Op dit forum komen de mooiste en creatiefste gebruikersnamen voorbij. Zonder jullie anonimiteit te hoeven opgeven ben ik benieuwd wat het verhaal of het idee daarachter is! Ik zal het spits afbijten. Heel lang geleden was dit filmpje een grote hit: . Naar aanleiding daarvan vroeg ik mijn vriend een 'gettonaam' voor mij te verzinnen. (Ik geloof dat dit na een x-aantal alcoholische versnaperingen was...) Mijn voornaam begint met een N en zodoende bedacht hij Nizzelie'Waquewie (op zijn soort-van-Amerikaans uitgesproken). Die gettonaam is een eigen leven gaan leiden en uiteindelijk verbasterd tot Nizzie, wat nu een van zijn bijnamen voor mij is. De 86 in mijn gebruikersnaam staat voor mijn geboortejaar. Zo. Nu jullie!
Ik had eerst een afkorting van mijn eigen naam. Maar ik realiseerde me toen niet dat alles ook op google te vinden is. Dus toen heb ik aan het beheer gevraags of ik mijn naam mocht wijzigen. Toen heb in een lijstje doorgegeven met allemaal mogelijke gebruikersnamen (want veel zijn al in gebruik) en de eerste naam die nog niet gebruikt werd wou ik dan als gebruikersnaam. Dat is dus strandbal geworden.
Ik had iets nodig wat makkelijk te onthouden was. Niks geen verhaal er achter, was gewoon bang dat ik mn inlog zou vergeten met iets gecombineerds
Ik hou gewoon héél erg van vlinders. Heb een boekje vol met allemaal vlindersoorten, en als we gaan wandelen en ik zie een vlinder die ik nog niet eerder heb gezien dan schrijf ik in het boekje er bij waar en wanneer ik de vlinder heb gezien.
Ik was zwanger van de tweede of net bevallen (dat weet ik niet meer ) en kon niet slapen en bleef maar malen met een 'baby-vraag' (waarschijnlijk dan net bevallen bedenk ik me ). Toen kwam ik met mijn vraag op dit forum terecht en heb ik maar een account aangemaakt met dus de naam sleepless. En dat terwijl ik dus alles behalve sleepless ben want slapen is 1 van mijn grootste talenten
M'n eerste gebruikersnaam was een van m'n favo disneyprinsessen. Deze aangemaakt naar aanleiding van een vuurwerk knal haha
Ooit zag ik een website waar je je eigen naam kon ombuigen naar een naam in, ik dacht, elfentaal. En voor mij kwam daar Averlhach uit. Ik vond het wel mooi.....
Vriend is de grote beer en ik ben (voor nu) de kleine beer. Daarbij heb ik wel een fascinatie voor sterren en vond dit dus een leuke nickname
Deze film heeft een grote waarde voor mij: Ik kwam van een zielsliefde-forum af omdat ik een beetje klaar was met al het zweverige gebazel en wilde iets meer down to earth. Maar omdat het thema nog wel een grote rol speelt in mijn leven wilde ik toch een klein stukje mee nemen. Deze film over een bijzondere connectie tussen 2 mensen symboliseert dat voor mij.