na welke telefoon nu welke mobiel abonnement :)

Discussie in 'De lounge' gestart door Rosao, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Ben er inmiddels wel uit welke telefoon ik wil (samsung galaxy s), maar er moet ook nog een abonnement bij. Ik heb nu T-mobile en wilde eigenlijk ook dat abonnement houden (relax met web 'n walk). Maar bij belcompany werd dus gezegd dat het internet van t-mobile bagger is en dat Hi eindeloos een veel betere keus is....
    Ja weet ik veel :) Klopt het wat hij zegt? Wat zijn jullie ervaringen met T-mobile internet en Hi internet?
    Wat ik een groot nadeel vind van Hi is dat je dan je belminuten kwijt bent na 2 maanden... Snap dat niet, je betaald er toch voor! Dat is bij t-mobile niet.

Nou ja, wat zijn jullie ervaringen en welke andere goeie abonnementen zijn er?

Groetjes

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Vodafone en KPN hebben in ieder geval geen onbeperkt internet meer voor nieuwe klanten, je betaald dan per pakketsoort (dus tot zoveel mb zoveel euro etc) Das het enige wat ik weet.

3. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Hier web n walk van t-mobile en werkelijk nog nooit een probleem mee gehad eerlijk gezegt.
    Heb altijd prima bereik en geen last van traagheid.
    Ik heb web n walk standaard maar je hebt ook nog een plus versie

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
  5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.798
    4.181
    113
    Ik heb lang,lang geleden KPN gehad en destijds weet ik dat je het eerste toestel gratis kreeg maar daarna altijd (veel) moest bijbetalen bij verlenging.
    Mijn reden om T-mobile te hebben en houden is dat je je beltegoed onbeperkt mee kunt nemen, iets wat ik wel zo eerlijk vind aangezien je ervoor betaald hebt

Deel Deze Pagina