Mutsy duoseat

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kaatje1, 25 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaatje1

kaatje1 Lid

5 jun 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zwanger van onze 2e. Onze eerste is als de baby wordt geboren net 2 jaar. Nu was ik aan het kijken voor een duowagen. Wij hebben niet heel veel plek in huis om hem te stallen en hadden voor onze eerste een mutsy 4rider. Nu begreep ik van een vriendin dat er voor de mutsy ook een mutsy duoseat is. Heeft hier iemand ervaring mee? En dan vooral of de baby er plat in kan liggen als je er ook zo'n babyseat bijkoopt. Hoelang kan je de duoseat gebruiken?

2. mama van Ian

8 dec 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    IDEAAL!! Je wagen is nl nog steeds net zo groot.. Dus je kan overal gewoon tussendoor en langs.. Het babynestje is niet plat maar kan wel kantelen.. Tis dus eigenlijk dezelfde vorm als een maxicosi.. Gewoon via MP 1 aanschaffen.. Het voordeel is ook dat als je samen gaat wandelen.. Je je oudste bv in een buggy door je man kan laten duwen.. En dat jij gewoon met de mutsy met wagenbak kan...

3. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Onze oudste is bijna 2 als ze grote zus wordt en wij hebben ook een Mutsy 4rider. Wij gaan niet voor een duowagen maar hebben zo'n meerijdplankje gekocht voor achter de wagen. Veel wandelen zal ik vast dorn met de baby maar de oudste vind er weinig aan en anders is er nog de buggy.
    Maar ik lees even mee voor de duoseat!

4. SLT

SLT Lid

12 apr 2013
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook goede ervaringen ermee gehad. Leeftijdsverschil was bijna 19 maanden en de oudste liep 'pas' met 18 maanden. Babynestje is wel prettig en houding is vergelijkbaar met de maxi cosi inderdaad. Baby zit heerrlijk 'beschut' en vanaf 2 a 3 wkn gebruikt om de oudste naar de creche te brengen ( door de sneeuw...)
    In de auto nam ik het duozit gedeelte mee op de voorstoel en het onderstel in de kofferbak. Je kan de duosit ook helemaal uit elkaar halen maar dit vond ik handiger...
    Toendertijd via mp gekocht en na ongeveer anderhalf weer verkocht via mp voor bijna hetzelfde!

5. juf85

juf85 Niet meer actief

Duoseat mag alleen op een bepaalde mutsy. Wij hebben de 4 rider en daar mag hij niet op, dus wij hebben een phil&teds gekocht (tweedehands). En voor korte stukjes gebruik ik dan de mutsy

6. mama van Ian

8 dec 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    duoseat mag ook op de 4-rider!! alleen niet op de 3 wieler...

7. kaatje1

kaatje1 Lid

5 jun 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom zou hij niet op 4rider mogen dan?
    Ik lees namelijk wisselende dingen. De 1 zegt dat t wel mag en de ander weer niet.

8. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Kan die ook op de Mutsy Evo?

Deel Deze Pagina