Onze nieuwe bank komt bij pronto weg, was 2300 euro. Geen idee na de betrouwbaarheid maar andere meubels hebnen wij al 4 jaar met volle tevredenheid van hun.
Loods 5 is goed, montel hoor ik ook alpeen maar goede dingen over. Ik heb een bank van Wehkamp. Die ziet er na 2,5 jaar echt nog heel erg goed uit.
Ik zou het ook niet aanraden. We zijn met 5 maar hebben geen ik spring en loop rond in de zetel kinderen en na 3,5 jaar was het beste er al af .
eijerkamp komt onze bank vandaag nu 3 jaar oud en nog steeds als nieuw. Ook hier geld kost wat maar heb je ook wat.
Inmiddels al 7.5 jaar en hij is nog steeds goed. De bank kan er niks aan foen dat de katten hem te grazen nemen
Wij hebben onze bank van Robuuste Tafels. Echt heel dik africaleder. Was geloof ik 2400 euro, 3.15 lang. Is zo'n 5 jaar oud en echt nog perfect. Niet verkleurd of ingezakt oid. Perfecte service, hele aardige mensen, prachtige banken en uitstekende kwaliteit. Op hun site kan je alle banken zien. Wel alleen leder.
Ahzo. Bij ons waren het de achterste kussen (kregen een gekke vorm) en de stof van de kussens waar je op zit, was echt al heel dun geworden.