hoi dames , sinds woensdag hebben we eindelijk een positive test in handen de test gaf aan 2-3 weken. alleen sinds woensdag heb ik menstruatie krampen en voel van alles in me buik waardoor ik bang ben dat er iets mis is zijn er meiden die ook deze symtonen hebben gehad in het begin ?
het kan heel normaal zijn, er gebeurt natuurlijk een hoop daar in je buik en daar kan je lichaam best wat onrustig van worden.. je hoeft je pas zorgen te maken als je bloed verliest, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
dankje wel . ik ga echt om de 5 min naar de wc 😊 ben zo bang dat er wat mis is echt heel stom misschien hebben 30 nov pas de eerste echo voor mij gevoel duurt dat zoooo lang nog
Schijnt heel normaal te zijn. Ik heb al bijna twee weken lang last van kramp, vooral ' s nachts. Maar inmiddels gezien dat een hoop vrouwen hier last van hebben aan het begin van hun zwangerschap. Sommige iets meer dan de ander. Dus zou me absoluut niet druk maken 😆
gefeliciteerd en ja het is heel vervelend en verwarrend maar het hoort er toch echt bij. Die zogenaamde menstruatie krampen wat je voelt is het groeien en oprekken van je baarmoeder. dat voelt blijkbaar zo ongeveer hetzelfde. lekker verwarrend allemaal maar het is een goed teken. het kan ook nog dat je in je zij of zo last gaat krijgen van je banden die gaan oprekken dus ook dat hoort er nog bij. Ik heb dat hier echt al vanaf dag 1 zo gezegd en ik heb inmiddels twee mooie echo's mogen hebben. Hopelijk stelt je dat wat gerust
Ik heb de eerste 10 weken ook veel menstruatiepijn gehad in zowel mijn rug als buik. Zelfs nu in het derde trimester soms nog voor een groeispurtje van m'n buik Er is van alles gaande daar binnen nu. Don't worry het hoort er bij!
dankje wel ben een beetje gerust gesteld 😁 maar toch blijf het spannend kan niet wachten tot 30 nov ga lekker proberen van de zwangerschap te genieten ipv denken dat er iets mis is 😊