HAllo, Ik ben bijna 7 weken zwanger , en heb al echt een buikje.Nu ben ik niet heel slank , maar 2 weken geleden kon ik nog in mijn nieuwe kleren die ik gekocht had voor de bruiloft van mijn broer!en nu begint het krap te zitten!Heb al mijn zwangerschaps broek aan! Zei gisteren nog tegen wat vriendinnen en die zeiden dat het bijde 2e sneller ging!Vind het eigenlijk wel een beetje raar want als iemand vraagt goh ben je zwanger dan zeg ik ja maar nogh geen 7 weken!dan kijken ze me aan van nou.......! Iemand hier ervaring mee... :
Hahaha had claudia ook, een vriendin van mij, groeide in het begin als kool, met 8 weken al volop zwangerscaskleding, en ze is nu 6 maand, nu groeid ze amper nog, volgens de gyna komt dat met 7 maand weer dat ze flink gaat groeien.
Nou als ik uit eindelijk zwanger blijk te zijn dan weet ik dat het bij mij ook zo is! Heb tot nu allemaal negatieve testen maar als ik zwanger ben zit ik nu in week 6 eerste dag van mn laatste periode was 1 juli. Ik krijg sommige broeken niet meer dicht. En andere beginnen strak te zitten! En zoveel heb ik niet gegeten hahahaha Misschien zegt dit al genoeg op zich
vertel mij wat! binnen 2dagen 5 cm gegroeit enkel door me darmen ben niet eens zwanger, krijg ook al reacties, van goh meid moet je ons iets vertellen ?
ik merk ook wel iets verschil met voor stoppen v/d pil en nu.. woog ook voor het stoppen van de pil tussen de 55 en 60kg nu 60/62kg. ongelofelijk maar waar kan ook zijn door stoppen met roken..maar dat was ik vorig jaar september al. dus tjah.. zal wel de pil zijn. maar ach kan het hebben dus mag zkr niet klagen. Tiz alleen wel wennen. gezien ik vroeger altijd een strakke buik had. nu iets minder heheheh dus hoeft niet alleen te maken te hebben met zwanger zijn. kan ook door stoppen van de pil
Van stoppen met de pil valt je toch juist eerder af? Ik wel althans, 3 kilo zelfs (is voor mijn gewicht best veel!). Toen ik met de pil begon kwam, ik aan en toen ik stopte ging er dat er dus weer af.
Ik ben morgen 8 weken zwanger van de tweede en kan nu mijn eigen broeken al niet meer aan. Ben zelf vrij tenger dus merk het al snel. Ik draag nu broeken die ik bij mijn vorige zwangerschap bij 13 weken droeg. Het gaat idd sneller. Woensdag avond mijn eerste echo erg spannend.
Hay allemaal, wat ben ik blij om te lezen dat ik eigenlijk niet de enige ben! Na 25 kg af te zijn gevallen 2 jaar geleden, was ik ontzettend trots op mijn figuurtje! Nu ik zwanger ben zit er alweer 3 kg aan. Geen idee hoe dit inderdaad komt. Ook het stoppen met roken zal er waarschijnlijk iets mee te maken hebben denk ik. Maar ik had een boek gekocht over de zwangerschap. Hierin staat vermeld dat je tijdens de 1e drie maanden waarschijnlijk alleen nieuwe bh's zou moeten kopen. Ze gaan er vanuit dat je pas ergens halverwege de zwangerschap positiekleding nodig zult gaan hebben! Even schrikken dus voor mij! Dit is pas de eerste, maar ik ben erg benieuwd hoe dik mijn buikje uiteindelijk zal gaan worden nu! Liefs
hey meid, ook ik weet hoe je je voelt, ben bijna 7 weken en mijn jeans spannen! heb dit weekend ook al zwangerschapskledij gekocht! ik had er ook van verschoten dat het zo snel kan gaan! iemand die ik ken heeft al bij 3 weken kledij moeten gaan kopen! groetjes
ik ben nu vijf weken zwanger en sinds een paar dagen kan ik mijn broeken niet meer aan! heb daarom gisteren alvast twee zwangerschapsbroeken gekocht. Ik had vorige week bij een positieve test al het vermoede dat ik misschien iets verder ben, maar vier weken ervoor wel gewoon ongesteld geworden. Kreeg een week hierna al symptomen als ik eraan terugdenk vandaar. Maar nu ik al mijn kleren niet aankan heb ik helemaal mijn twijfels, heb echt al een mini buikje! 3 okt een echo dus moet nog effe geduld hebben, tot die tijd ga ik ervan uit dat ik vijf weken zwanger ben... Is er iemand die dit herkend of inderdaad een buikje kreeg met vijf weken?
ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger, heb ook al vrij snel positiekleding gekocht, omdat mijn iegen broeken niet lekker meer zaten.Comfort gaat toch boven alles hoor. Vorige week zei een klein meisje al tegen mij, jij hebt een baby in je buik. Groetjes Marijke
Hoi, Ik ben ook pas iets verder dan 4 weken, maar mn broeken gaan ook aardig knellen. ben van mezelf slank, maar nu zie je toch echt een aardige bobbel. En ben niet de enige die het ziet....... Grappig om te lezen dat ik gelukkig niet de enige ben! ben benieuwd in wat voor tempo die buik verder groeit. Een kennis van mij had bij 10 weken al echt een dikke buik.....vergelijkbaar met gemiddeld 20 weken ofzo. Dus jaja het kan echt
Ben ik even blij dat ik dit lees! Ik zat me ook al af te vragen of ik niet stiekem iets verder ben dan 5 wk gezien mn buikje. Heb altijd maat 36, maar dat zit echt niet meer, had een poos geleden een broek in maat 38 gekocht, die heb ik vandaag maar aangedaan naar het werk. En als ik thuis ben; lekker joggingbroek aan! Comfort boven alles haha. Zat gisteren te struinen op het forum bij de fotoś van de buiken, toen dacht ik...het kan niet zijn dat je met 5 wk een buije hebt, maar dus wel. Blij dit te lezen! Trouwens..waar koop je je positiebroeken? Zijn dat dure broeken in aanschaf? [/i]
Fijn iemand die ook al een buikje heeft met zo'n korte zwangerschap haha...ook ik heb normaal maatje 36, maar toen ik mijn riem gaatjes 4 moest verplaatsen tot het einde van de riem ben ik gisteren in de stad geweest en er zijn(tot mijn verbazing) erg veel winkels die leuke en vlotte positie kleding. Ik weet niet of ik de namen van de winkels waar ik gisteren ben geweest hier mag noemen, las iets over reclame maken...? maar ook heb ik veel leuke dingen gezien in de gewone winkels, want de mode is wijd uitlopende truitjes naar onderen, laagjes, etc... dus veel plezier bij het shoppen! Ik heb zelfs een positie spijkerbroek gekocht, waar je het echt niet aan ziet, maar boven is hij elastisch en zit heerlijk... Ik dacht dat al die positiekleding maar suf zou zijn, maar het tegendeel is waar! succes
Die positiespijkerbroek zit heerlijk heb zelf mijn positiekleding gekocht bij H&M(niet bij alle vestigingen trouwens positiekleding verkrijgbaar), maar bij de bekende babyzaken hebben ze ook positiekleding natuurlijk, ik mijn positie broeken hem ook al met 5 weken. groetjes Marijke