Nestle Babyvoeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly1984, 8 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Hoi hoi,

Na een hele tijd hier afwezig te zijn geweest ben ik jullie advies nu nodig.

Wij gebruiken nu nutrilon standaard, maar ik wil graag overstappen op Nestle.

Zijn er moeders die daar ervaring mee hebben?

Vanuit het ziekenhuis zaten we op nutrilon, naar paar weken wilden we overstappen en las goede dingen over jumbo.
    Dus daar een pak van gehaald en mee begonnen.
    Toen het pak bijna leeg was, bleek deze niet meer leverbaar te zijn en was dus gedwongen om weer over te stappen.
    Ik was daar absoluut niet blij mee, dus maar weer terug naar nutrilon.
    Maar nu wil ik toch wel graag weer naar een ander merk toe, omdat nutrilon best prijzig is.

2. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Nutrilon en Kruidvat/jumbo zijn zo goed als hetzelfde. Ik geloof dat Nestle wat meer verschilt. Ik zou dus overstappen naar kruidvat (maar ligt eraan wat het dichtstbijzijnde is). De leveringsproblemen die ze gehad hebben zijn weer opgelost.

3. Maia

Maia Niet meer actief

Hier ging de overstap van nutrilon naar nestle heel goed, qua smaak vond Tim nestle lekker en ook zijn darmen reageerden erg goed, hij had flinke problemen maar met nestle werd ook dat al minder.

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Ik snap niet waarom er zo "moeilijk" word gedaan over overstappen?

(Misschien ben ik wel raar :D)

Ik.. kocht als ik bij kv was het kv huismerk, bij etos hetzelfde. En nu met nr 2 melk koop ik wat in de reclame is.
    Fem heeft daar nooit last van gehad, vandaar mijn vraag.

Op een kdv hebben ze toch vaak nutrilon. Dan verplichten ze je eigenlijk om ook dat te gebruiken?

5. Linana

Linana Niet meer actief

Destijds overgestapt van Friso naar Nestlé vanwege spugen.
    Ook gewoon van de 1 op de andere fles overgestapt en de Friso niet eens opgemaakt.

Beste beslissing ooit! Spugen was direct over :)
    De volgende beeb krijgt vanaf dag 1 Nestlé. Hier dus een hele tevreden gebruikster en nee, ik heb geen aandelen :p

6. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hier ook erg tevreden over Nestlé;)

7. vpower

vpower Actief lid

22 dec 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik Werk bij de Jumbo maar t is weer leverbaar
    Kruidvat en c1000 is hetzelfde als Jumbo

8. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Ik weet dat jumbo en kv zelfde zijn, maar had jumbo gekozen omdat dat dichterbij is. Door de leveringsproblemen ga ik nooit weer naar 1 van deze merken overstappen, maar ook door de harde ontlasting wat ze er van kreeg.

Super dat er positieve reacties zijn op nestlé. Ons kleintje spuugt ook, dus hoop dat dat ook minder word.

9. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Hier heeft mijn dochter vanaf dag 1 nestle gehad. Altijd tevreden over geweest.

10. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Die ervaring hebben wij ook! Ook handig dat blik, sluit goed! En mijn oudere stiefkids kunnen er daarna mee knutselen, win win. haha

11. Medith

Medith Actief lid

15 jan 2014
    292
    5
    18
    Hier ook Nestlé, andere voeding reageert zoontje op (huiduitslag) en Nestlé op de 1 of andere manier niet. Ben van Pepti zo overgestapt op Nestlé (op advies van cb), no problem

12. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ja? Werkte het echt zo goed tegen het spugen? Mijn dochter drinkt nu Friso comfort maar spuugt nog steeds, wel
    minder dan met Friso standaard trouwens.

Ik zie dat er van Nestlé alleen een standaard variant is? Ik was trouwens al eens opzoek naar Nestlé babyvoeding maar heb wel het idee dat het minder te verkrijgen is dan Friso, klopt dat? Kon het hier bij de Jumbo niet vinden.

13. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    onze zoon heeft precies een halve week nutrilon gehad en bedacht tuiten dat het eigenlijk wel heel vies was en weigerde te drinken. (kreeg daarvoor bv))

toen nestle geprobeerd en dat vond hij wel lekker en vanaf toen heeft hij nestle gehad. (ik vond het zelf ook zachter van smaak, ja ik proef eerst wat ik mijn kind hef ;))

hij heeft trouwens eerst hypo allergeen gehad van nestle dus die is er ook.

wel kreeg hij er nog jbpm door van de reform winkel want ook die vsm nutrilon viel niet goed bij meneer, hij had last van verborgen reflux.

Deel Deze Pagina