hier nog een keertje gefeliciteerd!! wat zonde dat al je felicitaties weg zijn.......... mooie testen caruli
En nu ga ik je hier natuurlijk ook feliciteren. Wat toch een wonder. Ik kan er maar niet over uit. Ik ben gister echt zowat van mijn stoel gevallen. Ik had weinig gelezen op het forum en dan zo'n fantastisch bericht van jou! VAN HARTE GEFELICITEERD! Gr Flam
Wat ontzettend geweldig zeg!! Wow wat een wonder! Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is je zo gegund, ik ben blij voor je
Caruli, ook van ons nogmaals gefeliciteerd! Geweldig he zo'n wonder! Wij hadden ook 0,01% kans volgens de gyn en ik ben toch ook spontaan zwanger! Het is nog steeds niet te geloven soms, het is zoooo bijzonder. Heel veel geluk meis!
Hartelijk gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws Ongelooflijk ook zeg! Ik wens je een fijne, onbezorgde en gezonde zwangerschap toe... al nieuwsgierig wie er in je buikje zit?! Groetjes Ingeltje
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Je hebt het verdiend!!!! Jij hebt het niet makkelijk gehad. Ik duim ook voor dat deze zwangerschap goed gaat en dat je volop kan genieten!
Ha Caruli, Nogmaals van harte gefeliciteerd meid! Echt helemaal super voor jullie, het is jullie echt gegund. Geniet van je zwangerschap meis!
Hee Caruli, ik kom je doodleuk ook nog gewoon een keertje feliciteren. Ik begin meer en meer in wonderen te geloven....... Gefeliciteerd en een supergoede zwangerschap toegewenst!
Caruli wat een wonder .. krijgt er kippevel van .. Ben zo blij voor jou!!! Van Harte Gefeliciteerd!!! ps mini caruli goed vasthouden aan je mama hé!!!
Van dit soort berichten word ik nou heel erg vrolijk! GEWELDIG ZEG! Zo zie je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hieruit blijkt wel weer dat je nooit, maar dan ook nooit de moed op moet geven, ook al ben je uitbehandeld. De natuur heeft altijd nog het laatste woord. En dat blijkt in dit geval helemaal waar te zijn. GEFELICITEERD en geniet ervan! \/ \/
Wauw..... wat een wonder.... Geweldig nieuws. Hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd, wat een fantastisch nieuws op deze mooie dag! Ik hoorde het via een ander topic, we leven allemaal met je mee! Hopelijk kun je er heerlijk van genieten.