onzeker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door divaaa88, 19 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. divaaa88

divaaa88 Lid

16 jun 2015
    86
    0
    6
    hoi dames ,
    sinds woensdag hebben we eindelijk een positive test in handen de test gaf aan 2-3 weken.
    alleen sinds woensdag heb ik menstruatie krampen en voel van alles in me buik waardoor ik bang ben dat er iets mis is :( zijn er meiden die ook deze symtonen hebben gehad in het begin ?

2. Jennifer93

Jennifer93 Actief lid

3 okt 2013
    400
    209
    43
    Vrouw
    Moeder
    het kan heel normaal zijn, er gebeurt natuurlijk een hoop daar in je buik en daar kan je lichaam best wat onrustig van worden..
    je hoeft je pas zorgen te maken als je bloed verliest,
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! :)

3. divaaa88

divaaa88 Lid

16 jun 2015
    86
    0
    6
    dankje wel . ik ga echt om de 5 min naar de wc 😊 ben zo bang dat er wat mis is echt heel stom misschien hebben 30 nov pas de eerste echo voor mij gevoel duurt dat zoooo lang nog

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik heb het ook :) En nog steeds zwanger :D

5. SuzannedCS

SuzannedCS Nieuw lid

19 nov 2016
    1
    0
    0
    Woerden
    Schijnt heel normaal te zijn. Ik heb al bijna twee weken lang last van kramp, vooral ' s nachts. Maar inmiddels gezien dat een hoop vrouwen hier last van hebben aan het begin van hun zwangerschap. Sommige iets meer dan de ander. Dus zou me absoluut niet druk maken 😆

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    gefeliciteerd en ja het is heel vervelend en verwarrend maar het hoort er toch echt bij. Die zogenaamde menstruatie krampen wat je voelt is het groeien en oprekken van je baarmoeder. dat voelt blijkbaar zo ongeveer hetzelfde. lekker verwarrend allemaal maar het is een goed teken. het kan ook nog dat je in je zij of zo last gaat krijgen van je banden die gaan oprekken dus ook dat hoort er nog bij. Ik heb dat hier echt al vanaf dag 1 zo gezegd en ik heb inmiddels twee mooie echo's mogen hebben. Hopelijk stelt je dat wat gerust

7. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.038
    17.006
    113
    Ik heb de eerste 10 weken ook veel menstruatiepijn gehad in zowel mijn rug als buik. Zelfs nu in het derde trimester soms nog voor een groeispurtje van m'n buik :)
    Er is van alles gaande daar binnen nu. Don't worry het hoort er bij!

8. divaaa88

divaaa88 Lid

16 jun 2015
    86
    0
    6
    dankje wel ben een beetje gerust gesteld 😁 maar toch blijf het spannend kan niet wachten tot 30 nov ga lekker proberen van de zwangerschap te genieten ipv denken dat er iets mis is 😊

Deel Deze Pagina