Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar netbroekjes voor het kraamverband op zijn plaats te houden na de bevalling. Gaan jullie deze ook gebruiken? Waar zijn deze een beetje goedkoop te koop? Alvast bedankt!
ik weet alleen dat ze in het kraampaket zitten, ik heb ze veel gebruikt, zeker na mijn keizersnede vond ik dat wel fijn, geen druk van onderbroek op de verse wond.
Vraag es bij de apotheek. Of meepikken als je int ziekenhuis bevalt. Maar moet zeggen, heb maar 2 dgn gebruikt.
Heb ze 1 dag gebruikt, daarna gewoon boxers aangetrokken. Denk inderdaad bij de apotheek in het ziekenhuis of de thuiszorg winkel?
Ze zitten in mijn kraampakket en ik pas er niet in Ik heb maat 38! Volgens mij kun je die dingen alleen aan als je nooit eet en niet zwanger bent (geweest).
zaten in mijn kraampakket, heb er 1 welgeteld een half uur aangehad na mijn ks. wat een nare dingen, had de ruitjes in mijn bil staan. had van te voren van die heerlijk charmante grote slips gehaald bij de action die vond ik ideaal.
Ik heb er geen een aan gehad. Had boxers bij de action gekocht, voor de eerste dagen een maatje groter en daarna gewoon mijn maat. Daar paste prima een kraamverband in en doorlekken vond ik niet zo erg want ze waren niet zo duur.
Ik heb een pak netbroekjes bij de apotheek gehaald. Daar hebben ze verschillende maten. Vond t erg makkelijk.
Ik had er 1 meegekregen uit het ziekenhuis en in mijn kraampakket zat er ook 1. Ik heb ze de eerste paar dagen gebruikt, daarna deed ik gewoon een hipster aan. De kraamzorg waste de netbroekjes op de hand, dus ze waren wel steeds weer lekker fris
Hier alleen de eerste dag na de bevalling aan gehad.. Ondingen.. Had fijne slips van de hema, die hielden alles veel beter op hun plaats
Ik heb ze 3 dagen gebruikt en vond ze wel fijn eigenlijk. Had er 1 uit het ziekenhuis en in het kraampakket zaten ze ook. Neem aan dat je ze ook bij de apotheek kunt krijgen.
Bij de 1e heb ik 1 dag zo'n ding aan gehad. Vond het echt ondingen. Aar grote onderbroeken bij de zeeman gekocht. Dat zat veel beter. Bij de 2e heb ik helemaal geen netbroekjes gebruikt. Gewoon meteen mn gewone onderbroeken. Netbroekjes kan je gewoon bij de apotheek halen of bestellen.
Ik vond ze verschrikkelijk! heb m'n man gelijk geinstrueerd om 'degelijke onderbroeken' mee te nemen toen we na m'n eerste bevalling een nachtje in het ziekenhuis moesten blijven. Wat een ellendige ondingen was er binnen een uur al helemaal klaar mee, voelde me er ook net een rollade in (heb nou niet bepaald maat 36 en ja, ze rekken erg mee maar de ruitjes gaan wel in je vel staan en dat ga je ook voelen). De 2e keer was ik beter voorbereid en kon mijn man instrueren vanonder de douche na de bevalling om zon 'gezellige hema boxer' uit m'n tas te vissen. De verpleegster zei 'Maar we hebben wel van die netbroekjes..' Neeeeeee dank je feestelijk! Heb er hier nog ergens 2 liggen (diep weggestopt in de tas met kraampakketrestanten die nog steeds een keer naar babyhope moet) ik neem aan dat je ze idd bij de apotheek wel kunt krijgen.
Ik heb m alleen direct na de bevalling aangehad; wat een onding Hangt ook van je maat af denk ik. Maar idd, bij de apotheek kan je ze halen. Ik heb hier ook van die oma-onderbroeken gebruikt; ging prima met het kraamverband.
Ik vond ze er ook klein uitzien, die in mijn kraampakket zijn maat M maar ze rekken lang niet zo ver mee als mijn grote zwangerschapsonderbroeken... Ik vond het al raar dat ze ervan uitgaan dat iedereen met M uit de voeten kan!
Ik heb ze bijna twee weken gedragen; heerlijk. Het kraamverband bleef onmogelijk zitten bij mijn gewone onderbroeken en die knelden ook af op een of andere manier. Gewoon lekker even uitwassen en klaar. Ze zaten in mijn kraampakket trouwens.
in mijn kraampakket zitten geen netbroekjes. Vorige keer kreeg ik er een paar mee uit het ziekenhuis, maar ik vond het niks. Ik heb XXL onderbroeken bij de Zeeman gehaald, vond ik lekkerder zitten
Dit. Bij de derde heb ik ze niet eens gebruikt met twee kraamverbanden tegelijk was een slip veel fijner