miskraam of niet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door loveisuss, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hallo ..
    Omdat ik gek van onzekerheid word open ik toch even wat om te kijken of er mensen zijn die hetlfde hebben of hebben gehad als wat ik nu heb.

Ik heb anderhalf week geleden een positieve test gehad..ik weet dat mn eisprong ong rond 6 januari.is geweest dmv ovuteste.vorige week maandag en dinsdag bij afvegen een beetje helder bloed verloren na het plassen en kreeg ook giga buikpijn.ik gelijk naar de gyn gebeld,kon gelijk komen..bloedgeprikt en het hcg was 88.op.de echo was nog niks te zien omdat het nog een hele prille zw.schap was en moest donderdag weerkomen voor nog een keer hcg onderzoek.ondertussen had ik nog steeds buikpijn.donderdag waren mn hcg waardes gestegen naar 319 ..de gyn was dus erg positief..was zelf nog niet helemaal gerustgesteld vanwege de buikpijn maar vanaf donderochtend nergens meer last van gehad.tot vrijdagavond,bij het plassen verloor ik bruin en ook zaterdagochtend,had er geen goed gevoel bij dus weer het ziekenhuis gebeld en kon gelukkig meteen komen.op de echo was nog steeds niks te zien en mn hcg was in 2 dagen maar van 319 naar 399 gegaan.niet goed dus..ik vroeg of mijn gevoel gelijk had en het toch een miskraam is maar hij zei.ik mag niet zeggen of het een miskraam is maar hcg is wel te laag.ik ging dus verslagn naar huis en vanaf dat moment zit ik te wachten of er iets uitkomt.nu heb ik vanaf dat moment geen buikpijn of bruin meer verloren en sinds gister volgens mij een buikgriep te pakken,ben hondsmisselijk.srry voor mn lange verhaal maar weet niet meer zo goed hoe ik me moet voelen en hoop dat er mensen zijn met dezelfde ervaring en die willen delen..positief of negatief,sta wel met bijde benen op de grond

Xx

2. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Niemand die dit herkend??

3. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Ik heb er geen ervaring mee sorry! Ik heb zelf wel een vroeg tijdige bloeding gehad maar dat was met 5wk. Toen hebben ze me verteld dat als je geen krampen hebt dat het dan goed is. Als ik jou verhaal lees heb er persoonlijk niet een heel goed gevoel over. Maar ik ben geen gyn!!!

Heel veel sterkte en ik hoop natuurlijk op het beste!

XXXXX

4. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Nee, die ervaring heb ik niet gehad. Mijn miskraam is begonnen door een flinke bloeding. Hcg is bij mij niet geprikt. Wil je succes wensen, want die onzekerheid is vreselijk.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ook geen ervaring mee maar denk dat het 2 kanten op kan gaan.
    Wanneer mag je weer bloedprikken?

6. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames

Bedankt voor jullie reactie.
    Heb zelf ook wel het gevoel dat het mis is,had ik eingelijk al vanaf het begin maar vanwege de eerste goeie stijging kreeg ik toch weer een beetje hoop,wat weer weg was op zaterdag met de te trage stijging.
    Vind het alleen raar dat k niet bloed,heb al eerder een mk gehad en toen stroomde het eruit en nu niks.
    Morgen moet ik weer bloedprikken en een echo en ben ik eindelijk uit de onzekerheid

Xx

Deel Deze Pagina