Mom's to be boven de 36

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Loolaa, 24 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd hoe het is gegaan met je RinsA?
    Wel erg spannend :)

2. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ja, ik ben ook erg benieuwd!!

Silki: hoe is het met jou? Heb je al een leg puzzel gekocht:). De mijne is alweer af.

Belony: hoe is het met jou? Hoe ben je er nu onder? Nog twee dagen, wat kan een week dan opeens lang duren.

3. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Met mij gaat het goed. Ik ben er inmiddels rustig onder. We gaan het zien vrijdag. We gaan er gewoon vanuit dat het een eigenwijsje is en mocht niet goed zitten, dan is het te verhelpen. Moet eerlijk zeggen dat de tijd best snel gaat. Komt vast door dat lange weekend. Ik voel hem/haar sinds kort druk bewegen. Dat geeft me dan weer een ontzettend gelukkig gevoel.

Rinsa, hoe is het bij jou? Zoals je kunt lezen, zijn we allemaal ontzettend benieuwd. :D

Loolaa, balen dat je je niet zo fit voelt. Je hoeft inderdaad niet lang meer, maar als je je niet zo fit voelt, kan ik me voorstellen dat het gewoon te lang duurt. Ik hoop dat je toch weer een beetje energie krijgt deze laatste maand. Inmiddels begonnen met je puzzel?

Silki, fijn dat jij je overdag in ieder geval wat fitter voelt. Nog leuke bezigheden kunnen verzinnen?

4. RinsA

RinsA Actief lid

10 nov 2015
    102
    0
    16
    Limburg
    Hoi dames!

Even een kort berichtje, ben kapot :)
    Gister aan het eind van de middag zijn wij de trotse ouders geworden van een prachtig meisje. Haar naam is Nikki Joanna en ze doet het heel goed. De bevalling verliep heel vlot, inleiden was niet meer nodig na het breken van de vliezen. Binnen 4 uurtjes lag ze op mijn buik.
    We gaan nu lekker genieten en bijkomen van dit avontuur.

Belony, heel veel sterkte bij het EMC. Ik hoop echt heel erg voor je dat ze het mis hadden en dat er niks aan de hand is met je kindje.

Silki, succes met de laatse loodjes!

Loolaa, vervelend dat je niet zo fit bent... Kop op, ook voor jou is het niet zo lang meer!
    Ik blijf nog wel meelezen en als ik tijd heb reageer ik ook gewoon gezellig :)

5. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! Fijn om te horen dat het zo vlot ging. En fijn dat ze het zo goed doet. Fantastisch gedaan RinsA!!!

Belony: fijn dat je die knop hebt om weten te zetten en ook fijn dat de tijd snel gaat.

Tnx voor jullie bemoedigende woorden. Dat helpt echt!!

Die puzzel, daar ben ik zondag mee begonnen en gisteren was hij af. Klein beetje puzzel verslaafd;). Kennelijk heeft het me goed gedaan. Vannacht hoefde ik er maar drie keer uit en heb lekker geslapen. Voelde me meteen een stuk beter. Heb vanochtend weer baantjes gezwommen. Waardoor ik me ook weer beter voelde. En had net nog een cliënt en zometeen nog één.
    Aanstaande vrijdag gaat mij verlof in. Maar heb nog wel wat afspraken daarna staan met cliënten. Maar dat kan ik heel relaxed zelf inplannen.

6. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    #426 silki, 18 mei 2016
    Laatst bewerkt: 18 mei 2016
    RinsA: gefeliciteerd!!! En wat fijn dat het allemaal zo vlot ging. Mag ook weleens een keer na al die kwaaltjes :)
    Nu genieten dus. We horen je wel weer :)

Loolaa: ik dacht vanmorgen, nu al af, jij hebt er zin in haha. Maar ik heb er nog geen, ik ga hem vragen aan mijn schoonmoeder...Hoewel die heeft van die hele moeilijke en dat hoeft nou ook weer niet :).
    En het gaat helemaal de goeie kant op.met jou haha. Doorgaan dus met die puzzels en zwemmen ;)
    Hier weer een slechte nacht gehad, uiteindelijk om half 2 maar naar een andere kamer gegaan omdat vl een vroege dienst had en ik hem de laatste tijd al zo wakker hou.

Belony: gelukkig gaat het beter met je en voel je de kleine goed. Dat geeft toch een hoop geruststelling ( vindt ik in ieder geval zelf) nog een goeie dag en dan kan je naar het ziekenhuis.

Hier vandaag weer naar de vk geweest en gelukkig denkt ze heel erg mee. Ze begon gelijk je kan volgende week maandag komen en dan ga ik strippen als het kan. Ze had de planning al nagekeken en wist dat ik dat wilde. Dus superblij mee want ik dacht al dat wordt vast later in de week omdat ze zo vol zitten. Voor de rest is het ritme omgekeerd, ' s nachts gaat het slapen niet heel best en ik ben al geen vroege slaper. Na een paar uur maagzuur slaap ik 2 of 3 uur en dan weer wakker. Gelukkig kan ik het vaak inhalen, maar het is niet alles.

Dus weinig gedaan vandaag ;) . Alleen druk achter de laptop met een andere auto zoeken. Daar ben ik al een poosje mee bezig maar helaas gaat dat niet zo vlot.

7. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Rinsa gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Fijn dat alles goed en snel is gegaan. Geniet van het kleine wondertje.

Loolaa dat heb je vlot gedaan! Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Ik zou zeggen ga weer lekker zwemmen en maak maar nog een puzzel. Hopelijk houd je dit vast totdat het zover is.

Silki wat vervelend van jouw slechte nacht. Gelukkig kun je overdag slapen, zodat je dat in ieder geval een beetje kunt compenseren. Maar zou fijn zijn als het omgekeerd zou zijn.
    Wat goed van je vk zeg! Hopelijk lukt het maandag en gaat het daarna allemaal heel snel en goed.

8. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Als ik eenmaal aan zo'n puzzel begin, ben ik niet meer te stoppen. Deze was 1000 stukjes en ik heb er nog één liggen van 2000 stukjes. Die bewaar ik voor de volgende slechte periode of voor als ik helemaal niets meer kan.
    Vandaag niet gezwommen, maar had een afspraak bij de tandarts. En wat gerommeld thuis. Morgen ga ik weer heerlijk zwemmen.

Silki: wat fijn dat je vk zo met je meedenkt. En als je maandag al terecht kunt voor het strippen, kan het heel snel gaan. Spannend hoor!! Leuk dat je schoonmoeder ook van puzzelen houdt.
    En dat is ook leuk als je alle tijd hebt om een auto uit te gaan zoeken. Maar ja, als je alle tijd hebt, ga je op alle slakken zout leggen en dan duurt het opeens heel lang voordat je iets hebt uitgezocht. Het houdt je in ieder geval van de straat.

Belony: hoe laat is je afspraak morgen? Ik ga maar eens een kaarsje voor je opsteken morgen voor de goede afloop!!

9. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    HELEMAAL GOEDGEKEURD!!! 🎉🎉🎉🎉
    Het eerste wat te zien was op de echo was een goed gevuld maagje! En dat bleef zo gedurende het gehele onderzoek. De kleine is weer helemaal van top tot teen onderzocht, dus niet alleen het maagje. En alles was goed. Zo blij en opgelucht!

Bedankt voor het meeleven, lieve meiden! ❤️

image.jpg

10. RinsA

RinsA Actief lid

10 nov 2015
    102
    0
    16
    Limburg
    Belony, wat ben ik blij voor jullie! Wat een goed nieuws!

Silki, spannend zeg! Hopen dat er maandag dan ook meteen wat beweging in komt, kan maar gedaan zijn ;)

Loolaa, geniet van verlof. Niet te veel plannen hoor, echt even aan jezelf denken voor dat je het weet loop ie de hele dag met een klein mensje op je arm.

Hier gaat het goed, we hebben echt een superbaby. Ze huilt bijna niet, zelfs niet nu de darmkrampjes komen. We genieten nog een paar dagen samen en dan zit het er voor vl alweer op en moet ik het overdag in ieder geval alleen gaan doen. Vind ik best spannend...

11. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Belony!! Jeeeeeej!! Wat super fijn!!! Ben heel erg blij voor je. Wat een opluchting moet dat zijn. En ook een leuke foto vd echo. Zijn dat belletjes? Of laat hij/zij zien dat het een enorme slok vruchtwater neemt?

RinsA: Wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet. En kan me voorstellen dat je het spannend vindt om het straks overdag alleen te moeten doen.
    En thnx voor de tip. Ik ben het verlof vandaag ook begonnen met heel veel dutjes. Was super moe vandaag. Wel afgesloten met wat baantjes zwemmen.

12. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Belony: van harte gefeliciteerd met dit goede nieuws! Gelukkig voor jullie ook een goede uitslag! Nu kunnen jullie weer verder gaan met genieten :)

Loolaa: dat ken ik van die puzzels, ik ga dan ook het liefst door ;) Maar wat prettig voor jou dat nu je verlof ook is begonnen. Kan je lekker doen wat je wilt...nog meer puzzelen en zwemmen haha. Ik zou inderdaad waarschijnlijk sneller een auto kopen als ik minder tijd had. Maar daarintegen ga ik nu voor een iets nieuwere vergeleken met wat ik altijd heb en dan wil zo ie zo het meer uitzoeken. Maar ben er al achter dat het niet zo makkelijk is heel veel garages zijn van foute waar je ver uit de buurt moet blijven en heb je een goeie gevonden dan betaal je ook gelijk heel veel meer. Maar heb nu
    ( weer) wat op het oog en hoop morgen, als vl zin heeft, te gaan kijken. Wil hem het liefst zo snel mogelijk :)

RinsA: Dat is goed om te horen dat jullie zo'n makkelijke baby hebben. Dat scheelt zoveel dat je nog een beetje kan uitrusten ipv dat ze de hele nacht wakker is ;) Lekker genieten dus.

Hier vanmorgen denk ik oefenweeen gehad. Had een paar weken geleden toen ik in bed lag op mijn zij een paar gevoelige krampen, maar vanmorgen waren ze een stuk erger ( alleen toen ik op mijn zij lag) Maar het was weer helemaal weggetrokken. Dus ben benieuwd :)

13. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Silki: hoe was het bij de vk? Het wordt nu toch wel spannend.
    En heb je van het weekend nog meer van die oefenweeën gehad?
    En zijn jullie nog die auto gaan bekijken? Was het wat?

Belony: hoe gaat het met jou? Heb je je helemaal kunnen overgeven aan het geluksgevoel dat je kleine gezond is?

RinsA: alles nog steeds relaxed?

Ik heb gisteren een relaxte dag gehad. Vanochtend ben ik bij een kinderopvang om de hoek geweest. Was een wat kleinschaligere kinderopvang. Kwam overeen met hoe ik tegen opvang kijk. Dus dat was positief. Daarna kwam er een vriendin langs met haar dochter van 3. Zo schattig meisje. En nu heb ik lekker de hele middag voor mezelf. Eerst maar eens een dutje doen.

14. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Loolaa: dat is lekker hoor zo om de hoek een opvang. Hier zit er geloof ik ook 1 in de school zelf, en 2 gastouders in het dorp zelf. Fijn dat je een positief gevoel erbij had. Ik heb vanmiddag ook even een dutje gedaan haha ( met vl die was vrij :)

RinsA: hoe gaat het met jullie? Zo zit je er maar op te wachten en nu ben je al een week moeder :)

Belony: hoe gaat het? En met de kwaaltjes of vallen die mee?

Ik heb geen voorweeen meer gehad. En gelukkig aardig wat goede nachten gehad, behalve vannacht dan. Maar de vk heeft niks kunnen doen, de kleine was weer omhoog gekomen helaas. Misschien dat ik daarom weer veel meer last heb van maagzuur? En mijn baarmoeder lag ook naar achteren. Ze heeft ook een vruchtwater controle gedaan, dit gebeurd normaal met 41 weken, maar met mijn verleden vandaag gedaan. Ik mag woensdag terugkomen, maar ze had het ook over vrijdag, dus ik twijfel nog een beetje.

En de auto is gelukt :) Daar ben ik wel heel blij mee, ik heb hem alleen nog niet, hij moest eerst klaar gemaakt worden. Maar gelukkig deed de verkoper heel relaxed. Ik mocht over 2 of zelfs 3 weken komen, geen haast zei die. Ik heb vooral gekeken bij reviews van garages en zo was ik daarbij gekomen. Was wel een uurtje rijden, maar dat was het me wel waard, je leest zoveel negatieve verhalen van garages.

15. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden het is vandaag begonnen. Vannacht nog meer harde buikendan normaal en 'krampen' . Vanmorgen bloedverlies. De vk dacht dat dit kwam doordat vl en ik gisteren nog even tussen de lakens waren gedoken ;) vanmorgen is ze even geweest en nu was het iets open, ze kon het hoofdje al voelen. Dat was wel bijzonder om te horen. Nu al een paar uur om de 5 minuten weeën en straks komt ze nog even kijken of we al naar het ziekenhuis moeten. Die richting is het alleen altijd heel druk aan het einde van de middag.

16. RinsA

RinsA Actief lid

10 nov 2015
    102
    0
    16
    Limburg
    Jeetje Silki! Spannend! Succes lady :)

17. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel, ladies.

Rinsa, wat fijn dat Nikki een gemakkelijke baby is. Het is vast wennen zonder je vriend, maar ik weet zeker dat het goed gaat komen.

Loolaa, wat fijn dat je verlof is ingegaan. Geniet er zoveel mogelijk van. En gewoon lekker veel slapen als dat nodig is. Hoe voel je je verder?
    Hier gaat het goed. Ik heb me inderdaad helemaal overgegeven aan het geluksgevoel. Iedereen zegt ook dat ik straal. :)
    Geen last meer van kwaaltjes. Mijn hoofdpijn is sinds een paar weken echt helemaal weg dankzij acupunctuur.

Silki, wat spannend!!!Hopelijk gaat het snel en mag je gauw je kleintje vasthouden. Zet 'm op, meid!

18. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Silki!!!! Zet hem op!! Je kunt het!!

19. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Net terug van de verloskundige. Ons kleintje ligt in een stuit. Ze gaan hem vrijdag draaien. Iemand daar ervaring mee?

20. RinsA

RinsA Actief lid

10 nov 2015
    102
    0
    16
    Limburg
    Loolaa, das niet zo leuk. Ik heb er geen ervaring mee en hoop dat het draaien lukt. Bevallen met een stuitligging is toch een stukje lastiger als het al kan...
    Ik zal voor je duimen.

Silki, hoe staat het ermee? Is er weer een nieuwe wereldburger bij? Hoe is het verder gegaan?

Belony, heerlijk dat je eindelijk goed kan gaan genieten. Geen onzekerheid en geen kwaaltjes, toch fijn als je het laatste deel van je zwangerschap zo kan doorbrengen.

Baby hier gaat goed. Een cursus time management zou best goed van pas komen haha. Als het goed is mogen we vanmiddag na de laatste controle even lekker een rondje buiten lopen, heel fijn want de muren komen zo ongeveer op me af na een dikke week binnen te zijn geweest. Kijk er naar uit!

Deel Deze Pagina