Pb gestuurd Ik kan ook breien. Ooit van m'n oma geleerd, en haken van m'n moeder (heel lang geleden). Maar toen ik thuis zat in m'n verlof van m'n eerste zoon ben ik pas echt begonnen met haken van patronen etc. Ik haak ook sneller dan dat ik brei.
Ik wil met een breiraam proberen baggy mutsjes te maken. Ik heb vandaag weer wat stof gemaakt. Kan je van elke katoenen stof lakentjes maken of moet dit nog ergens aan voldoen?
Schrok vanmiddag van de lakentjes met 1 kleine afbeelding. Heb dus gewoon blanco lakentjes gekocht en maak er zelf wel wat op
Wat een mooie spulletjes zeg, vooral dat waffeldekentje daar ga ik ook is naar kijken☺️ Ik heb ook heel veel gehaakt, hier een paar dingetjes.
Klopt Natascha1234, ik maak al lang heel veel gehaakte spulletjes, rammelaars, muziekdoosjes, dekentjes, knuffels etc maar echt als hobby. En verkoop wel is wat aan vrienden en collega's. Ik wou weer dat ik overweg kon met een naaimachine want al die dekentjes en lakentjes zien er ook zo leuk uit😄
Je kunt knoopjes ook extra vast naaien. Niet alleen de 4 gaatjes in het midden vastnaaien, maar ook van het gat naar de buitenrand. Dan kan er niet gepulkt worden. Zie je nauwelijks iets van, of met contrasterend garen juist wel grappig gezicht.