Ineens spontaan zwanger We hadden dit nooit verwacht na al die jaren ivf enzo Volgens de gyn was het maar 0.01% dat we zwanger konden raken Ik hoop zo dat het goed gaat en we over 8 maanden een mooi beebje in ons armen houden Liefs Caruli Mama van Casey en Tygo*
Hoi caruli , Jammer dat alle 11 pagina,s van de vorige dagen weg zijn ! Nogmaals : Van harte gefeliciteerd en hopelijk gaat alles goed ! Liefs
Ik had al gereageerd maar is weg zo te zien , ook al had je vorige maand me gemeld dat je niet spontaan zwanger kon geraken is er nu een klein wonder in je buik. Een hele dikke proficiat met jullie wondertje en lekker genieten van jullie geluk, wat zal cassey trots zijn
hey meid, wow wat un groot wonder voor jullie! en ik blijf iedere dag voor je duimen en aan je denken!! een hele dikke proficiat voor jullie alle3!!! Kusss
Inderdaad jammer dat de eerdere berichten verdwenen zijn maar het geeft ons nogmaals de kans je te vertellen hoe geweldig het is! Van harte gefeliciteerd meis en op naar je volgende goede echo!
Jaaaaaaaaaaaah!!!!Geweldig,meid!Kippenvel!!! Ik ga keihard duimen dat die kleine nu nog 8 maanden blijft plakken!!
Wat een geweldig bericht!!!! Van harte gefeliciteerd! \/ Ik ga ook duimen dat alles goed blijft gaan voor de komende 8 maanden.
caruli wat gaaaaaf!!! jeee meid was je niet gigantisch geschrokken toen bleek dat je spontaan zwamger bent geraakt? Het is je van harte gegund! Geniet van je roze wolk Dus bij deze: GEFELICITEERD!! en volgens gaan we samen naar de december mama's
Hey meis, ik had je gister al gefeliciteerd in je topic, maar nu is alles weg. Dus bij deze nog een keer gefeliciteerd! Ik duim voor jullie dat alles goed gaat! Hoe was de echo gister? X Meliske
Whaaaaaa wat goed zeg, ik las de titeltopic en kreeg gelijk kippenvel! Het is jullie ontzettend gegund!
Wat een ongelooflijk mooi wonder Ik wens je een hele goede zwangerschap toe en natuurlijk een gezond lief kindje. Liefs Veer
hier idd opnieuw hartelijk gefeliciteerd....de wonderen zijn de wereld niet uit, jij bent het levende bewijs....meid het is jullie zo gegund!! geniet ervan!