Nagel laat los bij het nagelbed.

Discussie in 'De lounge' gestart door prinses, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Vorig jaar had onze zoon dit ook al, op twee verschillende nagels. Toen had hij nagellak op gehad, dus ik dacht dat het hier door kwam. Daarna was het weer prima. Maar nu vanavond zie ik dat hij het weer heeft. Zijn nagel laat dus los, aan de kant van de nagelriem. Daaronder zie je dat een nieuwe nagel groeit. Als ik op internet zoek, zie ik onschuldige dingen maar ook minder onschuldig zaken. Herkent iemand dit en wat was het bij jullie?

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Kalknageltje wellicht? Weet niet of dat ook op de vingertjes kan..

3. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    ik had laatst een topic over een teennagel die los liet een paar maanden na dat ik was gevallen.. dus ik weet niet of hij iets heeft gehad met die nagel/vinger, kan dus ook lang geleden zijn en dat nu dan dat nageltje los laat.. wat je altijd kunt doen is het overleggen met de assistente van je huisarts..

Gr.
    Carlien

4. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Doet mij een beetje denken aan een schimmeltje ofzo. Zou even de huisarts bellen, die kan je vast wel een antwoord geven.

5. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.650
    1.411
    113
    Heb het zelf jaren terug bij mijn tenen gehad dat nagels spontaan uitvielen dat bleek toen en bacterie te zijn en heb ik ab voor gehad en toen was het over, dus zou zeker even de ha bellen.

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    toevallig, mijn kids hebben dit ook.
    De jongste had het eerst. Rechtse grote teennagel en een week later de oudste, ook rechtse grote teennagel.

Geen idee hoe het kwam maar gelukkig hebben ze niet meer nagels die loslaten.

Deel Deze Pagina