht ik in plaats van misschien wel misschien niet de hele tijd, beter om het zwart op wit te hebben, dan weet ik waar we aan toe zijn. Ik duim, het gaat een lange ochtend worden, vind het moeilijk mijn aandacht bij het werk te houden nu. Waarschijnlijk dat ik over 5 uurtjes ofzo meer weet.

@Poemelke: mijn NOD was vrijdag 19 november. We hebben de IUI gehad op zaterdag 6 november. Zou kunnen inderdaad dat het gewoon een langere luteale fase is dan normaal… maar hoe lang valt dan nog binnen het normale? Ik dacht altijd 12-14 dagen?
    @Chulla en @Mol: En nog nieuws aan jullie kant? Denk aan jullie en hoop dat jullie allebei lekker toch niet ongi worden!

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Fijn he Lely;)
    Ik heb gisteren weer heel hard geroepen: IK HEB NERGENS GEEN LAST MEER VAN!!!
    Nou dat heb ik geweten vanochtend;)

@ Poemel, echt knap van je! En huilen is heel normaal, ik zou zeggen gooi het eruit. Des te eerder ben je het kwijt denk ik dan!!
    Hoe gaat het met je mannetje?
    Succes in het ZH

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Spannend Newa, ik duim voor je! Laat maar horen wat de uitslag straks is.

xxx

16. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    goedemorgen dames :)

@Eevie: ik vind het wel een goed idee dat we met zijn alle deze ronde gewoon zwanger worden!! zou zo leuk zijn voor de kerst en een mooi afsluiten van het jaar!

@Lydia: bedankt! we hebben er een leuke verjaardag van gemaakt.

@Newa: Laat het weten als je de uitslag hebt..ben benieuwd!!

@hier: ik werd vanochtend weer wakker, omdat ik erge krampen had in mijn onderbuik!! Heb er maar weer een kruik tegenaan gelegd! Woensdag naar de gyn, kijken of er een eitje is zodat we verder kunnen met de IUI!

Vandaag lekker vrij dus zo naar de kapper :)

X.

17. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Wat hebben jullie weer veel gekletst sinds gisterenavond :p

@EsDa: Ik weet niet hoe het zit met bijwerkingen bij een dubbele dosis clomid, heb tot nog toe steeds de 50 mg gehad. Succes woensdag!!
    @Chulla: Hoe is het bij jou? Heb je al duidelijkheid? Het liefst positief natuurlijk ;)
    @Vrouwtjexxx: Je verhaal klinkt zo herkenbaar, ook al heb je daar niet veel aan. Ik ben er ook van overtuigd dat het ons allemaal een keer gaat lukken. Dikke knuffel!!
    @Eevie: Je hebt gelijk. Volgensmij hadden we die afspraak ook voor de vorige maand gemaakt omdat we gelijk liepen :p Ik wacht even af of ik met clomid mag starten, maar anders doe ik met jullie mee hoor!
    @Poemelke: Ik heb het al eerder gezegd, maar heel veel bewondering voor hoe sterk je overkomt :) En dat uithuilen is alleen maar goed. Sterkte en nog een paar knuffels jouw kant op! Ben benieuwd wat het ziekenhuis heeft gezegd.
    @Xd24: Dan zal je telefoon wel steeds blijven piepen met al dat geklets hier :p Bedankt voor het strooien ;)
    @Magic dream: Hoe gaat het bij jou?
    @Lelymupske: Bedankt voor het strooien, het lijkt wel sinterklaas zo ;) Succes met de kwaaltjes!
    @Newa: Spannend hoor! Ik ben heel benieuwd naar de uitslag van de test. Het zou geweldig zijn als je toch zwanger bent!!

Hier vanmorgen naar het ziekenhuis gebeld en ik kan vanmiddag om 15.30 uur terecht voor een echo. Duimen jullie voor mij dat de cyste dan weg is (vanwege de menstruatie) en ik vanavond weer mag beginnen met de clomid?

18. EsDa

EsDa Actief lid

26 nov 2008
    123
    0
    16
    Zuid-Holland
    @koolmees: dit is voor mij ook de eerste keer 100mg dus weet het niet!! ik zal voor je duimen dat de cyste weg is! wel laten weten hoe het gegaan was hé?!

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @ Koolmees, idd mijn telefoon piept de hele dag hahaha.
    Ik duim voor je vanmiddag!!

20. magic dream

magic dream Actief lid

2 sep 2010
    243
    0
    0
    Hey meiden

Lely Wat heerlijk he die misselijkheid.. maar ja moeten er wat voor over hebben...

Koolmees tuurlijk duimen we voor je dat de cyste weg is ben benieuwd hoe het gaat.. laat je weten hoe het is gegaan?
    Succes straks!

Newa Spannend maar dan weet je het ook zeker...
    Eevie Hoe is het met jou en je beetje bloed?

Esda Ik nam clomid s'avonds en had overdag weinig last alleen emo snel en s'nachts had ik het warm... zowel bij 50 als bij 25mg.

Chulla Hoe staat het ervoor bij jou ben heel benieuwd!

Vrouwtjexxx wat kan het toch allemaal lastig zijn weet wat je doormaakt sterkte meis!

xd24 Hoe is het met jou?
    Ben blij dat jij ook dat ongi gevoel hebt niet voor het gevoel maar dan heb ik dat niet alleen..
    Heb je al een nieuwe collega?

poemelke Wat ben je toch sterk heb echt bewondering voor je! en huilen mag is helemaal goed dat helpt een beetje..
    Succes in het ziekenhuis meisje! denk aan je!

Lydia hoe is het met jou?
    Ladyfp En met jou?
    Mol jij zit toch weer/nog op de wachtbank?

@Magic Gaat zn gangetje, lekker niet veel doen vandaag moet van 18.00 tot 19.30 werken en ben nu een beetje aan het niks doen.. heerlijk heb het hele weekend gewerkt dus dat mag dan ook wel toch?
    Misselijkheid is overdag het ergst en s'avonds neemt het wat af maar ik mag niet klagen zal nog wel wat hcg strooien...

Strooi strooi strooi strooi strooi iedereen wel goed vangen he?

Liefs Magic

Als ik iemand ben vergeten sorry daarvoor..
    Dikke knuffels van mij voor iedereen!

Deel Deze Pagina