Heb ik weer. Nadat ik al 2x heb meegemaakt dat de radio in huis aanstond als ik een nachtje was weggeweest. Gebeuren er vanaf deze week wel meer rare dingen. Speeltjes van mijn zoontje gaan plotseling aan en zojuist ging de tv aan terwijl ik hem echt uitgedrukt had. Krijg hier de kriebels van. Ben normaal altijd nuchter erin, maar het is me nu iets te vaak binnen een korte tijd voorgevallen. Jakkie....____
Dat van die speeltjes heb ik ook wel eens gehad je schrikt je lam als zo'n ding afgaat Dat van de tv vind ik ook wel griezelig
Woon je niet in een omgeving waar veel magnetiche veld ofzo dat alles aan en uit gaat? Haha weet niet hoor roep maar wat... Ik geloof er niet zo in allemaal..
Ik ben normaal gesproken ook heel nuchter in dit soort dingen (Friezin hè), maar sinds mijn vader overleden is 9 jaar geleden heb ik ook regelmatig van dit soort dingen. Lampen die aan en uit gaan zonder dat we aan de schakelaar zitten, de radio die aangaat midden in de nacht, vreemde schaduwen op de muren terwijl er geen zon / licht is, een deurbel die een aantal keren afgaat in steeds een ander deuntje, ik heb zelfs een keer een warme hand op m'n schouder gevoeld toen ik net zwanger was van Dennis en er was niemand in m'n buurt op dat moment. Ook heb ik een paar keer gehad dat ik met de hond was lopen en dat die ineens heel hard op een man afloopt die langs een water staat te vissen, een man die echt sprekend op m'n vader lijkt. En dat is nog niet zo gek misschien, er zijn wel meer mensen die op elkaar lijken, maar het waren beide keren andere mannen en ze begroeten Joy dan op een manier die alleen mijn vader deed bij de hond. Daar was ik de eerste keer wel wat van in de war moet ik zeggen. Het was net of stond m'n vader daar en toen ik dichterbij kwam was het dus niet zo, maar ook weer wel op een bepaalde manier. Ik word er verder niet bang of zenuwachtig van, ik denk dan alleen maar dat m'n vader even langskomt of even laat weten dat ie er nog is ergens om me heen... Geen idee of het werkelijk zo is (zal wel niet) maar het geeft me rust en eigenlijk vind ik het ook wel grappig. Het gebeurt nu overigens ook nog maar 1 x per half jaar of zo, in de eerste jaren een paar keer per maand. Het kunnen natuurlijk elektrische velden zijn of wat dan ook, of dat we het ons teveel inbeelden misschien, maar veel van dit soort dingen zijn gewoon moeilijk te verklaren en daarom vaak wel een beetje 'eng'.
Je kunt zelf magnetisch geladen zijn, dat heb ik erg van nature, raak ik iemand aan krijgt ie vaak een schok van mij . Probleem is dus dat als ik langs een tv, radio of computer loop, de boel aanschiet, zelfs als een een muur tussen zit, zoals een tv tegen een muur van de gang, liep ik door de gang ging de tv aan misschien heb jij dat ook gehad?
Ik denk dat er zoiets aan de hand is. Spoken bestaan namelijk niet Hier gaat ook vaak speelgoed op eens aan, dan maakt t toch nog even contact (is het palletje niet goed teruggesprongen oid).
hier ging de deur op slot terwijl er niemand binnen was.... Ik was even naar de droger in de schuur en toen ik terug kwam was de deur op slot kinderen waren op school.
Nou het zou kunnen hoor, maar ik heb een oude tv met een drukknop. Dus als hij uit is is hij ook echt uit. Aggg ik word er niet bang van ofzo en Dean ook niet want die lacht altijd eerder naar het `niets`. En slaapt altijd heerlijk. Dus het zal zoiezo wel goed zijn.
nou met een drukknop kan het natuurlijk niet, alleen bij een tv/comp etc die standby staan, maar goed het kan, ik heb er ook onttiegelijk veel last van gehad, maar als jij er niet bang voor bent, is er wel mee te leven denk ik.
Iell ik zou er wel de kriebels van krijgen, Ninien hoe ben je weer binnen gekomen? Daar sta je dan... lijkt me niet een leuke intiteit als die je buiten sluit. En dan vraag ik me af, als die dat kan wat kan die dan nog meer!! Bah eng hoor.
brr freaky Ik heb ook een tv op de slaapkamer die soms vanzelf aangaat, 10 sec later gaat die weer uit. Weet niet hoe dat kan maar de eerste keren heb je echt schrik maar het ligt aan de tv. Nu zet ik hem helemaal uit
Als je denkt dat er meer is, dan zou ik vragen of die gene in je dromen wilt verschijnen. Als je het niet prettig vind vraag dan of het verdwijnt. Woon je in een oud of nieuw huis? En hoe is de electrische bedrading? Misschien voor de zekerheid eventjes nakijken.