Hier net zo met mijn kinderen. Ik vis het zo weer uit de wasmand vouw het op en leg het weer terug in de kast
Dan staat me nog heel wat te wachten... na 1x handen afdrogen gaat het handdoekje ook al de was in, whahaha
Dat zouden ze hier ook gerust doen maar dat soort dingen heb ik direct de kop ingedrukt. Net zoals dat ze ook prima hun glas een avond kunnen gebruiken. Heb je ranja gedronken en wil je cola? Prima, maar je spoelt je glas om en pakt geen nieuwe. ik blijf niet bezig zeg
Ik heb bekers gekocht met hun eerste letter, dat scheelt een hoop afwas ( want ja: ‘weet ik veel welk glas van mij is’) Qua was: meestal haalt het hier de wasmand niet eens en blijft het lekker op de grond liggen Ze moet dus regelmatig iets van de grond plukken om aan te trekken, want ik was alleen wat er in de wasmand gegooid is.
Oh ja ook herkenbaar: vooral de jongste hier, mama ik heb geen sokken meer en ook geen ondergoed . Tja, misschien even in je kamer alles bij elkaar zoeken dat ik het kan wassen ? Tot nu toe heeft hij geluk gehad dat ik dan in de stapel schoon wasgoed nog net een paar sokken en boxershort vind, maar het is drama met hem!
Ik vind echt soms midden in de winter korte broeken bij de was en zomerhemdjes…. Dan weet ik zeker dat hij gewoon op zoek is geweest naar kleding om aan te trekken, trekt alles uit de kast, maar hij kan niet vouwen dus smijt het schoon in de wasmand Maar laat dus zijn vuile kleren in zijn slaapkamer liggen
Ja hoor. Aan na school paar uur gedragen in de was, nieuwe kleding aan, naar voetbal weer andere kleding en na voetbal weer... meestal laat ik het hem zelf opruimen en soms leg ik het weer bij de schone was. Ga echt niet alles na een paar uur alweer wassen.