Hallo allemaal, Er was een topic over het zelf naaien van de babyuitzet. Nu is deze al van 2014 en inmiddels gesloten en kan ik geen recenter topic hierover vinden. Daarom leek het me leuk om een nieuw topic te openen voor het delen van alle DIY projecten. Wat hebben jullie allemaal al gemaakt? Hierbij ter inspiratie het oude topic. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/243572-wie-heeft-veel-genaaid-voor-de-babyuitzet-438.html Groetjes Natasja
Hierbij links uit het oude topic gekopieerd. Zie nu dat dit niet werkt. Dan dan link naar het topic waar de lijst staat: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/243572-wie-heeft-veel-genaaid-voor-de-babyuitzet-235.html slofjes Maked Crafts, Free Tutorials, Fabric Baby Shoe Tutorial Labeldoekjes : Labeldoekje Roosje Roze | Labeldoekjes | VILLA HIP Vlaggetjes: Feestslinger Aqua/Lime Dots en Ruitje | Feestslinger | VILLA HIP Site met zelfmaakideeën Tilda, Sfeer maken, Melly & me, handwerken, stoffen, patronen, naaien Site met zelfmaakideeën oa patroon aankleedkussenhoes + werkbeschrijving : Uitgeverij Snor Stoffen mandjes Wat maakt Suzette nu? » Stoffen mandjes Site met zelfmaakideeën Zelf maken - Jij & je kinderen Site ideeën en patronen te koop Sewingroom Miss Little - 12. Patronenservice - 00 Patroon luxe voetenzak maxicosi (NIEUW) patronen voor babykleertjes patronen om babykleertjes zelf te maken site met zelfmaakideeën http://makeitperfect.com.au/MIP/Sewing_Patterns.html site met zelfmaakideeën eloleo: GRATIS 100en patronen op welke manier dragen van baby in sling etc Instructrions and Safety Leuke tutorials Stikken | Annelyse Ballonrokje Miss Stik: Ballonrokje Youtube filmpje over hoe biaisband te naaien no swearing bias tape method - YouTube Wikkeldeken/wrapper Wikkeldeken « Prutsen Wikkeldeken/wrapper You reap what you sew : Patroon babydeken Baby omslagdoek knippie nr 2 winter 2008 Appilcaties Home | full color strijkapplicaties en zo Baby slaapzak naaipatroon Baby slaapzak naaipatroon | | Hobby Baby slaapzak tutorial Jan Andrea at home on the web Omkeerbare zomerhoedje tutorial By MiekK blog: Het keerbare zonnehoedje Silhouetten Free Stencils - Printable Stencils Site met zelfmaakideeen Creatief - TijdschriftOok.nl Mandjes maken Cache Valley Craft Mafia: DIY Fabric Storage Bins Speelkleed en go EMMA EN MONA: Speel en go Tutorials MADE: TUTORIALS tutorials TUTORIALS | MADE koeluiltje craft.sew.design: Boo Hoo Owl Tutorial Zelfmaken 101 Woonideeën You reap what you sew : Patroon imitatie lodger wrapper maxicosi deken http://members.casema.nl/rachel.vand...icosideken.pdf broekje ikat bag: Catch Me (and my Boy Pants) on Made By Rae! tutorials Sew Mama Sew! | Tutorials ideeen mn quilt Moda Bake Shop LEVEdeverveling leven met liv: tutorial muziekdoosjes Muziekdoosjes | kuddelz Tilda, Sfeer maken, Melly & me, handwerken, stoffen, patronen, naaien luiertas Free Diaper Bag Pattern eigen labellint bestellen Print je lint allerlei patronen gratis en betalen breien als haken https://www.ravelry.com/ Maak het | Kiind Home | Naaipatronen.nl | zelfmaakmode patroon online ballonrokje The Bubble Skirt Tutorial!!! « tutorials Living with Punks: All Tutorials Beste bezoeker, wij zijn tot en met zondag 6 mei gesloten. Excuses voor het ongemak. muziekdoosjes oa Handwerkatelier Sari Home - tovervisje.nl stoffensite Hostnet, domeinnaamregistratie, webhosting, dedicated hosting, VPS inspiratie site en stof per meter Welkom | Pimp en Co Fournituren en stof Welkom bij De Knopenshop | Fournituren, Hobby & Stoffen Stoffen <meta name="verify-v1" content="+9yOLJBhzAx2rgyE3nsqDfFFUcJch96aiHzoYuG4f o4=" /> Stoffen Dekkers Stoffen Stoffen Stof nodig de stoffen webshop stofjes Modern Quilt Fabric, Japanese Import Fabric, Retro Fabric, Contemporary Cotton Designer Fabric leuke site met oa stoffen TroisPetitsPois - 3PP - Yikes! We zijn (nog) op vakantie. stoffen Bas Bastiaans Modestoffen Stoffensite: : De Stoffen Stunter - Uw online winkel voor modestoffen, decoratiestoffen en feeststoffen Stoffensite: Stoffen? De stoffenkraam heeft het! Groot assortiment stoffen online. stof voor gordijnen Stof per meter
Naja's knitting: Ooit maak ik ... Mme Zsazsa vertelt: Het luierzakje, revisited. En WIN! Kruippakje “Sam” : patroon plus handleiding. – Missy N. Flexje: Leuke Tutorials Leven met Liv: Tutorial: biais rondom (en ook: wie won?) Sewing Tutorials + Patterns | Sew Mama Sew | Outstanding sewing, quilting, and needlework tutorials since 2005. https://trivialthingsbyjo.wordpress.com/links-naar-tips-2/ Lien & Co: Leuk om te maken Speckled Owl Studio: Tutorial- Baby Mittens
Het enige wat ik zelf ga maken is een mobiel. Ik ga een grote tak uit het bos meenemen en deze komt vast aan het plafond. Daaraan met grof sisal touw komen allerlei natuur gerelateerde dingen. Stukje van een reeën stang, veertje, blaadje en ik ga vilten dieren maken en die eraan hangen. Verder ben ik niet zo creatief haha
Ik brei en haak zelf, en ben bezig aan een truitje en een dekentje. Ben ook nog van plan om aapjes te haken om rond de gordijnen te hangen. Mijn mama is ook volop aan de brei, zij heeft echt al ontelbare projectjes op de planning staan, deze trappelzak maakte ze bijvoorbeeld vorige week af. En ook mijn man doet mee met het knutselen. Hij heeft vorige week een cosleeper in elkaar geknutseld, die ik vervolgens helemaal afgeschuurd en geschilderd heb. Hij moet wel nog een tweede laagje, en ik twijfel om z'n naam erop te schilderen.
En voor m'n oudste zoon nog een broekje en colsjaal genaaid, dit ga ik ook nog voor de jongste maken 😍
Maar ik heb er m'n eigen bedrijfje in. Ik vind het heel erg leuk om baby en kinderdingen te maken 😍😍😍
Mijn moeder heeft heel veel gehaakt voor onze kleine Een dekentje, wagenspanner, rammelaar, meerdere knuffels, muziekster, mandjes voor op de commode, mutsje, slofjes En nu komt er hoop ik nog een muziekmobiel en dan is het wel klaar.
Ik ben ook van plan lakentjes te gaan naaien. En zo'n leuke slinger en kleertjes. Maar ik moet nog even geduld hebben want ben pas 15 weken en mijn vriend is er nog niet uit of hij het geslacht wil weten.