Hoi meiden, Morgen ga ik een tattoo laten zetten voor mijn zoontje Mitchell. Van Casey en Tygo* heb ik al dus vond dat het ook tijd werd om voor Mitchell er een te laten zetten. Alleen deze keer komt hij op een andere plek als de andere tattoo's die ik heb. Vind het wel spannend, ben benieuwd of het pijn gaat doen of niet. Ik wil hem nu aan de binnenkant van mijn pols laten zetten, toch wel eng met al die aderen enzo. Hoe vonden jullie het kwa gevoeligheid aan de binnenkant van je pols? Morgen rond half 2 komen ze de kids ophalen en om half 3 heb ik de afspraak bij de shop
binnenkant van pols heb ik ook en da voel je geneens heb er nou een grote op me voet laten zetten afgelopen zaterdag en kan nog niet normaal lopen whahaha maarja wie mooi wil zijn moet pijn lijden maar je hoeft niet bang te zijn op de pols voel je niet hoor althans vind ik
ik heb er 1 op mijn schouder en dat viel mee maar heb er nu ook 1 van mijn meisje op mijn pols aan de binneknat en was toch wel blij dat ze zo snel klaar waren
De pijngrens ligt voor iedereen anders denk ik, en idd de plek war je je tattoo zet kan ook bepalend zijn voor de pijn. Ik heb in mijn nek een tattoo en in mijn nek en die vond ik heerlijk tintelend voelen hihi, maar heb t idee dat t op mijn voet en pols, onderarm etc wel pijnlijker zal voelen, maar achteraf denken we vaak: ow dat viel mee En idd wie mooi wilt zijn moet pijn lijden, succes meid komt vast helemaal goed ! x
Ja idd bij iedereen is het anders. Maar het begint nu wel te kriebelen nu de afspraak vast staat... Maar idd als het voorbij is valt het hopelijk mee Toch vind ik het wel apart hoor, vroeger altijd geroepen voor mij geen tattoo's Manlief leren kennen en de 1e tattoo kado gekregen van hem en nu ondertussen nr 5 morgen geplaatst. Hoezo verslavend? De nieuwigheid is er na een paar dagen vanaf en ben bang dat ik dan gelijk al weer ga denken aan een volgende? Hihi. Herkenbaar voor iemand?
wel goed eten van te voren dat moet je wel doen! en ja het is een verslaving hahaha heb er nu 7 inmiddels en elke keer zeg ik dit is de laatste
ik heb er 1 op me binnenkant pols naar onderarm. hoe meer je naar je hand toegaat, ga je het iets meer voelen. het is meer een irritant gevoel op me enkel, dat deed pas pijn! EDIT: en het is zeker verslavend! heb er inmiddels 7, en me 1e heb ik nu 3 jaar. ik wil weer een nieuwe, maar man vind het niks als ik helemaal onder zit. ook al heb ik nog niet eens van die grote
dat had ik zaterdag op me voet en andere voet heb ik toen ook gedaan daar kon ik t goed hebben maar die is wat kleiner en nou links is behoorlijk groot voor me * maar ja was voor een goed doel
ik heb er eentje op de binnenkant van mijn enkel, ik vond de pijn wel meevallen eigenlijk.. en bij mij blijft het echt bij eentje!
Ik vond hem op mijn pols niet pijnlijk! Maar stel jezelf in op hele erge pijn dan kan het alleen maar meevallen . Succes alvast!
Jep herkenbaar! Heb er nu drie en ben twee jaar geleden begonnen. Eerst de eerste laten uitbreiden en nu de tweede en de derde ook . Heel erg verslavend. Er is zoveel moois!
Ohjaa het is zo verslavend, had het er net op werk nog over. Heb er nu 4 waarvan er 1 bewerkt moet worden ivm zwangerschap. 6 jaar geleden op mijn buik laten zetten, 2 jaar geleden in mijn lies & pols en afgelopen vrijdag op mijn ribben. Heb beloofd aan mijn vriend dat ik nu eventjes stop hahaha
Als hij erop staat morgen, zal ik een foto maken en hier plaatsen. In het begin ziet het er niet zo mooi uit, maar na een paar dagen drogen ze vaak mooi op
Ik heb er ook 1 aan de binnenkant van me pols. naam van me zoontje.. het is zo gepiept en je voelt er niet veel van althans ik niet.. heb nu 2 weken geleden ook 1 van me voet tot me enkel laten zetten ook daar vond ik de pijn echt reuze mee vallen