Wij krijgen een tweede meisje, een zusje voor Lena. Qua namen hebben we een aantal opties, ik ben benieuwd naar jullie mening.. - Babet - Marit - Fem Voor welke naam zouden jullie gaan? Of hebben jullie nog andere suggesties? Wel een gesloten naam, dus niet eindigend op a,e,o etc. Ik ben benieuwd!
Ik vind Fem het leukste, alleen weet ik niet zo goed of ik die bij Fem vind passen. Marit ook wel leuk, Babet iets minder. Verder misschien nog: Amber, Fleur, Iris, Jolijn, Juul, Maud, Merel, Loïs, Pien, Puck, Roos, Saar, Suus, Tess
Lastig. Van jouw lijstje vind ik Babet het leukste, Fem vind ik het minst passend bij Lena. Tatum komt nog in mij op
Lena & Marit! Leuk Leen & Maar niet dat je ze zo afkort maar als het daarop lijkt dan is het hetzelfde idee Fem vind ik al een afkorting van bijv Femke en Babet enige wat ik kan bedenken is Babs en vind ik verschrikkelijk.
Babet en Marit zijn allebei mijn smaak niet, dus ik vind de match logischerwijs ook niet zo. Marit vind ik wel het beste passen naast Lena, van die twee! Lena & Fem vind ik niet super matchen door 2 versus 1 lettergreep, maar de naam vind ik wel verreweg de leukste van de drie. Leuker vind ik, lijkend om Fem: Lena & Fenne Lena & Femke Lena & Aimée (em-mee) Of: Lena & Jasmijn Lena & Suze Lena & Amber Lena & Merel Lena & Veerle Lena & Benthe Lena & Vieve Lena & Lucy Lena & Jolijn Wie weet zit er iets tussen! Succes
Lena en Maud Lena en Amber Lena en Norah Lena en Jolijn Deze namen vind ik nog leuker bij elkaar. Lena en Thirza Lena en Stella Lena en Jade Lena en Merle Lena en Febe Lena en Yara Lena en Freya Lena en Mia Lena en Fiore Lena en Veerle Lena en Vieve
Mia Marlie Ilsa/Ilse Lotte Tilda Wel met de verboden eindletters maar ik ging meer voor de Duitse favo namen omdat Lena daar ook bij past Andere klassiekere namen: Jasmijn Tamar Saar
Van deze namen Marit het leukst. Fem, ik hou niet van zulke korte namen, lijkt vaak een afkorting. Babet vind ik echt niks.