bedankt allemaal, al heb ik nu geen echt een de zelfde antwoord gekregen. Ik maak mijn potjes leeg en koop dan wat jullie hebben aanbevolen!
ik slikte NIETSSSSSS gewoon gezond leven en eten dan krijg je alles binnen wat je nodig hebt vroeger waren die vitaminetjes in potjes der ook niet en werden de kindjes ook gezond geboren allemaal centjes klopperij meisjes sorry maar dat is mijn mening ( ik ben dus ook roet aant gooien joland hahahaha ) gr debbie
hallo ik slik nu al een jaar foliumzuur en een paar maanden mijn bloed laten controleren en weet je wat ik had foliumzuur te kort. dus ik twijfel eigenlijk wel aan die pilletjes. groetjes
mmm dat is idd een beetje raar ja foliumzuur tekort als je het al een jaar slikt! heb je nu extra foliumzuur gekregen??
Kan er ook nog wel bij hahaha!!! Zoveel mensen, zoveel meningen...prima toch, van alle kanten belicht, en inderdaad uiteindelijk moet je gewoon doen waar Jij je goed bij voelt.
Ik weet het ook niet, ik heb ze ( alleen puur foliumzuur) van 0,5 miligram, gewoon bij de huisarts gehaald. Nouja het zal wel goed zijn denk ik, anders werd het niet uitgegeven.
Hey, Voor wat een extra mening nog waard is. Ik neem momenteel ook zuiver folium en vanaf de zwangerschap omnibionta prenatale. Gezonde boelekes die volgen zonder extra pilletjes te slikken willen we allemaal, maar ik zou het mezelf niet kunnen vergeven indien er achteraf een afwijking zou worden vastgesteld die ik had kunnen vermijden met dagelijks 1 klein minuskuul pilletje te nemen. Tis maar hoe je t bekijkt!