ik heb vandaag een neuspiercing laten zetten. Het is een heel klein knopje maar wel met een lang staaf je zeg maar... het prikt af en toe tegen mijn tussenschot van mijn neus (om het zo uit te leggen) Het knopje lijkt op een normale oorbel.. wanneer kan ik een "echte" neus piercing knopje er in doen. Die zien er volgens mij anders uit dan die ik er nu in heb...
Ik mocht hem toen na 2 weken omwisselen voor een ander sieraad. Heb ik toen laten doen bij de piercer die hem ook gezet heeft.
Ik heb ook een neuspiercing gehad, maar ik mocht hem ook pas na 6 weken vervangen. Hetzelfde als met oorbellen eigenlijk.
ik ook pas na 6 weken maar heu , vind de piercings van kruidvat ed echt prul , ik zweer bij een piercing van bij de shop zelf !
Je moet inderdaad even wachten tot het gaatje goed genezen is. Als je te snel een neuspiercing gaat dragen (die zijn meestal een stuk smaller), dan heb je kans dat je gaatje meer dicht gaat groeien en smaller word, en dat is een ramp met verwisselen van piercing. Heb er zelf ervaring mee. Je hebt neispiercings met een hoekje zegmaar, en met een klein bolletje aan de binnenkant (die je er doorheen moet duwen ook). Ik had 'm er vrij snel al uit en mijn gaatje was dus echt een stuk kleiner geworden. (Inmiddels heb ik al geen neuspiercing meer)
Ik heb zelf ook al jarenlang een neuspiercing. Dit is mijn ervaring: ik heb het zweerknopje geen 6 weken in gehad, ik denk na zo'n 3 a 4 weken. Daarna een leuke knopje bij de winkel gekocht. Een meisje van mijn klas hield het 6 weken in haar neus, met het gevolg dat haar gepiercte gaatje echt heel groot was, terwijl mijn gaatje heel klein was, dus als ik geen knopje in mijn neus had, zag je niets, maar bij haar zag je echt zo'n grote gat. Ze baalde daar heel erg van, en neusbellen vielen er bij haar ook gauw uit!
ga even terug naar je shop. bij ons wisselen ze gewoon het staafje als het te lang is, en zij kunnen ook kijken of je m al kan vervangen. pas op met staafjes van andere winkels he, als dat mindere kwaliteit is kan je daar last van krijgen!
Als ik hier een nieuwe piercing koop dat zijn ze ook recht en laat ik ze ombuigen voordat ik ze meeneem. Weet niet meer hoe het zat met mijn zet staafje, kan me niet meer herinneren maar goed heb hem ook al 12 jaar