Goedemorgen dames ik heb een blog maar de naam is wat ongelukkig gekozen omdat dat in eerste instantie alleen over grote maten zou gaan dag ik lekker makkelijk. Maar ik schrijf eigenlijk over van alles en nog wat. (beauty(voornamelijk voor de gevoelige huid), lifestyle en grote maten fashion) Nu ben ik opzoek naar een leuke naam voor mijn blog ik had in eerst instantie by anouk Maar dat vind ik te makkelijk. ik wil een leuke naam dus iemand met tips en inspiratie Dus weet jij een leuke naam?
ik hou meer van dubbelzinnige namen Curvacious is daar een voorbeeld van. Maar bestaat al curve (rondingen, grote maten) cious (dat het over meer kan gaan)
Waarom hebben mensen toch een probleem met het verzinnen van namen?? Een blog schrijven moet je ook genoeg creativiteit hebben.. Als je dat nu al niet hebt om een naam te verzinnen vraag ik me af of de rest wel wat wordt.. Toch veel leuker om met een zelf verzonnen naam je blog te beginnen.. Misschien beetje bot gezegd maar niet zo bedoeld
namen verzinnen ben ik niet goed in maar ik schrijf sinds kort blogs en krijg ook opdrachten en sinds een paar weken word ik ook aangeschreven voor grote bedrijven dus voor het schrijven van blogs maak ik me geen zorgen
Dit is dan je kans om er beter in te worden! Ga lekker verzinnen, doe eens gek, laat het een dagje rusten en er komt wel iets in je op. Creatief genoeg om stukjes te schrijven ben je wel denk ik, anders ga je geen blog beginnen, dan lukt het vast ook wel om een creatieve naam te verzinnen.
Sorry, maar namen met "a-licious" er achter zijn echt heel erg passé.. Kort maar krachtig in het NL is hip.
Ja, iets als: Fat-roll of vetrol big-time of big-style noukstyle noukblog bigblog volupté of korter: groots plus
Voldaan Voluit VOLgens Nouk Mooi met Nouk The NoukLook even een paar, kan er nog wel duizend verzinnen, maar nu even geen tijd.