Van mijn lijstje met zo'n 30 namen zijn uiteindelijk acht namen overgebleven. We komen dus meer in de richting, maar er zit nog niet echt een 'wauw'-naam tussen en we zoeken nog verder. Voor mijn man was de uitspreekbaarheid in het Engels een hardere eis, dus Reinier etc. vallen af. Helaas is ook mijn favoriet Matthias gesneuveld, maar Nicolas, Aleksander (anders geschreven blijkbaar geen probleem), Daniel, Laurens, Nathan, Ruben (toch), Julian/Julien, en Aleksi zijn overgebleven. Mijn man vind Julian als tweede naam nu een goede optie, omdat het volgens hem als (indirecte) vernoeming naar Johan kan. Ik twijfel, want het is alleen qua klank wat gelijk. Ik zou dan liever een afgeleide van Johannes kiezen, waar ongeveer 100 varianten op zijn. Al met al heb ik nu wel het idee dat we er (ooit) wel uit gaan komen
Ons lijstje: David (mijn zoontje) Hugo Oscar Felix Willem Robin Tobias Olivier Lucas Ruben Olaf Alexander Marcus Daniël Stan En bovenaan voor de 2e: Adam! Maar dat gaat helaas niet, omdat ik Eva heet...