ik ben gehecht met draad wat vanzelf op moet lossen, ze hadden het over varieerend van 5 tot 10 dagen. (vorige bevalling was ik binnen 8 dagen alles kwijt, de 1e hechtingen zelfs al binnen 3 dagen) ik ben nu 5 weken verder en het zit er nogsteeds! het is ook nog niet deels opgelost oid, is er ook niet uit te trekken. het voelt echter wel precies daar heel erg geirriteerd (de hele dag door...), en geeft steeds meer klachten. ik ben ingeknipt en ze hebben het onderhuids gehecht, en precies waar het 'eindknoopje' is, is het heel erg pijnlijk heeft iemand ervaring ermee dat de hechtingen na weken alsnog spontaan oplossen? ik zit er niet zo op te wachten het door de huisarts te laten verwijderen oid
hoihoi bij mij is morgen 5 weken geleden en toevallig zijn ze er gister eindelijk uit gegaan ! het doet nog wel steeds pijn dat wel als ze er niet uit gaan bel dan je vk ff ! groetjes liesbeth
Nog steeds niet opgelost? Als in: je ziet nog draadjes zitten, of je voelt ze nog zitten? Misschien toch effe de vk / huisarts / gyn bellen. Het is idd echt he-le-maal niet tof om zes weken na dato nog een keer allemaal gepruts daar te hebben maar als er idd iets niet lekker zit kan je dat maar beter nu weten en dan over een half jaar nog last hebben toch? Baalde ook zo van die na controle, heb er serieus een halve slapeloze nacht van gehad voor ik moest maar ja, weten dat alles goed is / goed komt is ook wel lekker... Succes hoor ik hoop echt dat je er snel geen last meer van hebt!
6/8 weken staat daar voor toch? Bij mij zijn ze alsnog in de kraamweek toen verwijderd omdat het irriteerde.
Had ik ook. De huisarts heeft ze er toen uitgehaald. Heerlijke opluchting! zo gebeurt en deed niet pijn.
hier is het ook 5 weken geleden dat ik ben bevallen en inwendig heb ik ook nog een oplosbare hechting zitten. toevallig heb ik net mijn vk gebeld en die zegt dat ze elk moment kunnen oplossen en anders moet je ze eruit laten halen door je vk of gyn. Ik heb er gelukkig niet de hele dag last van.
ik zie ze zitten en voel het ook, echt heel erg irritant heb over 2wk nog wel een nacontrole, zal er dan zowieso wel naar vragen als ik er nog last van heb. hoop iig dat het niet gaat ontsteken oid fijn te lezen dat ik niet de enige ben, dat stelt me gerust (hoewel ik het natuurlijk vervelend vind voor de andere mama's die d'r last van hebben hihi)
De mijne zit er ook nog steeds hem al de neiging om er aan te gaan zitten trekken zodat ie los komt haha
Die van mij zijn ook nog niet opgelost, en hier is 't ook al meer dan 5 weken geleden dat ik ben bevallen. Volgens mijn vk stond er ongeveer 6 weken voor, voordat alles opgelost was, dus daar ben ik ook maar vanuit gegaan. Ik verwacht dat het een dezer dagen goed gaat komen.
Ik ben morgen 3 weken geleden bevallen, en ik heb 5 hechtingen gehad ivm een knip. De buitenste 2 hechtingen zijn op de 5e dag door de VK er uit gehaald, omdat ik niet meer kon lopen zo'n pijn had ik. De gyn had het keurig gehecht, alleen iets te strak... Daarna ging het per dag stukken beter! Hoe het met de inwendige hechtingen zit, weet ik niet. Heb er ook geen last meer van. Ik ren de trap al weer op en af, hihi! Xx