Hi, Van mijn ouders hebben we een hele leuke kast gekregen, máár er zit veel nicotine aanslag op. Iemand tips (liefst uit ervaring) hoe dit te verwijderen? Ik hoor veel over Sant Marc?
Hoeka cleaner. Alleen voor witte meubels want bleekt ook. Op meubels wel verdunnen. Is eigenlijk voor steen, gips etc. Maar meubels lukt ook. Doe mijn tafel er mee af als er stift ofzo op zit ( hoogglans wit) Reinigingsmiddel voor het neutraliseren van verontreiniging als gevolg van nicotine en overige aanslag en verkleuringen. Blekend, diep indringend en sterk reinigend. Voor binnen en buiten op alle steen - en gipsachtige ondergronden.
Dasty helpt niet, al geprobeerd.. Ga morgen dat St Marc maar eens halen, hopelijk krijg ik het daarmee weer fris en schoon!
Ik gebruik stickerverwijderaar van HG.....Haalt echt ALLE vlekken weg (stinkt wel, dus goed ventileren!)
Ooit bij een client aan de poets geweest, daar kreeg ik veel nictonineaanslag weer stralend schoon met CIF met bleek. Vrees dat voor een eiken kast niet zo handig is
Ik krijg hier tot nu toe alles weg met wondersponsjes van de Action. Zou dan wel eerst een stukje uit het zicht proberen.