De 1 maakt het zo de ander weer anders Hoe maak jij het? Koop je alle ingrediënten los of koop je echt een pak Dr Oetker en vervang je alleen de bodem?
Haha wat grappig. Ik was gister ook alopzoek naar het recept. En ik heb het gevonden. Ik ga het zonder de droetker pak kopen scheelt weer 2 euro
ik koop altijd alles los.. vind die van dr oetker niet eens zo lekker.. soms voor de makkelijkte koop ik nog wel eens zo'n kant en klare cakebodem maar de monchou topping/vulling dus altijd zelf.. laat em trouwens nooit opstijven en gebruik ook geen klopfix.. fruit ed voor er bovenop pas na het snijden per punt er op smeren
los kopen en in plaats van monchou of de helt ervan, vervangen door mascarpone. Ik klop trouwens de roomkaas eerst goed op met de mixer (ik heb een kitchenaid, maar kan ook met de handmixer) en zet hem dan op de middelste stand en doe dan de room er bij, dus niet geklopte slagroom erdoor mengen, ik vind hem lekkerder zo, ook geen klontjes. En als laatste toevoeging doe ik er een vanille stokje in en iets minder suiker (mascarpone is al een beetje zoetig van zichzelf..)
Ja dat vind ik ook lekkerder, alleen is mascarpone iets dunner van structuur dus goed stijf kloppen met de slagroom!
Ik gebruik altijd witte smeerkaas van de lidl voor cheesecake etc. Is echt heerlijk..en kost maar 50ct
Ik maak hem altijd met losse ingrediënten, vindt het veel lekkerder zo. Echte afknapper wanneer je een stukje monchoutaart krijgt en het is zo'n dr oetker monchoutaart, echt niet te vergelijken.
Ik maak 'm ook met losse ingrediënten. Het recept staat ook op de site van monchou, zo maak ik 'm ook altijd
Hier ook altijd met losse ingrediënten en uiteraard met bastogne bodem 😋 Nu heb ik zin in taart...
Ik maak hem altijd wel van dr Oetker. En dan vervang ik de kruimelbodem voor een bastognekoeken-bodem. Ik doe dan ook altijd nog kersen uit blik er bovenop. Mmm en bedankt, heb er nu gelijk zin in.
Hier idem, ook met losse ingrediënten. Ik heb wel vaak 400 ml slagroom, aangezien 250 niet te koop is en ik dan maar 2 pakjes van 200 ml neem Leuke variant bij kerst gemaakt: Monchoutaart in glaasjes Zo zakt de taart iig niet in elkaar
Ik vind de pakjes mochou ook niet lekker! Maar sinds ik bij de Aldi een bakje 'verse kaas' erin doe vind ik hem veel lekkerder Het recept dat ik gebruik is -zo goed als- Enummer vrij ^^
Ik koop alle losse producten en maak dan inderdaad een bastognebodem. Heerlijk. Echt zo lekker! Heb hem laatst op een verjaardag gehad met een bodem van Jodekoeken (mag je dat nog zeggen?). Vond ik ook erg lekker.
Welke aldi kaas bedoel jij dan? Ook die kleine bakjes witte kaas?die haal ik bij lidl is hetzelfde denkik
Ik wilde ook een taart maken met een bastogne bodem, maar dan koemelk vrij... Alpro heeft wel yoghurts en kwark. Zou ik dat ervoor in de plaats kunnen gebruiken? En hoe zorg ik ervoor dat hij niet in elkaar zakt?