Nicotine van kasten verwijderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Niicci, 6 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Hi,

Van mijn ouders hebben we een hele leuke kast gekregen, máár er zit veel nicotine aanslag op.

Iemand tips (liefst uit ervaring) hoe dit te verwijderen?

Ik hoor veel over Sant Marc?

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Hoeka cleaner. Alleen voor witte meubels want bleekt ook. Op meubels wel verdunnen. Is eigenlijk voor steen, gips etc. Maar meubels lukt ook. Doe mijn tafel er mee af als er stift ofzo op zit ( hoogglans wit)

Reinigingsmiddel voor het neutraliseren van verontreiniging als gevolg van nicotine en overige aanslag en verkleuringen. Blekend, diep indringend en sterk reinigend. Voor binnen en buiten op alle steen - en gipsachtige ondergronden.

3. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Is helaas niet wit, dus dan geen optie ben ik bang? Is eiken kleur, naja normaal gesproken :p

4. mmmrolmops

mmmrolmops Actief lid

17 mrt 2012
    195
    26
    18
    St Marc idd, klein stukje proberen voor de zekerheid en als dat bevalt de rest.

5. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Dasty vd Wibra

6. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Dasty helpt niet, al geprobeerd..

Ga morgen dat St Marc maar eens halen, hopelijk krijg ik het daarmee weer fris en schoon!

7. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik gebruik stickerverwijderaar van HG.....Haalt echt ALLE vlekken weg (stinkt wel, dus goed ventileren!)

8. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Ooit bij een client aan de poets geweest, daar kreeg ik veel nictonineaanslag weer stralend schoon met CIF met bleek. Vrees dat voor een eiken kast niet zo handig is o_O

9. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Ik krijg hier tot nu toe alles weg met wondersponsjes van de Action. Zou dan wel eerst een stukje uit het zicht proberen.

Deel Deze Pagina