Nou, mijn keuze is al bijna gemaakt! Ik wil voor Nespresso gaan, want iemand hier zei het ook al, maar ik heb het gevoel dat de Dolce Gusto beter is voor koffievarianten met melk. En ik vind de Dolce en de accesoires gewoon niet zo mooi als de de Nespresso.. Tja... De prijs per cup is idd wel hoog, maar ik heb dat er wel voor over. Ik zal het sowieso alleen voor onszelf en bij een of 2 personen op bezoek gebruiken, anders is het gekkenwerk. OOhh ik kan niet meer wachten nu! Overigens is het probleem nog niet opgelost als je de keuze voor een Nespresso hebt gemaakt zeg! Dan moet je kiezen tussen tig nespresso apparaten. Het is ook vreemd. Zo heb ik mijn oog laten vallen op de Citiz Magimix met melkopschuimer, maar daarvoor moet ik ff 250 euri's bij mekaar sparen.. De Krups Citiz met melkopschuimer, volledig identiek qus functies aan de Magimix, is 180 euro. Het enige verschil is dat de Magimix zwart is en de Krups rood. Tja, om dan voor de kleur van het apparaat bijna 60 euro extra te betalen, is ook zoiets.. Wordt vervolgd! En intussen hoor ik graag nog meer ervaringen!
Heb je op een vergelijkingssite gekeken of ze precies dezelfde functies hebben? Ik zou zelf het apparaat niet in een gewone winkel kopen. Dan betaal je meestal de hoofdprijs. Wij bestellen onze apparaten al jaren via internet (o.a. modern.nl). Bijv. de Magimix Citiz is daar EUR 219,-. Nespresso heeft ook heel vaak acties op machines (50 euro retour of de laatste keer was het 70 euro retour). Deze actie geldt ook als je het apparaat via internet koopt.
Ik heb gisteren even info gevraagd bij de BCC en ben van plan om hem via internet te bestellen, want het scheelt minimaal 50 euro joh! IK ben nu overtuigd van de Nespresso, zit alleen nog te twijfelen tussen de Magimix Citiz&Milk en de DeLongi met dat extra melkreservoir. Het verschil is dat je bij de een zelf de melk bij de koffie moet schenken en bij de ander het er via een buisje zelf bij wordt gevoegd. En de Delonghi geeft ook nog heet water voor thee etc. Maar ja, die is dus wel een stukkie duurder weer..
Vorig jaar december een Dolce Gusto aangeschaft (daarvoor een Senseo gehad) en ik zou niet meer ander willen! Omdat ik vooral van gevarieerde koffie houdt, is het een groot succes! Echt een aanrader en de ijskoffie in de zomer was ook heerlijk.
als je zo'n ding koopt met ingebouwd melkreservoir.. .moet je dat wel elke keer schoonmaken he, dat slangetje moet elke keer worden schoongemaakt , en ik hoor wel es dat dat echt een rotwerk is... wij hebben een krups nespresso apparaat en een aerocino erbij gekocht..... echt ideaal, en maak je zo onder de kraan ff schoon.... en de melk schuimt zooo gigantisch mooi
Ik gooi een beetje een oud topic omhoog, sorry daarvoor, maar ik zat te twijfelen tussen dat of een apart topic openen bij aanbiedingen Ik kwam namelijk een aanbieding tegen van de KRUPS XN5009 LE CUBE op 1DAYFLY - elke dag een superaanbieding Daar is ie euro 124.95 en dan krijg je (als het goed is, lees de opmerkingen op de site) ook nog een 50 euro terug van Nespresso. Oftewel 75 euro voor dit apparaat, leek me een hele mooie aanbieding om toch even te vermelden. Het is wel op=op bij deze site. Ik heb al eerder iets besteld dus wel betrouwbaar. Gooi maar dicht als dat niet mag/ de bedoeling is
Ik heb een week of vier geleden de Dolce Gusto gekocht nadat ik ook lang heb zitten twijfelen ook tussen deze twee. Maar omdat ik heel erg houd van koffie-met-melk varianten en niet zozeer alleen maar sterke koffie, heb ik voor de DG gekozen. En ik ben er erg blij mee! Het apparaat is heel makkelijk in gebruik, simpel schoon te maken en er zitten echt hele lekkere koffie varianten bij! Als ik de cups bestel heb ik ze de volgende dag in huis dus snelle service ook.