Ik vind K3 wel leuk en de liedjes worden hier regelmatig gezongen maar dit liedje vind ik totaal niet passend bij wat ze normaal zingen en valt echt tegen. Heb ook niet de neiging om mee te gaan doen ofzo. De kleding is wel leuk en dat kinderlijke hoort ook wel bij de doelgroep waar ze voor Zingen. Het bekende K3 jurkje is door veel kinderen gedragen bijv en alle andere kleding maakt ze vrolijk en jong. Enige nadeel is dat de rokjes vaak wel erg kort zijn
K3 is hier bij de meiden behoorlijk favoriet. Dag in dag uit hoor ik de liedjes, zie ik ze op TV, en ze hebben ook bijna al het speelgoed van K3. Maar dit liedje.........als ik dat hele dagen moet horen word ik gek !
Mijn dochter van 7 is grote fan van ze maar ik vind de kledingkeuze vaak niet gpast. vooral Josje kan er nogal bloot bij lopen. Volgens mij vinden karen en kristel'het ook niet geweldig in die kleren haha! Als je ziet hoe karen er privé bij loopt! Als een slons totaal het tegen over gestelde en zo gaat ze uiteten haha!
ooooooooow je moet dit eens afspelen zonder geluid..... mijn hemel, die danspasjes... echt triest, en de rokjes zijn te kort (helemaal als je de 25 gepasseerd bent)! Alleen nog leuk voor de papas op de eerste rij....
Volgens mij is dit ook bedoeld al een soort van mee dans clip, ik bedoel een intructie video etc. studio 100 kan beter dus ik denk dat opzet was het simpel te doen in de hoop dat alle kindjes het dansje leren. Ik vond hun vorige nummer en clip wel heel leuk! https://www.youtube.com/watch?v=qgr4EG0ocn8
Ik vind k3 superleuk! Vooral de laatste nummers parapluutje en zwaai als je verliefd bent....zou trouwens willen dat ik er nog zo uitzag als karen en kristel en ik ben 33
Ik vind Karen en Kristel leuk, maar die Josje, pfff, die vind ik zo fake! En ze praat ook irritant. Stom liedje, stomme danspasjes, neh, dit is het niet!
Ohoho die danspasjes in die clip... Dat is echt zwaar voor schut Verder vind ik K3 wel leuk. Mees gaat altijd 'dansen' als ie K3 hoort, hihi. Dus van mij mogen ze nog wel even doorgaan
Heb het net toevallig ook voorbij zien komen! Nouja ik vind K3 leuk, maar dit vind ik echt he-le-maal niks. Ik kan niet verstaan wat ze tussendoor roepen (ik las hier net 'feestje!' ) en voor de rest zit er bijna geen tekst in. Ik vind het net leuk als ze afzonderlijk tekst hebben haha. Nee, niet hun beste nummer imo.
Haha ik vind K3 super . In de auto staat het meestal aan en dan zingen we allemaal (inclusief man haha) heel hard mee. Vind Josje ook leuk en dr stijl ook. Ze heeft K3 in ieder geval een stuk hipper gemaakt . Ik blijf lekker meezingen!
Nou....ik zie mijn dochters dit dus wel na doen. Ze staan altijd voor de tv mee te doen met K3. Heb het alleen nog niet gehoord of voorbij zien komen, dus ben benieuwd wanneer ze er mee komen. Ik vind de kleding helemaal niet ongepast..ze kunnen het hebben!
K3... kinderlijk?? Sorry hoor, maar ik vind het volstrekt belachelijk dat volwassen vrouwen zulke liedjes voor jonge kinderen zingen... dat gedans met die jongens en mannen... hoe verdwijnt het seksuele moraal naar de 0-lijn... Juist ja!!
Ja zo zien wij volwassenen het ja, maar (mijn)kinderen kijken niet op dîe manier naar K3. Die horen een leuk liedje, vinden de jurkjes prachtig en willen de danspasjes na doen. Die zijn nog hélemáál niet met s..e....x bezig of wat dan ook. Dat k3 daarbij mee geassioceerd wordt...tja, dat zegt dan meer over hoe je er zelf tegen aan kijkt. VInd ik...
Die kleding is natuurlijk puur voor de papa's Vind het vaak ook wel leuke vrolijke kleding maar idd soms wel erg kort net als in deze clip. Liedje vind ik helemaal niks. Veel nummers vind ik best leuk. En de meiden hier vinden ze ook leuk Vind ze zeker niet te oud hoor, als ze het leuk vinden en de kinderen ook dan moeten ze lekker doorgaan. Vind alleen Josje niet echt leuk. Er is iets wat om haar heen hangt ofzo. Echt arrogantie wil ik het niet noemen. Kan mijn vinger er niet op leggen.