Niet slapen

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door marieke84, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marieke84

    marieke84 Nieuw lid

    29 dec 2005
    3
    0
    0
    thuiszorg
    Hier m'n vraag waar ik nergens anders antwoord lijk te krijgen. M'n jongste zoontje is nu een maand hij was dysmatuur maar leek verder gezond. Het blijkt nu dat hij waarschijnlijk een bootschedel heeft daar voor zijn we nu verwezen naar het Sofia. Probleem wat me maar niet opgelost krijgen is de voedingen. Borstvoeding ging echt niet (m'n dochter heb ik 6maanden gevoed dus ik heb het echt geprobeerd maar nee). Dus hij krijgt nu fles. Hij drinkt erg slecht maar z'n techniek word steeds beter. Alleen slaapt hij niet snachts zeg maar gerust 2 uurtjes per nacht. Overdag doet hij het prima komt hij om de 4 uur en heeft hij ook moeite met z'n voedingen hij drinkt uit een fles van 100 meestal zo een 70. Maar snachts krijg ik er met moeite 50 in. Als ik hem dan nog wat probeer te geven gooit hij alles er weer uit. En als hij zo weinig drinkt is hij niet alleen wakker snachts hij huilt ook bijna de gehele nacht. Er komt woensdag een voedingsdeskundige van het ziekenhuis langs maar ben echt ten einde raad. Ik ben nl. Iemand die overdag sowieso niet kan slapen. Na een maand bijna geen slaap ben ik zwaar oververmoeid zeker met nog een dochter van 4. Ik krijg adviezen als het hoort erbij en probeer hem een half uurtjes te laten huilen(hij brult de hele nacht) of geef hem wat meer voeding tegen de nacht aan (hij drinkt maar 50 dan) ik heb dus niks aan deze adviezen. Alstublieft een tip om iig hem een paar uurtjes te laten slapen snachts? Groetjes Marieke
     
  2. Friso

    Friso Voedingsdeskundige

    1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi Marieke,

    Het enige wat je nog zou kunnen proberen is een ander merk fles, misschien is het drinken te vermoeiend voor je zoontje en gaat het beter met bijvoorbeeld een Tommee tippee fles. Succes met alles.

    Groetjes Eveline
     

Deel Deze Pagina