Mijn meisje zit in een beetje lastige fase qua zitten. De wipper kan bijna niet meer, omdat ze zo fanatiek rechtop gaat zitten dat ze hem bijna omtrekt. (Niet de beste aankoop) De kinderstoel gaat wel voor hapjes, maar ze is nog te instabiel om er wat langer in te zitten. Hebben jullie tips of ideeën of een "stoeltje" waarin ze nu wat langer zou kunnen zitten? Geen uren natuurlijk. Normaal speelt ze heel veel op haar kleed maar nu is ze misselijk en wil ze niet plat liggen.
Andere wipstoel aanschaffen Wij hadden die van baby Björn, daar heeft ze tot bijna een jaar in gezeten. Ideaal ding!
Thnx! Ik ga ze allemaal ff googlen. Haha ja andere wipstoel is idd een optie hoor. Wat een ramp dit ding... gevalletje goedkoop duur koop...
Oei die Bloom valt af wat een prijs zeg! Die floorseat lijkt me wel wat al ben ik bang dat de beentjes wat beperkt zijn daarin. Die balance soft van baby Björn is echt tot 2 jaar te gebruiken staat er dat lijkt me wel handig.
Dit is ook wel een leuk ding trouwens https://www.mamaloesbabysjop.nl/lorelli-pixi-green-white-kinderstoel-1010028-0001?utm_source=GoogleShopping&utm_medium=cpc&utm_campaign=Baby%20Toebehoren%2FThuis%2FKinderstoelen%20%2FLorelli&utm_content=Didis&gclid=EAIaIQobChMIu-753s271gIViqoYCh0pig3TEAkYCyABEgIkLvD_BwE Succes met je zoektocht!
Denk dat we het nog maar even uitzingen met de dingen die we hebben. Op zich zit ze behoorlijk goed in haar kinderstoel (trip trap) en die wipstoel kan nog een week of twee a drie denk ik... Dan kan ze misschien alweer beter zitten. Maar voor de volgende wordt het duidelijk die baby Bjorn!
Ik zette mijn dochter in de hoek van de bank met kussens in haar rug zodat ze wat schuiner zat. Speeltjes erbij en ze had dolle pret. Je moet alleen wel in de buurt blijven want ze zit niet vast natuurlijk.
Wij hebben een nuna leaf. Super stevig en mag ze langer in (natuurlijke houding) Voor het eten hebben wij de bumbo. Met riem en tafelblad. Echt een ideaal ding! Onze fysio raadde hem aan, ik vind het de beste tip in jaren.
Weet niet of je een voedingskussen hebt? Wij hebben zo'n schuim rubber speelmat op de grond liggen en hier zette ik haar dan neer met het voedingskussen om haar heen gevouwen met wat kussens zodat ze stevig zat en als ze omkieperde dan ging dat zachtjes. Ik zou niet een nieuwe wipper halen, daar zal ze toch niet heel lang meer in zitten. In sommige gevallen misschien wel maar mijn ervaring is dat zodra ze de wereld ontdekken (rollen, leren kruipen en voortbewegen) dat ze dan niet graag meer vast gezet worden.
deed ik ook. Alleen dan in de box. nooit een wipstoel oid gehad. Hadden zo'n newbornset op de kinderstoel
Wat betreft de baby Bjorn, die kreeg mijn zoontje ook omver... Mijn dochter heeft er lang in gezeten, ideaal ding. Maar mijn zoontje probeerde zelf rechter op te gaan zitten en toen was de balans weg. Dus hij heeft er niet zo lang in gezeten.
@Zohra vind dat een beetje spannend want ze is echt heel bewegelijk op dit moment. @karlijn we hebben idd een voedingskussen, zelfs met een hoes eromheen zodat het een zitje wordt maar werkt niet echt. Ze wil inderdaad meer bewegen. @Evvie handig om te weten! Thnx allemaal! We klooien gewoon nog ff aan tot ze echt zit
Wij hebben onze dochter trouwens rond die tijd ook regelmatig in de trip trap gezet, gestut met kussens. Dat zou je okk nog kunnen proberen
Hier werkte de bumbo Seat met tafeltje erbij ook prima voor korte momenten. Hij kreeg er echt ook meer kracht door om goed te zitten had ik het idee. En hij zat dan gewoon bij ons op de tafel te eten in zn bumbo Seat