hahaha geeft niet hoor ; ) Sorry, denk dat je in dat geval niks aan me hebt, want ik heb daar ook totaal geen verstand van. Wordt hier door hubby geregeld....
Pfff, GEEN UPC zou ik zeggen... Hebben we in de 10 maanden contract alleen maar gedonder mee gehad. We konden nu vroegtijdig opzeggen wegens een tariefwijziging en zelfs dat doen ze fout: alleen internet en bellen opzeggen, maar de digitale tv laten lopen. Echt klantenservice van lik-me-vestje... Wij zijn overgestapt naar KPN. Hopelijk daar een betere ervaring. Wij hebben destijds een overzichtje gemaakt (internet snelheid, telefoonkosten, televisiezenders en evt extra zenders, is het incl opneempakket...), misschien handig om dat ook voor jezelf op een rijtje te zetten? Dan kun je daar je pakket op afstemmen
okee! dat is wel heel erg slecht dan! zelf ben ik ook veel aan kpn het denken, heb al 4 jaar mijn mobiele telefoonlijn daar en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben!
Wij hebben internet plus bellen van KPN Vind het ook fijn dat je gratis met je vaste telefoon naar thuisnummers en mobiele nummers mag bellen Ook al bel je 100 uur per maand met je thuis telefoon naar mobiel, het is GRATIS Je betaald alleen 12,50 "belonbeperkt altijd" per maand voor de telefonie.
Iig GEEN Tele2!!!!! Ben blij dat ik er EINDELIJK vanaf ben!!! al sta ik niet raar te kijken als ze volgende maand weer onterecht geld willen hebben waar ik dan weer 100 telefoontjes voor moet plegen *zucht* Heb nu al een hele tijd alles in 1 van Online! Nooit problemen mee en vooral een super fijne service! En niet duur.
wij hebben een pakket van kpn. tv, internet en bellen. we bellen onbeperkt gratis naar vaste en mobiele nummers. het ideale vind ik dat je veel kan opnemen en wij kunnen bijna alle programma's van de nederlandse zenders terug kijken. ik zou geen upc nemen, die hebben wij eerst gehad maar veel problemen mee gehad.
wij hebben ziggo en echt, geweldig! Alles doet het ALTIJD qua internet, telefoon en televisie aansluitingen enz! Nu waren de batterijen van de afstandsbediening op, dachten we, maar hij deed het daarna helemaal niet meer. Even ziggo gebeld en na 2 dagen lag er een nieuwe afstand door de brievenbus, gewoon zonder te betalen. (want: volgens die meneer: is het echt heel erg vervelend als je zonder afstand zit dus hij gaat vandaag op de bus) Ooh ja, en iedereen die ziggo heeft (vaste telefoon) bel je gratis, en inderdaad ook alles opnemen, en nederlandse zenders terug kijken zonder te betalen, andere zenders moet je soms wel betalen.
mag ik vragen hoe veel je ervoor betaald per maand? handige van dat gratis bellen is wel dat ik mijn mobiele telefoon dan het abbo naar beneden kan gooien..
wij hebben alles in 1 van ziggo... werkt top, nooit problemen mee, zelfs niet met een verhuizing enzo. en naar andere ziggo'ers bel je gratis... wij zitten rond de 50/60 euro per maand
Wij hebben net asl aapje79 en wij betalen ongeveer 80 euro p.m Dan hebben wij de goud pakket met gratis bellen naar vaste en 06 lijnen....
wij hebben upc, nooit gezeik mee, altijd verbinding, service is wel but maar goed welke service is tegenwoordig nog wel goed ? maar je moet zowieso eerst kijken wat er bij jou word aangeboden, ik kan bijvoorbeeld geen KPN nemen want die zit hier niet, ik kan niets anders dan UPC