Newfysic wie kent dit en zijn je ervaringen ermee?

Discussie in 'De lounge' gestart door ZoWelkom84, 22 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Hoi dames,

Ik ben even aan het kijken voor een dieet.. De laatste 7kg krijg ik er niet af, sport 2x per week (als het lukt)..
    Nu heb ik gehoord van Newfysic, wel prijzig, maar dat de kilo's eraf vliegen.. Dat klinkt als muziek in mijn oren :roflmao:

Nu is het wel dat je veel supplementen moet slikken wat per week al 27,- kost. Ik vroeg mij af of je niet goedkoper uit bent om dit bij bijv De Tuinen te halen? En multivitamine van bijv Davitamon of Ortiflor oid?

Maar, wat zijn jullie ervaringen ermee? Echt geld klopperij of kan het wel het eerste zetje zijn wat je even nodig hebt?

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Eet je nog wel voldoende?

3. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    En vergeet niet dat spiermassa zwaarder is dan vetmassa.....

4. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Is dat niet het dieet dat Maxima gevolgd heeft?

5. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ik denk dat ik wel meer mag eten op een dag en wat meer mag laten staan snoep chips zeg maar....... ik probeer daar nu op te letten maar goh wat is dat lastig.. ik ben nu niet gezet of dik hoor maar wil gewoon weer strakker in mijn vel kom te zitten..

Volgens mij idd wat Maxima ook heeft gedaan maar niks over gelezen verder. Kreeg dat in mijn zoekveld naar voren

6. paula1984

Ik denk dat daar eerder een oplossing zit dan voor 27 :eek: euro pillen in de week naar binnen gooien ;)
    Ó en ik weet hoe moeilijk het is ;)

ZoWelkom84 vindt dit leuk.
  7. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

1 apr 2015
    2.820
    636
    113
    Ja dat sowieso! maar heb gewoon ergens een hou vast nodig
    Want die aminozuren klinkt ook wel als muziek in mijn oren haha..
    En een boodschappenlijst ipv te lezen wat allemaal niet mag, zo’n lijst is voor mij ook een hulp middel ipv dat ik van alles moet gaan lopen uitzoeken en per etiket kijken of het mag.. dan ben ik het snel zat slecht he

8. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Maar je kan ook niet de rest van je leven aan zo’n dieet vast zitten toch? Nu investeren in zelf het uitzoeken, etiketten pluizen etc, en dan heb je meteen de basis voor de toekomst.

Dieet met pillen, poeders, repen etc = geldklopperij. Zal vast werken voor de korte termijn, maar voor de langere termijn moet je die investering van het uitzoeken etc toch maken. Dus beter nu dan na zo’n duur pillen-dieet.

9. Boommm

Boommm Niet meer actief

Mijn beste vriendin heeft het gedaan. Is in ruim een half jaar 20 kilo afgevallen. Dit is inmiddels een jaar geleden en ze is nog steeds op gewicht. Voor haar heeft het super goed geholpen.

ZoWelkom84 en RoxannaG vinden dit leuk.
  10. paula1984

Weight watchers?

11. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Kijk eens op de site fitenslank.nl
    Die geven ook cursussen bij jou in de buurt. En met de juiste aanvullende verzekering wordt het ook nog vergoed.
    Ik ben er 15 kilo mee afgevallen.

ZoWelkom84 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina